jak schudnąć "trochę" :P

1. Data: 2007-09-26 11:40:35

Temat: Re: jak schudnąć "trochę" :P
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b. pisze:
> Witajcie
> Jestem szczupłą osobą (nawet bardzo), ale przez ostatnie miesiące jakoś tak
> zwiększył się mój apetyt, na słodycze zwłaszcza :0 No i efekt jest taki że
> przybyło mi ze 3kg -wiem, wiem niby to niedużo, ale....całość ulokowała się
> w mojej pupie i udach :( Reszta ciała jak była chuda, tak pozostała...
> Może macie jakieś sprawdzone sposoby (ćwiczenia), żeby schuść w tym
> miejscu??
>
> b. z grubsza

Rower, a z braku rozpędu - steper. Gwarantowany sukces :-)
PS.
Tu małymi literkami na dole opakowania: 30 minut steperowania,
przed(!!!) posiłkami, 2 razy dziennie :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-09-26 12:24:42

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"b." <a...@i...pl> writes:

> [...]
> w mojej pupie i udach :( Reszta ciała jak była chuda, tak pozostała...
> Może macie jakieś sprawdzone sposoby (ćwiczenia), żeby schuść w tym

Dieta m. ż.

MJ

4. Data: 2007-09-26 14:40:15

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski pisze:

> Dieta m. ż.
>
> MJ

No, to raczej oczywiste! Chyba pisać nie trzeba :-)

5. Data: 2007-10-01 14:12:49

Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to raczej oczywiste! Chyba pisać nie trzeba :-)
>
> --
> XL wiosenna
Oczywiście, że to oczywiste :) Ale tyle co jem teraz w zupełności wystarczy,
bo jeśli zacznę mniej to efekt będzie nieodpowiedni. Czyli zacznę chudnąć od
góry, a nie o to chodzi...
A ten rowerek wypróbuję, dobry pomysł :)

b.

obiecana relacja na temat farbowania - Palette a Feria
moze macie jakies doswiadczenia ze SPA?
mam kilka kosm kerastase i biotherm do sprzedazy warszawa
Sklep z bizuteria http://sklep.bizu4u.pl serdecznie zaprasza!
oczyszczanie twarzy