jak sciagnac wiadomosci z 2002 roku?

1. Data: 2003-08-22 07:44:16

Temat: jak sciagnac wiadomosci z 2002 roku?
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Grupowicze!

Chciałam przegladnac starsze przepisy ale nie moge ich sciagnac. Korzystam z
Outlooka Expressa i w nim koncza mi sie na styczniu tego roku. Sprawdzalam
tez przez googla i przez grupy dyskusyje ale tam jest jakos dziwnie bo
ostatnie przepisy sa z grudnia 2002a potem od razu przeskakuje na lipiec
2003.
Wiecie jak sie dostac do tych starszych przepisow?
Dzieki z gory.
Aga

1. Data: 2003-08-22 15:59:41

Temat: Re: jak sciagnac wiadomosci z 2002 roku?
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Aug 2003 09:44:16 +0200, "Aga" <a...@i...pl> wrote:

>Wiecie jak sie dostac do tych starszych przepisow?

Z news-archive.icm.edu.pl mozna sobie cala grupe pobrac.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-22 17:29:25

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podam Ci stronke,
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia
Tam jest całe archiwum. Jest co przeglądać ;-)
Busia

1. Data: 2003-08-23 07:29:58

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał
> Wiecie jak sie dostac do tych starszych przepisow?

od grudnia 1998 r do dzisiaj

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia

--