Szukam przepisu !!! na .......

1. Data: 2003-08-21 19:33:39

Temat: Szukam przepisu !!! na .......
Od: "Mr. Y" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na sos do spagethi albo byście mogli mi jakiś dobty podać
!!!!

Dziękuje i pozdrawiam

1. Data: 2003-08-21 22:50:01

Temat: Re: Szukam przepisu !!! na .......
Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr. Y wrote:
> Szukam przepisu na sos do spagethi albo byście mogli mi jakiś dobty
> podać !!!!

http://www.ag.bocznica.org/

J.

1. Data: 2003-08-22 23:16:38

Od: "basiachem" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sosów do spagetti jest mnóstwo. Klasyka to pomidorowy i jego wszelkie
odmiany.A ja lubie jeszcze taki zwany włoskim lub serowym:

175g żółtego sera
200g słodkiej śmietany
2 ząbki czosnku
pieprz (najlepiej biały)
gałka muszkatałowa
50g posiekanych orzechów włoskich

Ser pokrojony w kostkę roztopić w rozgrzanym sosie śmietanowym doprawionym
rozgniecionym czosnkiem, piprzem i świeżo startą gałką muszkatałową. Dodać
połowę orzechów, wymieszać i podgrzewać przez ok.3 minuty na małym ogniu.
Polać makaron sosem i posypać resztą orzechów.

1. Data: 2003-08-24 19:03:18

Od: ben-hur <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-22 00:50, Użytkownik JurekA napisał:

> http://www.ag.bocznica.org/

nie bardzo rozumiem o co ci chodzi ,człowiek grzecznie spytał aty się
wygłupiasz

1. Data: 2003-08-25 09:36:41

Od: "Mr. Y" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To brzmi smakowicie!!!!!!!!! dzieki za przepis!!!

Pozdr
jacek

1. Data: 2003-08-25 21:26:37

Od: "Krzyhoo" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

y-To

> Szukam przepisu na sos do spagethi albo byście mogli mi jakiś dobty podać

Szklanke granulatu sojowego zalej wrzaca woda z rozpuszczona kostka
rosolowa.
Cebule pokroic w kostke i podsmazyc na oliwie.Pod koniec duszenia dodac
kilka posiekanych zabkow czosnku.Wszystko polaczyc i dodac sloiczek
dobrego przecieru pomidorowego.Sol i pieprz oraz nieco papryki do smaku.
Nie zapomnij o posypaniu makaronu spora iloscia posiekanej pietruszki.

Soja udanie zastepuje smakowo mielone mieso wieprzowe lub drobiowe.Wybor
zalezy do Ciebie.

obiad w pół godziny?
pytanie o zupe
cieciorka