Re: jak sie pozbyc wszy ??????????

From: "sieja" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak sie pozbyc wszy ??????????
Date: Sat, 27 Mar 2004 20:04:58 +0100

-> Przepraszam, ale nie do końca się z tym zgadzam ;-). Po pierwsze,
obcinanie
> włosów jest najłatwiejszym i najtańszym sposobem zwalczenia wszawicy.

Jeśli nie szkoda ci włosów to rzeczywiście jest to sposób, ale ja nie
chciałabym przez kolejne pół roku czekac az włosy odrosna. Owszem inne
sposoby nie sa proste, trzeba sie troszke "pobawic" ale mysle ze wlasy sa
tego warte. Poza tym wszy nie mieszkaja tylko we wlosach a w ubraniach
poscieli, wiec same obciecie wlosow nie rozwiazuje sprawy...

> W wielu miejscach świata, nie jest to bez znaczenia.

W wielu krajach ludzie myja sie raz na miesciac....

Po drugie, osobiście
> wolałbym ogolić sobie głowę, niż moczyć ją w chemikaliach, które nie
zawsze
> są skuteczne w stosunku do jajeczek.

Ty facet jestes:) wiec wlosy dla ciebie nie znacza ta wiele jak dla
dziewuszki z wlosami po pas...

Oczywiście nic na siłę. Wolny wybór to