Re: jak się robi KOGIEL MOGIEL

1. Data: 2000-01-08 14:51:00

Temat: Re: jak się robi KOGIEL MOGIEL
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak moja babcie wyrabiala ciasto drozdzowe recznie 1 godzine to bylo
> ciasto!!!

Mozemy zaczac dyskusje o wyzszosci koglu-moglu robionego recznie nad
robionym mikserem :))
Mikser tez doprowadzi do tego, ze cukier sie rozpusci, o ile nie wsypie sie
za duzo cukru.
A ciasto drozdzowe .... coz, od dawna robie melakserem i wychodzi swietne.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-11 11:19:04

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Mikser tez doprowadzi do tego, ze cukier sie rozpusci, o ile nie wsypie
sie
> za duzo cukru.

no wlasnie nie chodzi o rozpuszczenie, ale roztarcie!

> A ciasto drozdzowe .... coz, od dawna robie melakserem i wychodzi swietne.

bo nie masz skali porownawczej ;-)

WM

1. Data: 2000-01-11 11:53:51

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo nie masz skali porownawczej ;-)

Mam i naprawde nie ma roznicy. Wszystko zalezy od jakosci skladnikow. Jak
wezmiesz zla make i tluszcz, nieodpowiednioe drozdze to i 2 godziny
wyrabiania nie pomoga :)

Przemyslaw Koziarski

Propozycja nowej grupy: pl.rec.kuchnia.wegetaria nska
Re: Pepsi lub Coca-cola inna jest w USA?
Re: TIRAMISU - prosba o przepis !!!
gofry
Re: KUGEL "Szukam przepisu na GUGIEL".