jak sie zachowa trawa

1. Data: 2010-10-25 08:19:54

Temat: jak sie zachowa trawa
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

SAdziłęm 2 tygodnie temu i ledwo wzeszła więc teraz chyba juz nie ma sensu.
Nie chce żeby mnie na wiosne chwasty wyprzedziły. Czy nasiona trawy zimuja w
ziemi?

2. Data: 2010-10-25 13:21:59

Temat: Re: jak sie zachowa trawa
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> SAdziłęm 2 tygodnie temu i ledwo wzeszła więc teraz chyba juz nie ma
> sensu. Nie chce żeby mnie na wiosne chwasty wyprzedziły. Czy nasiona
> trawy zimuja w ziemi?

Hejka. A gdzie mają zimować, w powietrzu? :-)
Pozdrawiam absurdalnie Ja...cki

3. Data: 2010-10-25 13:49:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 15:21:59 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> Hejka. A gdzie mają zimować, w powietrzu? :-)
> Pozdrawiam absurdalnie Ja...cki

No co chcesz - nie wszyscy wiedzą, skad się bierze mleko (myślą, że płynie
z kranu), to i nie wszyscy wiedzą, ze trawy po przekwitnięciu wydają
nasiona i one muszą upaść w ziemię, bo nie mają innego wyjścia... :-)

4. Data: 2010-10-25 14:42:33

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No co chcesz - nie wszyscy wiedzą, skad się bierze mleko (myślą, że płynie
> z kranu), to i nie wszyscy wiedzą, ze trawy po przekwitnięciu wydają
> nasiona i one muszą upaść w ziemię, bo nie mają innego wyjścia... :-)

No wszystko cacy, tylko po kiego grzyba sadził jak mógł zwyczajnie wysiać?

Pozdrawiam siewnie
skryba

5. Data: 2010-10-25 14:54:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 16:42:33 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> No wszystko cacy, tylko po kiego grzyba sadził jak mógł zwyczajnie wysiać?

Tę różnicę też nie wszyscy widzą - a ja pominęłam to jako nieistotne w
sprawie :-)

6. Data: 2010-10-25 14:57:54

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jak teraz zasieje to wzejdzie wiosną?

7. Data: 2010-10-25 15:13:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 16:57:54 +0200, Rafał napisał(a):

> czy jak teraz zasieje to wzejdzie wiosną?

Jak kupisz ozimą, to wzejdzie ;-)

8. Data: 2010-10-25 19:35:44

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jak teraz zasieje to wzejdzie wiosną?

Hejka. Pamiętaj, że rzesze nasion chwastów już czekają w ziemi na
sprzyjający moment do wykiełkowania.
Pozdrawiam cierpliwie Ja...cki

9. Data: 2010-11-06 22:19:29

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wszystko cacy, tylko po kiego grzyba sadził jak mógł zwyczajnie wysiać?

jakby wysiał to by mogło nierówno wzejść.
Po wysadzeniu zarówno w zdłuż jak i wszerz jest tak samo. Piękna symetria
jednym słowem:)

--
PawełJ

ciekawe fasolki...