jak sie zachowac?

1. Data: 2002-05-17 12:32:26

Temat: jak sie zachowac?
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich:)

od kilku dni gnebi mnie taka sprawa, wiem, ze moze to glupie, ale mnie gryzie:
otoz mam niedlugo imieniny i podejrzewam, ze moj TZ o nich zapomni. Teraz
zupelnie nie wiem jak sie zachowac? przepomniec mu wczesniej czy siedziec
cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie przemilczec?

sellina

2. Data: 2002-05-17 12:38:52

Temat: Re: jak sie zachowac?
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik
> [...]
> cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie przemilczec?

Mój sposób jest taki: nic nie mówić, starannie ukrywać a po fakcie wybuchnąć
szczerym płaczem pełnym żalu ;-)
Tak, to zdecydowanie jest najgorsze i najgłupsze rozwiązanie które kobietom
wpada do głowy :-)
Asia Słocka

3. Data: 2002-05-17 12:39:53

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie przemilczec?

to zalezy co chcesz osiągnąć - zabić lub wyrzucić z domu czy tez mieć miłe
imieniny
pozdr.Joanna
oczywiście działanie w zależności od celu

4. Data: 2002-05-17 12:45:00

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie przemilczec?

Ha, moj maz nie ma zadnych szans zapomniec ani o moich
urodzinach ani imieninach, poniewaz sama osobiscie o nich trabie
juz na pol roku przed faktem ;-)

Skoro wiesz, ze o nich zapomni to sama przejmij inicjatywe :-)
Przypomnij mu sama po prostu - niekoniecznie w stylu "za 3 dni
mam imieniny i mam nadzieje, ze znowu o nich nie zapomnisz" ;-),
ale na zasadzie, ze z okazji imienin spodziewasz sie gosci albo
ze masz ochote je uczcic poza domem. Cokolwiek.

A poza tym skad wiesz, ze zapomni? Tak ma zawsze czy po prostu
Twoj TŻ to świezy nabytek? ;-)

---
Pozdrawiam,
Kasia
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=384
Gdynia GG#368316

5. Data: 2002-05-17 12:47:16

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Slocka"

> [...]
wybuchnąć
> szczerym płaczem pełnym żalu ;-)
> Tak, to zdecydowanie jest najgorsze i najgłupsze rozwiązanie które

Asiu, wiesz, ze coraz bardziej cie lubie?

Pozdrowienia
Ania

6. Data: 2002-05-17 12:47:29

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk"
> Asiu, wiesz, ze coraz bardziej cie lubie?

Dobrze, dobrze tylko nie gryź tak często ;-)
Pozdrawiam serdecznie
Asia

7. Data: 2002-05-17 12:48:23

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie przemilczec?

mysle, ze mozesz przy nim zaczac sie zastanawiac co by tu dobrego
przyrzadzic na przyjecie imieninowe, albo kogo zaprosic itp. to mu chyba
wystarczy dla przypomnienia.

Asia

8. Data: 2002-05-17 12:50:01

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy siedziec
> cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie

Jeśli masz obawy, że TŻ wymaga przypomnienia, to ja bym
sugerowała droge okrężną (jak myślisz kochanie, czy powinnam
zaprosić Basię na imieniny? To we wtorek, a ona zawsze we wtorki
chodzi na siłownię...). Powiesz wprost - obrazi się, że myślisz,
że nie pamięta (nawet jeśli faktycznie nie pamięta ;). Nie
powiesz, a on zapomni - będzie Ci przykro. Czekanie do "po
imieninach" odradzam, w tym roku to i tak nic nie zmieni, a do
następnego TŻ zdąży na nowo zapomnieć :) A jeśli masz charakter
podobny do mojego, to jeszcze będziesz przez cały dzień
przeżywać katusze jak ja z tymi nieszczęsnymi kwiatkami - co TŻ
się ruszył z pola widzenia, to mnie się do głowy pchała myśl "a
może teraz...". Bez sensu. Słowem - sprzedaj informację, ale
tak, żeby adresat nie domyślił się, że to do niego :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

9. Data: 2002-05-17 12:56:41

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieradek wrote:

> Ha, moj maz nie ma zadnych szans zapomniec ani o moich
> urodzinach ani imieninach, poniewaz sama osobiscie o nich trabie
> juz na pol roku przed faktem ;-)

A ja i trąbię, i na dodatek obchodzę w tym samym dniu (tak mnie rodzice
w jajo zrobili ;-)).

--
Gosia

10. Data: 2002-05-17 12:58:59

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> witam wszystkich:)
>
> od kilku dni gnebi mnie taka sprawa, wiem, ze moze to glupie, ale mnie gryzie:
> otoz mam niedlugo imieniny i podejrzewam, ze moj TZ o nich zapomni.

Ja na Twoim miejscu zaczęłam być się głosno zastanawiać jakie upiec
ciasto itp. Ewentualnie popros, by kupił jakies dobre wino na "czwartek"
(kiedy masz?).
--
Gosia

Musze sie pochwalic
własne zycie, własne zainteresowania....
Brat
o problemie Asi (i witam ponownie), dluuugie
Jak namówić na leczenie (długie)