jak sie zachowac?

21. Data: 2002-05-17 15:12:00

Temat: Re: jak sie zachowac?
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w wiadomości
news:3CE4FE09.91583E10@hot.pl...

> A ja i trąbię, i na dodatek obchodzę w tym samym dniu (tak mnie rodzice
> w jajo zrobili ;-)).
>
> --
> Gosia

No ładnie ja też tak syna zrobiłam :-))
Pewnie mi to za kilka lat wypomni, ale miał już wcześniej imię wybrane i
miał urodzić się miesiąc później :-)))
To jemu się na własne imieniny spieszyło:-)

Dorunia

22. Data: 2002-05-17 20:24:57

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 May 2002 14:32:26 +0200, podpisując się jako
<s...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>witam wszystkich:)
>
>od kilku dni gnebi mnie taka sprawa, wiem, ze moze to glupie, ale mnie gryzie:
>otoz mam niedlugo imieniny i podejrzewam, ze moj TZ o nich zapomni. Teraz
>zupelnie nie wiem jak sie zachowac? przepomniec mu wczesniej czy siedziec
>cicho, czy tez po imieninach mu zakomunikowac lub kompletnie przemilczec?

Wg. mnie gruntownie olać sprawę :)))
Wszak imieniny takie ważne nie sa.
Moj maz notorycznie co roku zapomina o moich imieninach.
Teraz to mnie juz to bawi do tego stopnia ze sama w tym roku
zapomialam ze mam imieniny - dopiero pod koniec dnia na jakiejsc www
zauwazylam ze Marzenom skladaja zyczenia :)))) Niezly ubaw :)))))))
Ja tam sie nie przejmuje - grunt, ze pamieta o wazniejszych datach nic
jakies tam imieniny - np. urodziny, urodziny dziecka, dzien slubu i
takie tam :))))

W tym roku przypomnialam mu wieczorem (jak juz samasie kapnelam ze to
moje imieniny), zlapal sie za leb, posmialismy sie razem i tyle tego -
na drugi dzien upominek tez jest fajny :)))

--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Wysłuchiwanie dzieci jest ważniejsze niż ich pouczanie.

23. Data: 2002-05-18 00:08:16

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2002 15:31:42 +0200, "Hanka Skwarczyńska"
<a...@w...pl> napisał(a):

>:) A skoro inne metody nie nadają się na tę okazję, to może
>podpuść jakąś koleżankę, żeby "dyskretnie podpytała" TŻ, co
>mogłaby Ci kupić na imieniny?

Albo inaczej: niech ktoś z wyprzedzeniem wyśle pocztówkę z życzeniami
imieninowymi. Właśnie pocztówkę, nie maila. Pocztówkę należy położyć w
widocznym miejscu i cieszyć się nią ogromnie :) Z wyprzedzeniem po to,
żeby TŻ miał czas się przygotować, ale żeby nie zdążył zapomnieć :)

Hmm, ja też niedługo mam imieniny... Gdyby nie to, że pewnie sama o
nich zapomnę, to może zaczęłabym się obawiać ;) Tyle że ja z moim
mężczyzną nie mieszkam :(

Pozdrawiam, Carrie

24. Data: 2002-05-30 18:16:53

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał w
wiadomości news:Xns921ECD49A12F2aldziewpl@62.233.128.18...

> PS Sokrates jest kobietš??

Taka ze mnie kobieta, jaki z ciebie mężczyzna.
Iiiiiiiiiiiii wszystko jasne!
Darek

25. Data: 2002-05-30 18:31:19

Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nieradek" <K...@p...pl> wrote at pl.soc.rodzina:

> Przypomnij mu sama po prostu - niekoniecznie w stylu "za 3 dni
> mam imieniny i mam nadzieje, ze znowu o nich nie zapomnisz" ;-),
> ale na zasadzie, ze z okazji imienin spodziewasz sie gosci albo
> ze masz ochote je uczcic poza domem. Cokolwiek.

Aaaaa niech Was kobiety drogie gęœ kopnie parę razy!!!!!

1. "my mężczyŸni jesteœmy proœci..." znacie, prawda?
2. ponieważ (1) to nie miałbym nic przeciwko jakbym usłyszał to co
niekoniecznie :-p
3. lubujecie się w zawikłanych aluzjach, bo koleżanka ma siłownię we wtorki
etc, po co??? Żeby ćwiczyć logiczne myœlenie TeŻa?
3a. patrz http://www.cyberion.pl/aldziew/WomenAreComplicated.j
pg
3b. i wiele innych tego typu
3c. a jak nie wyjdzie?
4. a niestety jak to Asia Słocka zauważyła, kobiety wybierajš ten najgorszy
sposób- duszš temat a potem majš żal który się odkłada warstwa po
warstwie... a Wy to rozpamiętujecie latami
i dyscyplina dodatkowa
5. uważam imieniny za twór sztuczny i nie majšcy specjalnego zwišzku z
konkretnš osobš- do tego stopnia olewam że ignoruję imprezy w pracy- nawet
robione przez koleżanki na których mi zależy ;-)

pozdrówka. i punkt pierwszy.

--
Alf/red/
PS Sokrates jest kobietš??

26. Data: 2002-05-30 18:33:53

Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote at pl.soc.rodzina:

> No ładnie ja też tak syna zrobiłam :-))

Ech ci rodzice- moja żona ma urodziny-imienimy (a może na odwrót;) dzień po
dniu. I może byłoby to niegodne listu, gdyby nie były to 24 i 25 grudnia,
hi hi.

--
Alf/red/
PS hi hi dla mnie, ale Ona cierpi

27. Data: 2002-05-31 06:44:06

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał w
wiadomości news:Xns921ECD49A12F2aldziewpl@62.233.128.18...

> Aaaaa niech Was kobiety drogie gęś kopnie parę razy!!!!!

Ale za co? - pytam ;-)

> 1. "my mężczyźni jesteśmy prości..." znacie, prawda?

Ja znam i to dosyc dokladnie na pewnym żywym Przykladzie ;-), ktory
dzien w dzien oglądam/słysze/podziwiam ;-) we własnym domu.

> 2. ponieważ (1) to nie miałbym nic przeciwko jakbym usłyszał to co
> niekoniecznie :-p

Osobiscie w to nie wątpię, ale mną czasami targają wątpliwości
natury formalnej ;-)

> 3. lubujecie się w zawikłanych aluzjach, bo koleżanka ma siłownię we
wtorki
> etc, po co??? Żeby ćwiczyć logiczne myślenie TeŻa?

A czemu nie? :-) Mój TeŻet na przykład ma to do siebie, że ćwiczy
mnie w myśleniu logicznym zaciekle - co prawda w wiekszości przypadków
całkem nieświadomie ;-) - niemniej jednak wysilam przynajmniej 2 razy
w tygodniu swoją mózgownicę, żeby dociec "co poeta miał na myśli" :-)

> 3a. patrz http://www.cyberion.pl/aldziew/WomenAreComplicated.j
pg

Nic dodac, nic ująć ;-) Zapewne tak się rozmawia od czasów pierwotnych ;-)

> 3b. i wiele innych tego typu

Bo tacy są ludzie i już :-)

> 3c. a jak nie wyjdzie?

Wtedy pewnie będzie burza z piorunami ;-)

> 4. a niestety jak to Asia Słocka zauważyła, kobiety wybierają ten
najgorszy
> sposób- duszą temat a potem mają żal który się odkłada warstwa po
> warstwie... a Wy to rozpamiętujecie latami i dyscyplina dodatkowa

Tak, tak - my, kobiety potrafimy... ;-) Jak chciałabym tutaj tylko
powiedzieć,
że ja do roku 1996 nie miałam tak naprawdę pojęcia co potrafia mężczyźni ;-)
Powiedzialabym, że są nie gorsi :-) niż przedstawicielki tzw. plci pięknej.

> 5. uważam imieniny za twór sztuczny i nie mający specjalnego związku z
> konkretną osobą- do tego stopnia olewam że ignoruję imprezy w pracy- nawet
> robione przez koleżanki na których mi zależy ;-)

Osobiście tez specjalnie za takimi imprezami nie przepadam, a w pracy to
w ogóle horror ;-) - ale są na świecie ludzie, którym zależy własnie na
tym, żeby pamietano o ich imieninach/urodzinach/rocznicach itede
itepe i czasem warto sie wysilic, żeby takiemu TeŻetowi sprawić
przyjemność :-)

> pozdrówka. i punkt pierwszy.

> --
> Alf/red/

---
Pozdrawiam słonecznie :-),
Kasia
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=384
Gdynia GG#368316

> PS Sokrates jest kobietą??

A wiesz co - swego czasu też się nad tym zastanawiałam ;-) Ale
on to chyba ma po prostu nad wyraz rozwiniete poczucie empatii ;-)
Fajny jest :-) Kasia.

28. Data: 2002-05-31 06:58:21

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nieradek" <K...@p...pl> napisał w wiadomości

> A wiesz co - swego czasu też się nad tym zastanawiałam ;-) Ale
> on to chyba ma po prostu nad wyraz rozwiniete poczucie empatii ;-)
> Fajny jest :-) Kasia.
Znaczy się homo? Lubię takich, mili są.
Darek

29. Data: 2002-05-31 07:05:24

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy się homo? Lubię takich, mili są.
> Darek

Osobiscie nie znam (albo inaczej: może znam, ale jeszcze o tym nie wiem)
- dlatego sie nie wypowiadam ;-) Pozostaje mi wierzyć na słowo :-)

---
Pozdrawiam,
Kasia
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=384
Gdynia GG#368316

PS. A tak właściwie to wydawało mi się, że empatia nie jest zależna
od "wyznania" ;-) K.

Musze sie pochwalic
własne zycie, własne zainteresowania....
Brat
o problemie Asi (i witam ponownie), dluuugie
Jak namówić na leczenie (długie)