Re: jak sobie poradzic z uczuciem?

From: Wojtek <...@...pl>
Subject: Re: jak sobie poradzic z uczuciem?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 12 Mar 2006 22:41:31 +0100

Inna wrote:

> Witajcie...
>
> Zdecydowalam sie napisac na grupe, bo sobie nie radze, a przegladajac
> niektore watki czesto trafialam na sensowne porady... Moze i tym razem
> ktos udzieli odpowiedzi, z ktorej bede mogla skorzystac.
>
> Mam 30 lat, studia wyzsze, rodzine. Pracuje zawodowo i realizuje sie w
> pracy. Kilka miesiecy temu zmienilam prace, bo zostalam polecona przez
> mojego bylego szefa, jako specjalista. I mniej wiecej tu sie wszystko
> zaczelo...
>
> Moj szef okazal sie byc pracownikiem firmy, do ktorej przeszlam. Znow jest
> [...]

Trzeba najpierw samemu znaleźć własną wolność. Oparcie w samym sobie. Trzeba
znaleźc to co jest dla mnie najważniejsze, to na czym opieram swój świat,
swoje życie. To nie jest łatwe i tego nie mozna odnaleźć w tydzień.

Wydaje mi się, że kobiety a może wszyscy nazywają miłością mozliwość
zrzucenia na kogos swoich kłopotów. Czy wyrzucenia ich z siebie. Ale to nie
ma nic wspólnego z miłością. I nic nie może wyjść ze związku z ktory tak
sie zaczyna.

wd.