jak spławić faceta bez wojny

1. Data: 2004-08-11 06:21:49

Temat: jak spławić faceta bez wojny
Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem szczęśliwie zakochaną (mam nadzieję że z wzajemnością) kobietą,
wszystko w naszym związku układa się dobrze (dobrze czyli suma wzlotów
przekracza sumę upadków)
ostatnio jednak mam problem z przyjacielem mojego mężczyzny
to jest jego najlepszy przyjaciel (oczywiście według niego)
otóz ten facet zaczął mnie zaczepiać, dzwoni do mnie do domku gdy wie że
mojego mężczyzny nie ma
zaczął wpadać niby do mojego mężczyzny ale przeważnie wtedy gdy ten jest w
pracy
nie wiem jak zareagować
powiedziałam już mojemu mężczyźnie żeby porozmawiał z nim ale on to
zbagatelizował
a teraz zaczęło się wypytywanie moich znajomych o to gdzie chodzę i co
porabiam
chciałabym powiedzieć gościowi dobitnie żeby się spłynnił, ale boję się że
przez to będzie miał do mnie pretensje mój facet, bo oni są powiązani
również zawodowo
może lepiej nagminnie go unikać??
Gagatka

2. Data: 2004-08-11 09:42:37

Temat: Re: jak spławić faceta bez wojny
Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gagatka"

> chciałabym powiedzieć gościowi dobitnie żeby się spłynnił, ale boję się że
> przez to będzie miał do mnie pretensje mój facet

Pretensje może mieć, jeśli go nie "spłynnisz" :-)

fata

3. Data: 2004-08-16 21:46:31

Od: "Bernard" <B...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gagatka" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> chciałabym powiedzieć gościowi dobitnie żeby się spłynnił, ale boję się że
> przez to będzie miał do mnie pretensje mój facet, bo oni są powiązani

Proponuję wziąć ślub z jednym z nich. Wtedy ten drugi może coś zrozumie.

4. Data: 2004-08-17 06:08:29

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard" <

> Proponuję wziąć ślub z jednym z nich. Wtedy ten drugi może coś zrozumie.

-----
ślub ?? to chyba ostateczne rozwiązanie :)))))))))))))))))))))
Gagatka

5. Data: 2004-08-17 15:54:10

Od: "Marcin Witkowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gagatka <a...@o...pl> napisał(a):

Poswiec sie i przestan sie myc :-)

6. Data: 2004-08-18 05:55:18

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Witkowski"

> Poswiec sie i przestan sie myc :-)

-----
myć ?? ?? ??

7. Data: 2004-08-18 09:18:30

Od: "kika" <g...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> przez to będzie miał do mnie pretensje mój facet, bo oni są powiązani

porozmawiaj z natrętem i wytłumacz mu kto jest dla Ciebie najważniejszy,
kogo kochasz i na kim Ci zależy - co wyklucza, zainteresowanie innym
związkiem. Wjedź na ambicję i zapytaj czy mu nie wstyd postępować po
świńsku względem swojego najlepszego przyjaciela, który ma o nim bardzo
dobre zdanie. Jak nie zrozumie, to zagroź, że o wszystkim powiesz swojemu
chłopakowi.

Pozdrawiam
Kika

8. Data: 2004-08-18 13:51:59

Od: "Bernard" <B...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bernard" <

> -----
> ślub ?? to chyba ostateczne rozwiązanie :)))))))))))))))))))))
> Gagatka

Myślałem, że właśnie szukasz rozwiązania, a nie że chcesz się pochwalić
dwoma wielbicielami. ;)

9. Data: 2004-08-19 05:12:15

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kika"
> Jak nie zrozumie, to zagroź, że o wszystkim powiesz swojemu
> chłopakowi.
>
> Pozdrawiam
> Kika

-----
powiedziałam, tak jest najlepiej, przynajmniej mam spokój, a oni umawiają
się poza domem
Gagatka

10. Data: 2004-08-19 05:12:54

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard"
> Myślałem, że właśnie szukasz rozwiązania, a nie że chcesz się pochwalić
> dwoma wielbicielami. ;)

-----
większość kobiet ma kilku wielbicieli, ;-P więc ja z dwoma to wypadam blado
Gagatka

sasiedzi...
Żona chce się spotkać z byłym
dobrze czasem mieć chandrę...