jak szybko dziurki w uszach zarastaja?

1. Data: 2002-08-22 04:43:33

Temat: jak szybko dziurki w uszach zarastaja?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio nie mam ochoty nosic kolczykow, ale boje sie, ze mi dziurki
zarosna, a tego nie chce. czy macie doswiadczenie, po jakim czasie od
nienoszenia kolczykow, dziurki bezpowrotnie zarastaja?

1. Data: 2002-08-22 06:42:00

Temat: Re: jak szybko dziurki w uszach zarastaja?
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio nie mam ochoty nosic kolczykow, ale boje sie, ze mi dziurki
> zarosna, a tego nie chce. czy macie doswiadczenie, po jakim czasie od
> nienoszenia kolczykow, dziurki bezpowrotnie zarastaja?

Nie boj sie,po prostu nie nos,jak nie Masz ochoty.
Gdzies z dziesiec lat nie nosze niczego,a nie zarosly.

Adrianna

Jeśli wierzysz w logiczność świata - jesteś wariatem, jeśli próbujesz
zrealizować swoją logiczność - trafiasz do domu wariatów

1. Data: 2002-08-22 07:20:28

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> ostatnio nie mam ochoty nosic kolczykow, ale boje sie, ze mi dziurki
> zarosna, a tego nie chce. czy macie doswiadczenie, po jakim czasie od
> nienoszenia kolczykow, dziurki bezpowrotnie zarastaja?

To zalezy czy dziurki zostaly zrobione profesjonalnie. W jednym uchu mialam
kiedys 4 dziurki, jedna z nich zarosla bardzo szybko (po ok miesiacu), druga
troche pozniej, natomiast trzecia i czwarta nie zarastaja, ale moze wynika
to z jego, ze jednej z nich uzywam ciagle, a druga od czasu do czasu.
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-08-22 08:46:28

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zarosna, a tego nie chce. czy macie doswiadczenie, po jakim czasie od
> nienoszenia kolczykow, dziurki bezpowrotnie zarastaja?

z mojego doświadczenia wynika , ze nie zarastaja.

1. Data: 2002-08-22 09:12:33

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:
> czy macie doswiadczenie, po jakim czasie od
> nienoszenia kolczykow, dziurki bezpowrotnie zarastaja?

Ja noszę kolczyki "od święta" i dziurki nie zarosły mi jeszcze ;-). Tzn.
po dłuższej przerwie mam czasami problemy z założeniem kolczyków
(dziurki są "niewyrobione" - jakby się "zcieśniły"), ale nie zdarzyło
się jeszcze, bym nie dała rady włożyć kolczyka.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-08-22 10:19:16

Od: "Lula_S" <l...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

>czy macie doswiadczenie, po jakim czasie od
> nienoszenia kolczykow, dziurki bezpowrotnie zarastaja?

no wiec mi zarastaja superszybko. trzy tygodnie nienoszenia kolczykow, i juz
mam problem z zakladaniem - doslownie musze przebijac dziurke kolczykiem.
auc!

1. Data: 2002-08-22 12:49:22

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:

> [...]
> (dziurki są "niewyrobione" - jakby się "zcieśniły"), ale nie zdarzyło
> się jeszcze, bym nie dała rady włożyć kolczyka.

A nie masz potem problemów po kilku godzinach noszenia?
Ja po kazdej dluzszej przerwie owszem zaloze ale uszy mi puchna po
jakichs 2-3 godzinach i musze zdjac. Podraznienie trwa kilka dni (
noszenia ), potem przestaja podrazniac i juz da sie nosic normalnie.
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-22 13:29:37

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) wrote:

> A nie masz potem problemów po kilku godzinach noszenia?

Bywa... Ale ja do tego alergiczka jestem i zwalałam winę na srebro (a
dokładniej - jakiś metal z tego stopu) ;-)

Tym bardziej, że nie przy każdych kolczykach tak mam.

1. Data: 2002-08-22 14:06:50

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula napisał(a):

> dziurki nie zarosły mi jeszcze ;-)

Mialem cos napisac w tym watku, ale znowu ktos by sie przyczepil , ze
jestem prostakiem.

:)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-22 14:17:50

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ wrote:

> Mialem cos napisac w tym watku, ale znowu ktos by sie przyczepil , ze
> jestem prostakiem.

Wiesz, pisząc tamtego posta miałam poczucie, że ktoś się przyczepi ;-).
Bo to taki wdzięczny temat ;-).

--

nic
tipsy