jak to jest ...

11. Data: 2002-04-16 11:13:17

Temat: Re: jak to jest ...
Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:a9gpfi$bn1$...@n...tpi.pl...

> [...]
> tygodniu pomogl. Grubl rowno cale zycie
> az do 62 a teraz trzyma sie na 56 i to dosc
> stabilnie.
> Wazne jest tez nastawienie psychiczne w trakcie
> dnia bez pozywienia - masz byc zadowolona :))
> Generalnie pomoze Ci to w pozbyciu sie
> niewolniczego stosunku do zywnosci,
> oczywiscie wzgledy zdrowotne tez sa
> warte uwagi.
> Moze i nie jest to najlatwiejsza droga,
> ale w mojej opini najlepsza.
>
> pozdrwiam Chaciur
>
> czy twoj siostrzeniec w takim dniu pil tylko wode czy rowniez soki? jesli
tak to jakie???
Pozdrawiam
Magda

12. Data: 2002-04-16 11:46:16

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:a9gt6b$t92$...@n...tpi.pl...

jesli

> Sama woda.
> niestety nawet bez CO2 :)
> Soki to juz nie glodowka.
>
> pozdrawiam Chaciur
>
> no tak zapomnialam:)))
dzieki za odpowiedz.
Domyslam sie rowniez , ze wody nie mozna kolorowac, np. kawa
rozpuszczalna?......
Pozdr
Magda

13. Data: 2002-04-16 12:01:12

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:a9gv4c$mmt$...@n...tpi.pl...

> :))))
> Farbki do jajek wielkanocnych
> tez nie zalecane ;)
> Wg mnie to nie jest takie straszne
> na jakie wyglada, samemu mi sie to
> wydawalo 'nadludzkie' ale zapewniam
> Cie ze jak tylko bedziesz chciala to sobie
> dasz rade.
>
> pozdrawiam Chaciur
>
> oczywiscie, ze sobie dam rade.
W koncu jemy zeby zyc a nie zyjemy zeby jesc...
Pozdr
Magda

P.S. juz tak ostatecznie, zeby Cie nie zameczyc: czy masz jakis preferowany
dzien? dzien normalnej pracy? niedziela?

14. Data: 2002-04-16 19:55:53

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anastazja...
przytylam nie na skutek ogranicvzenia spozywania kalorii ino zima
ograniczajac sie ruchowo (z racji pogodowych) i jedzac mniej swiezych wazyw
i owocow a wiecej np pieczywa chrupkiego, poza tym po drodze byly swieta...
generalnie ja juz nie tyje...
ale i nie chudne. i tu bol

pozyje jeszcze troszke tak... zobaczymy co bedzie dalej...
musze powalczyc ze slodyczami.

a glodowki?
ja lubie cos mielic w ciagu dnia... raz na jakis czas robie sobie sokowki...
waga spada ale potem wracam do normy. no ale psychicznie sie lepiej czuje :)

pozdrawiam wszystkich :)
Hesia

15. Data: 2002-04-17 07:09:23

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiekow juz tak), jedyna moja slabosc to slodycze (to juz wiadomo), ale i
tak
> kalorycznie trzymam sie planu ... codziennie uprawiam jakas czynosc
aktywna,
> w sensie rower lub basen lub gram w siatke, tak jedna godz (przed planem
> rzutkowym jeno 3 razy w tyg)...
> staje na wage i po 3 tyg nic... wielkie NIC
> az mnie trafia, bo czlek sobie odmawia tylu rzeczy, meczy sie i NIC...
>
> chyba dzis przezywam zalamanie jakies...
> czy to normalne (ze waga sie nic nie rusza, a nie ze zalamanie)

Moim zdaniem u kobiety nie jest ważna sama waga, ale kształt tyłeczka :)
Lepiej jak kobieta jest umięśniona i waży trochę więcej, niż jak waży mniej,
ale jest za dużo tłuszczyku tu i uwdzie. Więc lepiej trenuj dalej i
sprawdzaj kształty, a nie wagę.

Trapez
http://www.trapezonet.republika.pl/

16. Data: 2002-04-17 14:14:55

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdaz <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9h007$43q$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> P.S. juz tak ostatecznie, zeby Cie nie zameczyc: czy masz jakis preferowany
> dzien? dzien normalnej pracy? niedziela?

To chyba juz indywidualnie.
Mi sie pracuje na glodzie bardzo dobrze,
gorzej jest z fizyczna praca ale tez do przejscia.
Siostrzeniec przewaznie nie jada w soboty,
a jak jest impreza to w niedziele.
Mysle ze sama sobie znajdziesz metoda prob
i prob ;)

pozdrawiam Chaciur

ps. w archiwum grupy jest troche linkow
do stron o glodowce, jak nie znajdziesz
to napisz a Ci podrzuce

17. Data: 2002-04-17 20:57:13

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez <t...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9j74o$t97$...@n...tpi.pl...
> [...]
mniej,
> ale jest za dużo tłuszczyku tu i uwdzie. Więc lepiej trenuj dalej i

:))))))))))))))
dziekuje :)
i pozdrawiam
Hesia

18. Data: 2002-04-19 08:48:51

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Siostrzeniec przewaznie nie jada w soboty,
> a jak jest impreza to w niedziele.
> Mysle ze sama sobie znajdziesz metoda prob

pozdr
magda

Grupa dyskusyjna dla DO
Montignac