jak to jest z tymi winami?

11. Data: 2006-03-12 09:09:36

Temat: Re: jak to jest z tymi winami?
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moi przyszli pracodawcy,
>>
> Kto na tym spotkaniu będzie największym dupkiem.
> Czy aby nie gospodarz??

Dziękuję panu za opinię - być może trafną.
Nie powinienem tak pisać - sęk w tym, że światopoglądowo
i życiowo ludzie ci są w osobnej galaktyce.
Być może spoglądając ze swojej perspektywy jestem
dupkiem dla nich.
Chodziło mi o to, że mam gdzieś jakie wino poda się
kiedy i o jakiej porze, a oni palą cygara i kręcą nosem
na każde uchybienie w tej materii, a będą mi płacić kase,
więc zwróciłem się do was o radę.
Dla mnie najlepiej wino smakuje na kocu i na pikniku
z ukochaną - niezależnie od tego co akurat jemy.
A żeby nawiązać do tematu - przyjęcie się udało.

12. Data: 2006-03-12 09:37:34

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bywa, że praca /jako zajęcie i źródło dochodów/ jest satysfakcjonująca,
> ale
> przełożeni/współpracownicy - bynajmniej nie. I trzeba sobie z tym radzić.
>
> Ania

otóż to. Jest pani dla mnie dobrym miłym kotkiem. Dziękuję
i pozdrawiam.

13. Data: 2006-03-12 11:52:14

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko napisał(a):

> otóż to. Jest pani dla mnie dobrym miłym kotkiem. Dziękuję
> i pozdrawiam.

Pracodawcy z reguły mają dostęp do Internetu.
Wnioski wyciągnij sam.
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-03-12 11:55:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko napisał(a):
> [...]
[...]
> Być może spoglądając ze swojej perspektywy jestem
> dupkiem dla nich.
[...]
> A żeby nawiązać do tematu - przyjęcie się udało.

No to chyba miałes racje.
;-)
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-03-12 12:34:06

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mich" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> To moi przyszli pracodawcy,
> >
> Kto na tym spotkaniu będzie największym dupkiem.
> Czy aby nie gospodarz??

Z mojego doświadczenia, z rzadka. Z reguły szef ;o)

Pzdr
Paweł

16. Data: 2006-03-12 15:12:20

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):

> otóż to. Jest pani dla mnie dobrym miłym kotkiem. Dziękuję
> i pozdrawiam.

:-))))))))))

Ania

17. Data: 2006-03-13 07:56:26

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał:

> tylko tak ogólnie to jest to bzdura. Zależy jakie białe i jakie
> czerwone. Ale jak to ma być pod pseudo-gurmantów to można i według tego
> wierszyka serwować.

Jasne, ale przecież autor wątku zaznaczył, że mają to być [jakiś
epitet], więc tego typu ogólne wskazówki się mogą przydać.

PWZ

cebulowe bahji? - kuchnia hinduska...
Masło
cukierki