jak to jest zrobione?:D

1. Data: 2006-06-28 08:09:54

Temat: jak to jest zrobione?:D
Od: "arek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest zrobione Waszym zdaniem?
Takie rozciecie chyba nie jest mozliwe, czy czlowiek moze miec takie
mozliwosci?
Jest fizycznie mozliwe, zeby w takim tepie moneta przeszla przez zyle?
Rozciagna sie do tego stopnia zyly, zeby moneta sie zmiescila?
Jak to moglo dostac sie od przelyku do zyly? Jakies mozliwe połaczenie zyl
rak z "okolicami" przelyku?
Ostrzegam wszystkich o slabszych nerwach ze material jest mocny;)
http://youtube.com/watch?v=Z6gR1ItdxGg&mode=related&
search=criss%20angel
Te sztuczki Chrisa Angela... ;/

chyba jak najbardziej pytanie na ta grupe, bo to tez medyczna "zagadka";)
wiem, ze to na pewno jest trick a nie jakas magia, ale zastanawiam sie czy
mozna fizycznie zrobic to co on zrobil... reka chyba nie ma zadnych nakladek
ze sztuczna skora i jakims mechanizmem do przesuwania monety, bo wydaje sie
normalnej grubosci.

pozdro
ark

PS przepraszam tych, ktorych post zniesmaczy....

2. Data: 2006-06-28 08:27:21

Temat: Re: jak to jest zrobione?:D
Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
nakladek
> ze sztuczna skora i jakims mechanizmem do przesuwania monety, bo wydaje

No faktycznie dobre! Nie mam pojecia jak on to zrobil, chociaz wydaje mi
sie, ze ta moneta na pewno nie przechodzila przez zyle, tylko po prostu pod
skora. Wyglada na niemozliwe, a jednak :)) jak? to juz pewnie wie tylko sam
Chris!

3. Data: 2006-06-28 08:31:22

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...fm> napisal(a):
> [...]
> ze sztuczna skora i jakims mechanizmem do przesuwania monety, bo wydaje sie

Myślałem, że tylko w USA są tacy debile, żeby wierzyć, że facet połknął
monetę, a po 10s mu wyszła tętnicą na nadgarstku.

Niedługo pewnie obejrzysz film jak to go wsadzają do skrzyni i
przecinają na pół i potem też zapytasz, czy to mozliwe, żeby człowieka
przeciąć na pół a potem złożyć?
--
Samotnik

4. Data: 2006-06-28 08:39:23

Od: "arek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałem, że tylko w USA są tacy debile, żeby wierzyć, że facet połknął
> monetę, a po 10s mu wyszła tętnicą na nadgarstku.

Odezwal sie nie debil... Pisałem, ze nie wierze w ta sztuczke. Nawet czytac
nie potrafisz ze zrozumieniem.
Jak Twoim zdaniem to bylo zrobione? O taka odpowiedz mi chodzi.
Sadzac po poziomie to Twoja odpowiedz pewnie zabrzmi "to jest sztuczka
debilu, tak sie nie da". Czyli prosto i na temat...
Nie wiesz to sie nie odzywaj a tym bardziej nie ublizaj.

> Niedługo pewnie obejrzysz film jak to go wsadzają do skrzyni i
> przecinają na pół i potem też zapytasz, czy to mozliwe, żeby człowieka
> przeciąć na pół a potem złożyć?

Ale bede ciekawy propozycji innych "jak to moglo zostac zrobione" i co lezy
w granicach mozliwosci ludzkich od strony fizycznej...

Pozdrowienia dla niedebili! Tych z polski, bo w stanach to pewnie sami....
;)
ark

5. Data: 2006-06-28 08:44:55

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
> skora. Wyglada na niemozliwe, a jednak :)) jak? to juz pewnie wie tylko sam

Droga Ewo. Już na lekcjach biologii w 4. klasie podstawówki uczą
dzieci, że najbliższe połączenie ust i tętnicy w ręce znajduje się w
jelitach i jest zdecydowanie niedostosowane dla ćwierćdolarowej monety,
która w takim wypadku wybierze drogę przez nieco niżej położony otwór
spustowy organizmu. A ten pan miał gumową nakładkę na skórę z
mechanizmem do przepychania tej monety. Potem rozciął gumę i wyjął
monetę, aby 300mln amerykanów zaniemówiło z wrażenia.

P.S. Spiderman nie istniał, a wskrzeszenie z martwych Jasona Vorheesa
przez uderzenie pioruna w jego ekshumowane zwłoki w VI części filmu
"Piątek 13-go" również nie zostało dotychczas naukowo potwierdzone.
--
Samotnik

6. Data: 2006-06-28 09:00:10

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odezwal sie nie debil... Pisałem, ze nie wierze w ta sztuczke. Nawet
czytac
> nie potrafisz ze zrozumieniem.
> Jak Twoim zdaniem to bylo zrobione? O taka odpowiedz mi chodzi.

no to skoro uwarzales od poczatku ze to sztuczka, to dlaczego pisales na
grupe o medycynie, przeciez spcow od sztuczek tutaj jak na lekarstwo... Moze
poprsotu NTG, polecam pl.rec.cyrk, tam moze znajdziesz miejsce dla swoich
problemow... ;)
Przerazajace jest ze nawet nie pomysles ze material jest pomontowany z
kilkunastu ujac, wiec moze to byc dokladnie wszystko, lacznie z silikonowa
reka na statywie... supermozgu :-)

7. Data: 2006-06-28 10:28:10

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 28-06-2006 10:44:
> P.S. Spiderman nie istniał, a wskrzeszenie z martwych Jasona Vorheesa
> przez uderzenie pioruna w jego ekshumowane zwłoki w VI części filmu
> "Piątek 13-go" również nie zostało dotychczas naukowo potwierdzone.

Naprawdę?????
Cały mój świat runął

;-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

8. Data: 2006-06-28 10:44:33

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Copperfield miał lepsze sztuczki :)
Widać różnice kolorów - ramie jest jasniejsze niż dłoń.
Całość spaja bransoletka.

9. Data: 2006-06-28 10:52:11

Od: "Bazyl" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"arek" <a...@p...fm> wrote in message

> Odezwal sie nie debil... Pisałem, ze nie wierze w ta sztuczke. Nawet
> czytac nie potrafisz ze zrozumieniem.
> Jak Twoim zdaniem to bylo zrobione? O taka odpowiedz mi chodzi.

Cytat - "Jest fizycznie mozliwe, zeby w takim tepie moneta przeszla przez
zyle? Rozciagna sie do tego stopnia zyly, zeby moneta sie zmiescila? Jak to
moglo dostac sie od przelyku do zyly? Jakies mozliwe połaczenie zyl rak z
"okolicami" przelyku?".
O budowie człowieka dzieci uczą się w szkole podstawowej - nie miej
pretensji o mocne okreslenia jeżeli na grupie o tematyce medycznej zadajesz
pytania wskazujące na brak wiedzy którą dysponują już piątoklasiści. Jak na
grupie "pl.rec.samochody" sapytasz czy można nasikac do baku i samochód
pojedzie ("Czy możliwe żeby siuśki zmieniły się w benzynę? Jak wtedy
następuje spalanie? Czy musi być specjalmy gażnik?") bo widziałeś to na
filmie to też zostaniesz ptraktowany dokłądnie tak samo (a IMHO znacznie
ostrzej).

Bazyl

Gory + mykoplazma = ?
Pęcherze na stopach
Pecherze na stopach
Odchudzanie - czy nie za dużo?
Polećcie dobrego proktologa w Trójmieście.