jak to mozliwe - diorissimo na allegro....

1. Data: 2005-12-09 22:50:33

Temat: jak to mozliwe - diorissimo na allegro....
Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam allegrowa watpliowsc:

aukcja jaremiki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75602102

jak to mozliwe? oryginalny dior, dosc rzadki, w takiej butli za 100zl? w
perfumerii 50ml kosztuje 240... wyjasni mi ktos? bo z tego co wiem ten
sprzedawca ma oryginaly...

pozdrawiam

paprika
(znudzona O oui Lancome:/ )

1. Data: 2005-12-09 22:57:32

Temat: Re: jak to mozliwe - diorissimo na allegro....
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> aukcja jaremiki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75602102
>
> jak to mozliwe? oryginalny dior, dosc rzadki, w takiej butli za 100zl? w
> perfumerii 50ml kosztuje 240...

bo to parszywa podroba jest, moze dlatego ? :]

>wyjasni mi ktos? bo z tego co wiem ten
> sprzedawca ma oryginaly...

yhhh a skad sie takiej rewelacji dowiedzialas? bo z tego co widze to
same podroby sie tam u niego szerza

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-12-09 23:11:14

Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> yhhh a skad sie takiej rewelacji dowiedzialas? bo z tego co widze to
> same podroby sie tam u niego szerza

hm..
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/browse_th
read/thread/1b5490d1427b792e/85a4475589a876db?q=jare
kmiki&rnum=1#85a4475589a876db
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/browse_th
read/thread/29de057310390b4f/354fa6e4b35a0e35?q=jare
kmiki&rnum=3#354fa6e4b35a0e35
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/browse_th
read/thread/1e0e638eb8823d3a/9ce6ffbb7e15b714?q=jare
kmiki&rnum=4#9ce6ffbb7e15b714
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/browse_th
read/thread/dc953909ae67f894/8f49f14a16da9e59?q=jare
kmiki&rnum=5#8f49f14a16da9e59

pamietam ze kilka osob polecalo tego sprzedawce... ale zastanaia mnie
cena - 105 zl za prawie kazde perfumy. chyba jednak nie zaryzykuje..

paprika

1. Data: 2005-12-09 23:32:22

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> pamietam ze kilka osob polecalo tego sprzedawce... ale zastanaia mnie
> cena - 105 zl za prawie kazde perfumy. chyba jednak nie zaryzykuje..

no to ja juz zglupialam teraz :))

moze niech sie ktoras z dziewczyn wypowie,co bardziej w tym siedza (
Margaret, Amg? )

pozdrawiam i ide lulu;)
monika

1. Data: 2005-12-10 00:16:04

Od: "Margaret" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości

> moze niech sie ktoras z dziewczyn wypowie,co bardziej w tym siedza (
> Margaret, Amg? )

ja u niego kupilam kiedys i mont blanc presence i gucci envy.
obydwie flaszki tanio, envy po 130zł (100ml), mont blanc -140zl (75ml).
Testery, oryginaly bez dwoch zdan.
ten pan tez mial w naprawde okazyjnej cenie Hermesa Un Jardin Sur de nil,
ktorego to podrob nawet bodajze nie ma, bo hermes do najpopularniejszych
"marek" nie nalezy.
Diorissimo z kolei najpopularniejszym zapachem nie jest :), wiec...nie widze
powodow dla ktorego to mialaby byc podroba. Zepsulby sobie opinie..imo w
dosc glupi sposob.
Ja bym zaryzykowala bo i sprzedawca jest kontaktowy i mysle, ze w razie
obiekcji mozna sie z nim bez problemu dogadac :).
pzd

1. Data: 2005-12-10 14:36:50

Od: "Jezabel" <t...@p...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"paprika" <p...@o...pl> waha się:
> [...]
>
> jak to mozliwe? oryginalny dior, dosc rzadki, w takiej butli za 100zl? w
> perfumerii 50ml kosztuje 240... wyjasni mi ktos? bo z tego co wiem ten

Czas zacząć wierzyć w cuda ;) - u "jarekmiki" kupisz tylko oryginalne
zapachy (zazwyczaj testery), i to zawsze w dobrej cenie. Kupowałam u niego
juz co najmniej dziesięć różnych zapachów i za kazdym razem jestem bardzo
zadowolona z zakupów. Kupuj śmiało!

Jezabel

1. Data: 2005-12-10 21:41:56

Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz co najmniej dziesięć różnych zapachów i za kazdym razem jestem bardzo

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=96743&type=f
b_recvd_neg

oni tego samego nie moga powiedziec :p

1. Data: 2005-12-10 23:02:14

Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabriel napisał(a):

> http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=96743&type=f
b_recvd_neg

> oni tego samego nie moga powiedziec :p

hmmmmmm

Komentarze pozytywne od 3040 Użytkowników
Komentarze negatywne od 19 Użytkowników

to chyba całkiem niezły wynik jak na 4350 transakcji:)

pozdrawiam

paprika

1. Data: 2005-12-13 22:46:33

Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oh yeah:)

zakupiłam. teraz czekam na paczkę - jeśli nie będzie oryginału - od razu
zameldumę na grupie:) a ten zapach rozpoznam zawsze więc można zaufać
mojemu zmysłowi zapachu.. swoją drogą - dzwoniłam do pana Jarka - bardzo
miły kontaktowy, tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że powinnam kupić
te perfumy, i to właśnie u niego. Może to zabrzmi dziwnie, ale są
sprzedawcy na allgero, którzy przy pierwszym kontakcie z klientem
działają po prostu odpoychająco...

pozdrawiam

paprika niecierpliwie czekająca na przesyłkę;)

[Allegro] Weryfikacja
szukam zapachu dla kobiety
Tabletki na powiekszenie piersi
[gdzie] satynowe spodnie Wrocław