jak to opisac...

1. Data: 2003-06-18 11:30:46

Temat: jak to opisac...
Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o takie urzadzenie....na stojaku,jest
szeroki kawalek(chyba) materialu do tego silniczek...
zaklada sie ten material na pupe badz biodra i po
zalaczeniu porusza sie on w prawo i lewo,w roznym tempie...
masuje,ujedrnia,rozbija celulitis....

I to prosze o Wasza pomoc:
-jak to sie nazywa?
-gdzie takie cos mozna kupic?
-gdzie obejrzec w sieci?
Dziekuje za wszelkie rady i uwagi :-)
--
Pozdrawiam cieplutko :-)
Iwonka

1. Data: 2003-06-18 12:14:49

Temat: Re: jak to opisac...
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaklada sie ten material na pupe badz biodra i po
> zalaczeniu porusza sie on w prawo i lewo,w roznym tempie...

wiem o co ci chodzi ale nie wiem jak to sie nazywa,moze rozejrzy sie na
www.allegro.pl tam mają wszelkie cuda.
a swoja drogą nie lepiej poćwiczyć w lesie?
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-18 13:10:02

Temat: Odp: jak to opisac...
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <b...@j...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcpiv9$nqo$...@n...onet.pl...
> [...]
> zaklada sie ten material na pupe badz biodra i po
> zalaczeniu porusza sie on w prawo i lewo,w roznym tempie...

pas wibracyjny:-) rewelacja, jesli sie posiada stary sprzed hmmmm nastu
lat..dostalam nowiutki w prezencie i stoi w kacie a ja wciaz tym samym od
lat...

anya

1. Data: 2003-06-18 13:19:47

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> www.allegro.pl tam mają wszelkie cuda.
> a swoja drogą nie lepiej poćwiczyć w lesie?

Hm.. Moi tesciowe maja takie cudo, stare jak swiat ale jak to dziala!
Czlowiekowi sie geba sama smieje po takim seansie. Naprawde super uczucie.
Tylko sie zastanawiam czy to rzeczywiscie pmaga na celulitis i ogolny stan
miesni czy to to tylko taki przyjemny bajer? Musze sie uzbroic w argumenty
zanim zaczne meza meczyc, pomozcie :)

iska

1. Data: 2003-06-19 06:44:04

Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya" napisał/a
> pas wibracyjny:-)
Nigdzie go nie znalazlam...sa w sieci baterie;walce;podajniki ...wibracyjne.
Ale nie pas...:-(

>rewelacja, jesli sie posiada stary sprzed hmmmm nastu
> lat..dostalam nowiutki w prezencie i stoi w kacie a ja wciaz tym samym od
> lat...
Gratuluje!
A teraz blagam! Dowiedz sie,jak on sie konkretnie nazywa?
Gdzie Go kupiono?

Anya-powiedz-jaka jest roznica miedzy starym a nowym?
I czy widac efekty stosowania?
--
Pozdrawiam cieplutko :-)
Iwonka

1. Data: 2003-06-19 08:42:49

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bcrm46$ar8$1@news.onet.pl,
Iwonka <b...@j...pl> typed:
> Użytkownik "anya" napisał/a
> Nigdzie go nie znalazlam...sa w sieci baterie;walce;podajniki
> ...wibracyjne. Ale nie pas...:-(

Sluze uprzejmie:
http://www.pcsb.pl/index.html?target=p_18631.html&la
ng=pl
Tylko drogi, skubaniec =[

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-06-19 08:45:44

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@j...pl> napisał w wiadomości

> Gratuluje!
> A teraz blagam! Dowiedz sie,jak on sie konkretnie nazywa?
> Gdzie Go kupiono?

A to nie o coś takiego czasem chodzi?
http://www.pcsb.pl/index.html?target=p_18631.html&la
ng=pl
Pozdrawiam :-)
Ula

1. Data: 2003-06-19 08:50:43

Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie o coś takiego czasem chodzi?
Ulenko! Zlota dziewczyno! O TO!
Dziekuje!!!!!! :-)
Pozdrawiam Ci cieplutenko ;-)
Iwonka

1. Data: 2003-06-19 09:11:35

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ulenko! Zlota dziewczyno! O TO!
> Dziekuje!!!!!! :-)
> Pozdrawiam Ci cieplutenko ;-)
> Iwonka

A proszę bardzo :-) I przyjemnych ćwiczeń życzę :-)
Pozdrawiam :-)
Ula

1. Data: 2003-06-19 09:25:00

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka

> A teraz blagam! Dowiedz sie,jak on sie konkretnie nazywa?
> Gdzie Go kupiono?

hmmmm ja go zawsze nazywalam "pas wibracyjny" i wszyscy wiedzieli o co
chodzi:-) a stoi tego u nas pelno w marketach na sportowych stoiskach...czym
sie rozni od starego? nie bardzo wiem czym, ale na moj babski rozum, to musi
byc roznica w mocy silnika przede wszystkich..ten nowy delikatnie masuje,
jakbys reke przylozyla do uda i poruszala, nastomiast stary robi to duzo
szybciej i mocniej..a przy odpowiednim naciagnieciu pasa skora lekko boli..
efekty? po dwutygodniowym stosowaniu na uda ( dziennie jakies 45 min
ogladajac film:-) ) widze w lustrze efekt..zawsze przed masowaniem stosuje
jakis krem p/cellulit.

anya

[SPAM] sprzedam sukienki
jasniejsze okolice oczu