jak to roslina?

1. Data: 2004-06-05 08:38:40

Temat: jak to roslina?
Od: "Wojtek" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam w domu roslinke doniczkowa o ciekawych lisciach zielonych z czerwonym
meszkiem. prezentuje ponizej kilka zdjec roslinki
http://www.voytasite.prv.pl/1.jpg
http://www.voytasite.prv.pl/2.jpg
http://www.voytasite.prv.pl/3.jpg
http://www.voytasite.prv.pl/4.jpg
http://www.voytasite.prv.pl/5.jpg

czy ktos moze powiedziec, podpowiedziec, oswiecic mnie jak sie nazywa ta
roslinka?

za informacje z gory dziekuje
Wojtek

2. Data: 2004-06-05 08:53:37

Temat: Re: jak to roslina?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| meszkiem. prezentuje ponizej kilka zdjec roslinki
| czy ktos moze powiedziec, podpowiedziec, oswiecic mnie jak sie nazywa ta

To Gynura scandens.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-06-05 14:28:37

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Wojtek" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> To Gynura scandens.

Ginura pnąca?
;-)

Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2004-06-07 08:16:59

Od: "Agapant" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tnij silnie (trzywęzłowe sadzonki bez problemu ukorzenisz w wodzie) aby się
krzewiła, usówaj kwiatostany(brzydkie-żółte, po przekwitnięciu przypominają
kotki mniszka) i najlepiej odnawiaj corocznie bo z wiekiem brzydnie.
Powodzenia! Agapant

5. Data: 2004-06-07 09:05:20

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agapant napisał(a):
> usówaj kwiatostany(brzydkie-żółte, po przekwitnięciu przypominają
> kotki mniszka)

To czy ładne czy brzydkie to kwestia gustu- mi tam się podobały. Ale
jest inny problem- jak zakwitnie- zanim zaczniesz szukać bardzo brudnych
i przepoconych skarpet w zakamarkach mieszkania- powąchaj tego kwiatka :(
Pozdrawiam
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

cebulki kwiatow?
Wycieczka i zakupy w Karwinie?
co to jest ?