jak w miare efekktywnie zejsc z wagi?

21. Data: 2004-11-03 08:51:51

Temat: Re: jak w miare efekktywnie zejsc z wagi?
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cm82u9$h2r$1@news.onet.pl...

> soki nie tylko słodzi sie cukrem białym lub sacharoza,ale skoro temat dla
> ciebe jest małointeresujacy więc nie bede o tym pisał

Czarnyjanku, sacharoza, to cukier biały, ten z cukierniczki.

Pozdrawiam
Leszek

22. Data: 2004-11-03 08:55:47

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
wiadomości

> sacharozy.
> też
> >
> pewni jak ci napisze o indeksie glikemicznym produktu, to nie bedziesz
> wiedział o co chodzi .

Ja wiem, co to jest IG. Ty za to wierzysz, że tyje się od IG, a nie od
węglowodanów. Nie dziwię się. Z taką wiedzą?

> postrzeganie swiata tylko w kolorach czarnym i białym to paranoja.

Jesteś znakomitym przykładem.

Pozdrawiam
Leszek

23. Data: 2004-11-03 09:05:02

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> no to odpowiedz sobie na pytanie co to jest "zwykły cukier',a gdy juz to
> zrobisz to,to zauważysz,ze isnieja rózne rodzaje cukrów,których indeks
> glikemiczny jest rózny.

To nie od ineksów się tyje, tylko od cukrów, tłuszczów, białek.

> obrona glupot leszka ,tylko dlatego,ze jest optymalny jest w twoim
wykonaniu
> groteskowa

Cóż, nie pierwszy raz pokazujesz, że jesteś chamem i kretynem. Żebyś jeszcze
nie był taki głupi.......

24. Data: 2004-11-03 09:42:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czarnyjanku, sacharoza, to cukier biały, ten z cukierniczki.

czyzbys nie wyczuł ironii w moim poscie .jak mozna mieszać mojemu drogiemu
Olkowi w głowie takim szczegołami??.on jest przeswiadczony,e cukier biały i
sacharoza to dwa rózne tematy,tak samo jak jest przekonany ,że ty masz
racje.
jeli mozesz to przeczytaj co olek napisal:

Wydaje mi się, ze soki słodzi się albo cukrem białym albo sacharozą. Temat
dla mnie mało intersującym jako, że nie pijam soków.

i wytłumacz mu na priv o co chodzi .jesteś wszak dla niego autorytetem :)))
w sprawach cukru

25. Data: 2004-11-03 09:46:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To nie od ineksów się tyje, tylko od cukrów, tłuszczów, białek.

zanim napiszesz jeszcze raz taki banał, to sprawdz w słowniku co znaczy
słowo indeks

> wykonaniu
>
> Cóż, nie pierwszy raz pokazujesz, że jesteś chamem i kretynem. Żebyś
jeszcze
> nie był taki głupi.......

to pewnie zostałbym dyplomowanym doradca zywienia optymalnego

26. Data: 2004-11-03 09:56:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "żywność

> Ja wiem, co to jest IG.

wiesz , a mimo to piszesz takie bzdury?

Ty za to wierzysz, że tyje się od IG, a nie od
> węglowodanów. Nie dziwię się. Z taką wiedzą?

a co konkretnie masz do zarzucenia mojej wiedzy?? czy to ,ze nie podzielam
slepej wiary w cudowna moc sprawczą tłuszczu??
nie tylko ja tego nie robie ,wspólczesna nauka równiez odrzuca prawdy
objawione kwasniewskiemu przez bogów.
i nie doszukuj sie w tym jakiegokolwiek spisku .po prostu nauki głoszone
przez kwasniewskiego to stek bzdur, działający jak lep na much na wszelkiego
rodzaju frustratów oraz ludzi zarabiających na tych frustratach.przypomnij
sobie swoją droge zyciową ,jaką podążałeś do zjawiska zwanego dieta
optymalna. rozumiem ,ze niepowodzenia i kleski zyciowe zrodziły w tobie
frustracje i otepienie umysłowe ,dzieki temu stałes sie optymalnym i jestes
tu gdzie jestes.

27. Data: 2004-11-03 12:03:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
> wiadomości news:cma6vc$saq$1@news.dialog.net.pl...

Leszku, dajesz zly przyklad, nerwy Ci puszczaja, rujnujesz teorie Krystyny,
a fe.

28. Data: 2004-12-20 22:52:20

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - zajrzyj tutaj(na dole jest link) jakieś 5 miesięcy temu kupiłem to i
w 1,5 miesiąca 12 kg mniej bez efektu jojo dalej waże tyle co po
schudnięciu - życze powodzenia w odchudzaniu narka

koniec zabawy
dieta po ciąży+Letrox
Klamstwa "optymalnych"
Pierwsze grzybowe rekordy w Ksiedze rekordow grzybow.
strona min. z ćwiczeniami