jak walczyc z kurzem?

1. Data: 2007-10-29 15:14:35

Temat: jak walczyc z kurzem?
Od: "zBoleck" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
za kilka dni zabieram sie za remont pokoju, beda nowe ciemne meble i nowa
ciemna podloga. niestety jest to maly pokoj, ktory pelni role sypialni,
pracowni, jadalni, ubieralni itp, w zwiazku z czym strasznie sie kurzy, w
miejscach bardziej niedostepnych, gdzie nie sciera sie kurzu regularnie, po
miesiacu juz nie widac jaki kolor ma podloze... nie mam za bardzo czasu na
latanie codziennie z odkurzaczem wiec zastanawiam sie nad zlikwidowaniem
przyczyny a nie skutkow, co mozna zrobic w tym kierunku? myslalem na wstepie
o wymianie poscieli na jakas dla alergikow, taka niepylaca, zastanawialem
sie tez nad zakupem jakiegos oczyszczacza powietrza ale nie wiem jak to sie
sprawdza w praktyce (pokoj ok 10m2), jak jeszcze mozna walczyc z kurzem? czy
ktos uzywa oczyszczacza powietrza? jaki jest efekt?

2. Data: 2007-10-29 16:18:19

Temat: Re: jak walczyc z kurzem?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 29, 4:14 pm, "zBoleck" <b...@g...pl> wrote:
> sprawdza w praktyce (pokoj ok 10m2), jak jeszcze mozna walczyc z kurzem? czy
> ktos uzywa oczyszczacza powietrza? jaki jest efekt?

Koniecznie jeszcze klimatyzacja i komora wej ciowa.
Bez sensu, trzeba sprz ta albo dobiera kolory tak aby kurz by ma o
widoczny (ale sprz ta nadal trzeba).

--
ZZ@private

3. Data: 2007-10-29 17:21:01

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...

> Koniecznie jeszcze klimatyzacja i komora wej ciowa.
> Bez sensu, trzeba sprz ta albo dobiera kolory tak aby kurz by ma o
> widoczny (ale sprz ta nadal trzeba).

ale dla czego TRZEBA? bo Ty tak uwazasz? sprzatac owszem ale jesli mozna
zminimalizowac zakurzenie to czemu tego nie zrobic tylko rezygnowac z
ulubionego koloru mebli?

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

4. Data: 2007-10-31 17:52:12

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tak:

http://www.husky.pl/instalacja_blok.html

5. Data: 2007-10-31 21:07:42

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 29, 6:21 pm, "Artur" <z...@o...pl> wrote:
> ale dla czego TRZEBA? bo Ty tak uwazasz? sprzatac owszem ale jesli mozna
> zminimalizowac zakurzenie to czemu tego nie zrobic tylko rezygnowac z
> ulubionego koloru mebli?

Bo ycie to nie jebajka i trzeba wybiera .
Albo sprz tanie albo kolor mebli albo miec to gdzies i ulubionym kolor
to szary do wyboru jest jeszcze tchnologia.
Zawsze sa jakies zady i walety.

--
ZZ@private

panele - kilka szczegółów