jak wyczyscic irche?

1. Data: 2003-10-14 19:57:41

Temat: jak wyczyscic irche?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiecie, w jaki sposob mozna wyczyscic irche?

1. Data: 2003-10-14 22:44:30

Temat: Re: jak wyczyscic irche?
Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...pl> napisał/a:
> nie wiecie, w jaki sposob mozna wyczyscic irche?

IMO podobnie jak zamsz, czyli nad parą, gumową szczoteczką.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-15 04:46:14

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <N...@N...PL> napisał w wiadomości

> IMO podobnie jak zamsz, czyli nad parą, gumową szczoteczką.

ale wiesz co? to nie jest ubranie z irchy, tylko dosc duza scierka do szyb i
luster - jest mocno zakurzona...

1. Data: 2003-10-15 14:12:21

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena napisał/a w news:bmij5r$1jhs$1@foka1.acn.pl:

> ale wiesz co? to nie jest ubranie z irchy, tylko dosc duza scierka
> do szyb i luster - jest mocno zakurzona...

A co to ma wspólnego z tematyką grupy?

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-15 14:19:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-15 16:12:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mips* skreślił te oto słowa:

> A co to ma wspólnego z tematyką grupy?

Tyle, ze tu baby siedza, a nie powstala pl.rec.kobiety ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-15 20:16:14

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle, ze tu baby siedza, a nie powstala pl.rec.kobiety ;D

to moze najwyzsza pora zeby powstala? :)
a tak pozatym to albo oddach to ubranie do pralini chemicznej albo tak jak
pisala Blancanieves
pozdr

1. Data: 2003-10-15 20:23:29

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-15 22:16:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nicki* skreślił te oto słowa:

> to moze najwyzsza pora zeby powstala? :)

Jestem przeciw... choc to nie ma znaczenia przy braku głosowania ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-15 20:45:17

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem przeciw... choc to nie ma znaczenia przy braku głosowania ;)

wola boska i skrzypce <lol>

pozdr

1. Data: 2003-10-16 09:25:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: > A co to ma wspólnego z tematyką grupy?
:
: Tyle, ze tu baby siedza, a nie powstala pl.rec.kobiety ;D

jest taka grupa pl.rec.dom, teoretycznie taki temat podpada.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-16 09:43:43

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> napisał(a):
pl.rec.kobiety

> jest taka grupa pl.rec.dom, teoretycznie taki temat
> podpada.

Tyle postow, ze NTG (i slusznie) ..ale zal mi sie
zrobilo pytajacej. Moze sie naraze wszystkim, jednak
odpowiem: scierke z irchy pierze sie recznie w letniej
wodzie z delikatnym mydlem/szamponem/platkami. Plucze
sie w takiej samej letniej temperaturze - mozna dodac
kilka kropli gliceryny. Nie wyrzyma sie. Powinna
zachowac miekkosc po takich zabiegach.
Nina

niebrudzacy samoopalacz
weather everything clinique