jak "wyprostowac" czyjes myslenie

1. Data: 2004-02-13 11:27:34

Temat: jak "wyprostowac" czyjes myslenie
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak to sie stalo ale osoba calkiem dla mnie wazna zyciowo, mysli o
mnie zle. Owszem mam conieco za pazurkami, ale kiedy staram sie pokazac mu
ze On robi dokladnie to samo o co ma do mnie pretensje, okazalo sie ze
wyszlo gorzej niz bylo.
Prosta rozmowa na gg cytuje fragment:
Majka (0:10)
robisz cos o co mnie sie czepiac
marek (0:11)
nie rozumiam
marek (0:11)
Majka (0:10)
robisz cos o co mnie sie czepiac
marek (0:11)
...tego nie rozumiem
Majka (0:12)
sam mi mowisz ze mam nie dokanczac twoich zdan, mam nie dopowiadac....
Majka (0:12)
a potem okazuje sie ze ty wiesz lepiej co ja chcialam powiedziec, wiesz
lepiej ze moje pytanie nie byly pytaniami...
marek (0:12)
TEGO CO NAPISALAS!
Majka (0:13)
zacznij czytac co ja pisze, czytac i nie doszukwac sie niewqiadomo czego,
czytac i nie wiedziec lepiej co ja mialam na mysli...
marek (0:13)
bo zadalas je tak jak napisalem , sama sobie odpowiadajac i jeszcze w trybie
oskarycielskim...
Majka (0:13)
gowno prawda!
marek (0:13)
<stop>
Majka (0:13)
znowu wsadzsz sobie jakas interporetacje
marek (0:13)
robi sie awantura!
marek (0:13)
<stop>
Majka (0:13)
znowu wymsylasz rzeczy ktorych nie zrobilam i nie powiedzialam
Majka (0:13)
marek (0:14)
JA TO KURWA WYDRUKUJE , WYTLUMACZYSZ MI O CO CI ZNOWU CHODZI
Majka (0:14)
i po co?
marek (0:14)
ZATRZYMAJ SIE!
Majka (0:14)
po co sie na mnie drzesz?
Majka (0:14)
po co mam cokolwiek tlumaczyc, jak nie czytasz tylko sie drzesz na mnie?
marek (0:14)
BO KONIEC Z TWOIMI BEZZASADNYMI ZARZUTAMI!
Majka (0:14)
to nie dzyj sie na mnie!
Majka (0:14)
ok, dobranoc
marek (0:15)
dobranoc
Majka (0:17)
A MOJE ZARZUTY NIE SA BEZZASADNE, TYLKO TY JE TAK ODBIERASZ, JAK CI NIE
PASUJE COS CO MOWIE CZYT. PISZE TO ODRAZU JEST ZE JA ROBIE AWNATURE, ODRAZU
JA JESTEM WINNA, JAK CI PISZE ZE PRZEKRECASZ MOJE SLOWA, ZE INSYNUUJESZ, ZE
WMAWIASZ MI COS CZEGO NIE ZROBILAM ANI NIE POWIEDZIALAM TO UDAJESZ ZE TO NIE
PRAWADA! MNIE SIE OBRYWA JAK TAK ROBIE, TOBIE TAK WOLNO!
marek (0:16)
idiotyzmy

poszlam spac, bo nie umiem mu wytlumaczyc ze nie jestem tym za kogo mnie
uwaza, ze nie jsstem taka, mam wrazenie ze kiedy on popelnia blad a ja mu to
powiem to jest to moj najgorszy uczynek. Ze wlasnie wteyd ona zamyka sie na
jakiekolwiek tlumaczenia i wyjasnienia. Poprostu ja wytknelam mu blad :/
A potem jak lawina dowiaduje sie ze mam tylko zarzuty, pretensje wobec
niego, nawet jak nie mam nawet jak wyjasniam mu ze to moje zdanie poprosty,
moja opinia, to dla niego i tak to jest zarzut........
walka z wiatrakami?

pozdr

1. Data: 2004-02-13 11:36:15

Temat: Re: jak
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mnie zle. Owszem mam conieco za pazurkami, ale kiedy staram sie pokazac mu
>ze On robi dokladnie to samo o co ma do mnie pretensje, okazalo sie ze

Może po północy nie powinniście 'gadać' za pośrednictwem GG tylko robić
zupełnie coś innego? ;-)
O tej porze 'wyprostować' to można co najwyżej kawałek drutu i w dodatku po
cichu :-)

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-02-13 11:48:27

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

Eeee... nie jest jeszcze coś co można wyprostować :-))

Nogi!

ett

Ale znamiennie dziwne jest,
że Majka to chłopak,
a Marek zachowuje się jak baba.

No ale, kto gada przez GG?

ett

1. Data: 2004-02-13 11:52:14

Temat: Re: jak "wyprostowac" czyjes myslenie
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie zle. Owszem mam conieco za pazurkami, ale kiedy staram sie pokazac mu
> ze On robi dokladnie to samo o co ma do mnie pretensje, okazalo sie ze

Ja też nie rozumieć o co chodzić, co on robić,
kto się o kogo czepiać, i wogle.
Może jak ty popróbować lepiej
pisać to inne ludzie móc to lepiej zrozumieć.

> marek (0:11)
> Majka (0:10)
> robisz cos o co mnie sie czepiac
> marek (0:11)
> ...tego nie rozumiem
Moja też nadal nie rozumieć

> [...]
> a potem okazuje sie ze ty wiesz lepiej co ja chcialam powiedziec, wiesz
> lepiej ze moje pytanie nie byly pytaniami...
moja zaczynać mu współczuć
> Majka (0:13)
> zacznij czytac co ja pisze, czytac i nie doszukwac sie niewqiadomo czego,
> czytac i nie wiedziec lepiej co ja mialam na mysli...
Ty chyba wymagać "niewqiadomo" czego
Na litość bozi czy ktoś to rozumieć bo mija też nie.
Moja teraz czytać dalej...

> marek (0:13)
> bo zadalas je tak jak napisalem , sama sobie odpowiadajac i jeszcze w trybie
> [...]
Ty brzydko pisać i brzydkie słowa mówić mu,
a on cie móc chcieć pokochać

> <stop>
> Majka (0:13)
> znowu wsadzsz sobie jakas interporetacje
> marek (0:13)
> robi sie awantura!
On dobrze kumać i mieć mocne nerwy.

> marek (0:13)
> <stop>
> Majka (0:13)
> znowu wymsylasz rzeczy ktorych nie zrobilam i nie powiedzialam
> Majka (0:13)
Czemu ty takie kropki wstawiać? Masochisty szukać?

> marek (0:14)
> JA TO KU*WA WYDRUKUJE , WYTLUMACZYSZ MI O CO CI ZNOWU CHODZI
Ty masochisty nie znaleźć.
On nie wiedzieć co ma zrobić zupełnie
moja też niewiedzić o co chodzić
ale on chociaż szukać jakieś
techniczne wyjście z ten impas.

> Majka (0:14)
> i po co?
To być już pietnaście
po dwunastej, ty lepiej iść spać
zamiast męczyć biedny chłopak.

> marek (0:14)
> ZATRZYMAJ SIE!
On musieć bardzo kochać jeśli
zamiast spać chcieć
cie zatrzymać i to dalej
czytać.
On sie przez to nie wyspać i pałem dostać w szkole.

> Majka (0:14)
> po co sie na mnie drzesz?
Ty nie rozumieć co być grane całkiem.
Ty być chyba w alternatywnym świecie.

> Majka (0:14)
> po co mam cokolwiek tlumaczyc, jak nie czytasz tylko sie drzesz na mnie?

> marek (0:14)
> BO KONIEC Z TWOIMI BEZZASADNYMI ZARZUTAMI!

On probować walnoć pięścią w stół coby ciem otrzeźwić

I tak ty stracić życiowa szansa;-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-02-13 12:04:57

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zalosny jestes
ale widac smianie sie z innych sprawia ci przyjemnosc

1. Data: 2004-02-13 12:06:45

Temat: darujcie sobie
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytanie mojego posta, okazuje sie ze jedna "pomoc" jaka mozna uzyskac na
tej grupie to albo nazwisko psychoterapeuty albo nazwa leku ......

a jak ktos ma problem to sie czlowieka osmiesza i wysmiewa jego problem..

zalosne
bede wdzieczna za nieodpowidanie na mojego posta

1. Data: 2004-02-13 12:09:43

Temat: Re: darujcie sobie
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki:
>a jak ktos ma problem to sie czlowieka osmiesza i wysmiewa jego problem...

Porozmawiaj z Markiem o swoim problemie.
Porozmawiaj.

1. Data: 2004-02-13 12:36:47

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika<v...@o...pl>

> Nicki:
>
> Porozmawiaj z Markiem o swoim problemie.
> Porozmawiaj.

Porozmawiaj (jeśli potrafisz), a może zacznij od... posłuchania?

vonBrauna też posłuchaj - nie bądź taka i rozpoznaj śmiech niepusty.

P.

1. Data: 2004-02-13 12:50:17

Od: "waldik" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> zalosne
> bede wdzieczna za nieodpowidanie na mojego posta

Masz kobieto problem ze zrozumieniem zupełnie tylko lekko zawoalowanej
odpowiedzi na Twoje pytania. W ogóle masz chyba problem ze zrozumieniem
czegokolwiek. Przeczytaj ze 20 razy tego co Ci napisal vonBraun, to może coś
zajarzysz. A tak w ogóle to wspólczuje Markowi. Pa.
waldik

1. Data: 2004-02-13 17:54:50

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

porozmawiaj z nim !!!
chyba kogoś powtarzam, bo już Veronika napisała Ci tą samą radę, może
poprostu trzeba Ci będzie to powtóżyc jeszcze kilka razy. Wiem że już z nim
rozmawiałaś, ale zrób to jeszcze raz i nie nastawiaj sie że go zrównasz z
ziemią ...
postaw kawę na ławę, powiedz co Ci dolega i to ze szczegółami, bez
niedomówień !
Nie czytałem wszystkich wypowiedzi na temat Twojego postu i nie mogę
stwierdzić czy się ktoś z Ciebie nabijał czy nie, ale zawsze powinnaś sie
spodziewać takich "niby" śmiesznych postów bo każdy inaczej widzi sprawę i
możliwe że one nawet nie miały Cię obrazić czy ośmieszyć, tylko pomóc
spojżec inaczej.
Poza tym to bierzesz wszystko zbyt serio, spójrz na temat inaczej,
uśmiechnij sie pomyśl -
" Stary druh Marek to dobry ziomal, dobrze mi isę z nim gada, lubię go, czy
warto psuć coś takiego ??"

Przyjaźni bez sprzeczek brakuje "tego" czegoś ;)

wszystko go boli
imie i nazwisko psychloga lub filozofa
Czy to jest depresja
Czy to jest depresja
Nie chce sie spotkac, tylko nie wiem dlaczego?