| « poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2004-12-04 23:23:24
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistów
Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cotfb5$5ls$2@news.onet.pl...
> zgoda!
> u mnie dyro trzyma sie stolka bo ma 2 latka do emerytury i nie bedzie
> 'podskakiwal' :-(
<...>
Noooo tak, ilu jest takich "przed emeryturą"?
RomanO
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2004-12-04 23:28:29
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówUżytkownik Jacek Skowroński napisał:
> Dnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>
>
>>>>nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
>>>>samorzadowcem???
>>>
>>>
>>>Gdzie ja tak napisałem?
>>>
>>
>>-------------- tutaj ----------------------------------------------->>>
>>
>>>>>Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
>>>>>członkiem władz? [...]
>>>>>
>>
>
> Coś ci logika szwankuje.
>
> Ty: ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela
> Ja: Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
> władz?
> Ty: nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
> samorzadowcem???
>
> Twierdząc, że ani jeden z członków władz nie był nigdy na miejscu
> nauczyciela dajesz do zrozumienia, że albo taka sytuacja nigdy jeszcze nie
> zaistaniała (co jest ewidentną nieprawdą) albo taka sytuacja nie jest w
> ogóle możliwa. Zadałem więc pytanie pomocnicze, abyś zobaczył swoje błędne
> uogólnienie, ewentualnie pomógł mi zrozumieć Twoją wypowiedź. Ty zaś
> przeczytałeś coś, czego w moim pytaniu nie ma. Projekcja czy jeden z
> podstawowych problemów naszych uczniów, czyli nieumiejętność czytania ze
> zrozumieniem?
>
Mi logika nie szwankuje!
rozmowa dotyczyla konkretnego przypadku kiedy klasy tworzone sa z wielu
(czytaj za wielu) uczniow.
decyzje taka podejmuja tzw organy prowadzace, ktore jak maja kase to
wydadza decyzje o utworzeniu dodatkowych oddzialow a jak jej nie maja to
nie utworza a tym samym jest klasa np liczaca 38 - 40 osob.
sugerowalem ze WYDAJAC DECYZJE O UTWORZENIU TAKICH LICZNYCH KLAS
DANY URZEDAS NIGDY CHYBA NIE BYL NA MIEJSCU NAUCZYCIELA PROWADZACEGO
ZAJECIA W TAK LICZNYCH KLASACH. bo jesli by taki urzedas byl kiedys
nauczycielem w takiej klasie TO BY MIAL POJECIA JAK WYGLADA EFEKTYWNOSC
PRACY Z TAK LICZNA KLASA!
teraz jasno to brzmi?
a na dole znajduje sie cytat z postu i moja na niego odpowiedz.
nie widze tu braku logiki...
Wodnik
>> post: Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby
>> zaoszczędzić pieniądze.
>>
>
> moja odp: poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
> nauczyciela....
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
13. Data: 2004-12-04 23:33:45
Temat: Re: jak wytrzyma? z czterdziestoosobow? klas? gimnazjalistówDnia 05 gru 2004 "RomanO" <r...@k...chip.pl> zajmuje się
edukacją:
> Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:cotfb5$5ls$2@news.onet.pl...
>> zgoda!
>> u mnie dyro trzyma sie stolka bo ma 2 latka do emerytury i nie bedzie
>> 'podskakiwal' :-(
> <...>
> Noooo tak, ilu jest takich "przed emeryturą"?
Wszyscy! :)
Do tego dochodzą różne układy i układziki, zwłaszcza w mniejszych
miejscowościach.
--
Jacek Skowroński <><
____________________________________________________
_______________________
Szansa nie przychodzi do tych, którzy czekają. Jest chwytana przez tych,
którzy atakują. /Douglas MacArthur/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
14. Data: 2004-12-04 23:49:27
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówDnia 05 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
> Mi logika nie szwankuje!
A co z tym?
/--
>> Ty: ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela
>> Ja: Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
>> członkiem władz?
>> Ty: nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
>> samorzadowcem???
\--
Zaiste ciekawy tok rozumowania...
> rozmowa dotyczyla konkretnego przypadku kiedy klasy tworzone sa z wielu
> (czytaj za wielu) uczniow.
> decyzje taka podejmuja tzw organy prowadzace, ktore jak maja kase to
> wydadza decyzje o utworzeniu dodatkowych oddzialow a jak jej nie maja to
> nie utworza a tym samym jest klasa np liczaca 38 - 40 osob.
>
> sugerowalem ze WYDAJAC DECYZJE O UTWORZENIU TAKICH LICZNYCH KLAS
> DANY URZEDAS NIGDY CHYBA NIE BYL NA MIEJSCU NAUCZYCIELA PROWADZACEGO
^^^^^
> ZAJECIA W TAK LICZNYCH KLASACH. bo jesli by taki urzedas byl kiedys
> nauczycielem w takiej klasie TO BY MIAL POJECIA JAK WYGLADA EFEKTYWNOSC
> PRACY Z TAK LICZNA KLASA!
>
> teraz jasno to brzmi?
Teraz brzmi jasno, tylko krzyczeć nie musisz. Widzisz, wcześniej zabrakło
tego jednego słowa, które zupełnie zmienia postać rzeczy. Dodane
wyjaśnienia także czynią sens twojej wypowiedzi czytelniejszym. Porównaj
sobie to, co teraz napisałeś z wcześniejszymi swoimi słowami (hint: różnica
między trybem oznajmującym, a przypuszczającym).
Pisząc w Usenecie dobrze jest wyrażać się precyzyjnie, ponieważ w
przeciwnym wypadku można być źle zrozumianym lub zignorowanym. Myślę, że
nauczycieli powinno dotyczyć to w sposób szczególny.
--
Jacek Skowroński <><
____________________________________________________
_______________________
Książki też chcą zwiedzać świat. Uwolnij je: http://www.bookcrossing.pl/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
15. Data: 2004-12-05 19:46:13
Temat: Re: jak wytrzyma? z czterdziestoosobow? klas? gimnazjalistów
Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@j...net> napisał w wiadomości
news:Xns95B65B96475Djs@jaskch.net...
<...>
> Wszyscy! :)
> Do tego dochodzą różne układy i układziki, zwłaszcza w mniejszych
> miejscowościach.
<...>
"Mniejszych" ; 100, 200, 300 kilo_ludzi?
-tzn "Mniejszych od Warszawy? ;-)
Czyli wszyscy _prawie_ wszędzie!
...CBDO.
8-)
RomanO
--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja
->www.pse.of.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |