Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: WodnikJaqb <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistów
Date: Sun, 05 Dec 2004 00:28:29 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 64
Sender: w...@o...pl@host-81-190-136-208.olsztyn.mm.pl
Message-ID: <cothab$2lm$1@news.onet.pl>
References: <cocf30$l08$1@nemesis.news.tpi.pl> <coqqhq$k9h$1@news.onet.pl>
<X...@j...net> <coskvq$sge$1@news.onet.pl>
<X...@j...net> <cotf8f$5ls$1@news.onet.pl>
<X...@j...net>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-136-208.olsztyn.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1102203019 2742 81.190.136.208 (4 Dec 2004 23:30:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Dec 2004 23:30:19 GMT
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <X...@j...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:21523
Ukryj nagłówki
Użytkownik Jacek Skowroński napisał:
> Dnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>
>
>>>>nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
>>>>samorzadowcem???
>>>
>>>
>>>Gdzie ja tak napisałem?
>>>
>>
>>-------------- tutaj ----------------------------------------------->>>
>>
>>>>>Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
>>>>>członkiem władz? [...]
>>>>>
>>
>
> Coś ci logika szwankuje.
>
> Ty: ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela
> Ja: Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
> władz?
> Ty: nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
> samorzadowcem???
>
> Twierdząc, że ani jeden z członków władz nie był nigdy na miejscu
> nauczyciela dajesz do zrozumienia, że albo taka sytuacja nigdy jeszcze nie
> zaistaniała (co jest ewidentną nieprawdą) albo taka sytuacja nie jest w
> ogóle możliwa. Zadałem więc pytanie pomocnicze, abyś zobaczył swoje błędne
> uogólnienie, ewentualnie pomógł mi zrozumieć Twoją wypowiedź. Ty zaś
> przeczytałeś coś, czego w moim pytaniu nie ma. Projekcja czy jeden z
> podstawowych problemów naszych uczniów, czyli nieumiejętność czytania ze
> zrozumieniem?
>
Mi logika nie szwankuje!
rozmowa dotyczyla konkretnego przypadku kiedy klasy tworzone sa z wielu
(czytaj za wielu) uczniow.
decyzje taka podejmuja tzw organy prowadzace, ktore jak maja kase to
wydadza decyzje o utworzeniu dodatkowych oddzialow a jak jej nie maja to
nie utworza a tym samym jest klasa np liczaca 38 - 40 osob.
sugerowalem ze WYDAJAC DECYZJE O UTWORZENIU TAKICH LICZNYCH KLAS
DANY URZEDAS NIGDY CHYBA NIE BYL NA MIEJSCU NAUCZYCIELA PROWADZACEGO
ZAJECIA W TAK LICZNYCH KLASACH. bo jesli by taki urzedas byl kiedys
nauczycielem w takiej klasie TO BY MIAL POJECIA JAK WYGLADA EFEKTYWNOSC
PRACY Z TAK LICZNA KLASA!
teraz jasno to brzmi?
a na dole znajduje sie cytat z postu i moja na niego odpowiedz.
nie widze tu braku logiki...
Wodnik
>> post: Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby
>> zaoszczędzić pieniądze.
>>
>
> moja odp: poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
> nauczyciela....
|