jak zadbać o rybki w oczku wodnym

21. Data: 2002-11-16 21:17:52

Temat: Re: jak zadbać o rybki w oczku wodnym
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> a co bylo w puli do wziecia
> ?
;-)))

> wlasnie mi sie przypomnialo
> ze jutro jest do "wziecia" w lotka 7 baniek
> :)))))))
Wow ! i co ??? Trafiles ? (cokolwiek chociaz ... czy cieszysz sie, ze nie
wyslales ?)

> moglabys miec problemu z rozroznieniem na optyke
> dajmy na to karasi srebrzystego od pospolitego
Nie przyupuszczaj... To pewnik !... Ale okonka poznam ;-P

> mlodsze roznia sie kolorami i ksztaltem ciala
ciach /.../
Jeju !... Ale wyklad !... W tym roku to juz sie nie odwaze zadnej z wody
wycuiagac, ale w przyszym im chyba nie odpuszcze...
Jestem pod wrazeniem....

> :)
> obserwujac znikanie ryb z oczek znajomych
> zauwazylem pewna prawidlowosc
> zreguly ryby znikaly w kolejnosci od najwiekszych
> a ten lin byl wszak najwieksza ryba w Twoim oczku
> :)
Smiejesz sie ? czy to na powaznie ?

> zapewne sa mlode
I sluza za pokarm ? Straszne ! :-(((

> no wiesz Asiu
> ja dlatego o tych miejscowych bo sam jak w piosence
> " za mlody na sen, za stary na seks..."
> ale Ty Asiulko sama mozesz wiele nauczyc swoje rybki
> :)
A skad wiesz ? ;-)

Pozdrawiam
Asia
P.S. Ty jestes moze wedkarzem, ze tak z tymi rybami za pan brat ???

22. Data: 2002-11-17 14:08:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wow ! i co ??? Trafiles ? (cokolwiek chociaz ... czy cieszysz sie, ze nie
> wyslales ?)

:)
wyslalem ale jeszcze nie sprawdzilem
czy nie jestem obrzydliwie bogaty
:)
> Pozdrawiam
> Asia
> P.S. Ty jestes moze wedkarzem, ze tak z tymi rybami za pan brat ???

jestem i na tyle zapalonym
ze nawet dzis(wiatr/deszcz) bylem nad woda
czy tez raczej na wodzie bo ze spiningiem z lodki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

23. Data: 2002-11-18 06:14:29

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> wyslalem ale jeszcze nie sprawdzilem
> czy nie jestem obrzydliwie bogaty
> :)
:-)))

> jestem i na tyle zapalonym
> ze nawet dzis(wiatr/deszcz) bylem nad woda
> czy tez raczej na wodzie bo ze spiningiem z lodki
> :)
Mozna bylo pryzpuszczac !!!
Ale te Twoje 'oczkowe', to chyba maja zapewnione zycie bez stresu i nie
bedziesz ich gnebil widokiem haczyka ? ;-)

24. Data: 2002-11-18 18:52:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna bylo pryzpuszczac !!!
> Ale te Twoje 'oczkowe', to chyba maja zapewnione zycie bez stresu i nie
> bedziesz ich gnebil widokiem haczyka ? ;-)

Pisał kiedyś, że ma sąsiadów.
;-)))

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

25. Data: 2002-11-18 20:28:16

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisał kiedyś, że ma sąsiadów.
> ;-)))

Myslisz, ze jak nie on, to sasiedzi bada ? ;-)

Asia

26. Data: 2002-11-18 22:39:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Myslisz, ze jak nie on, to sasiedzi bada ? ;-)
>
> Asia
:)
z rachuby wynika
ze sasiad mial ze 2x wiekszy pozytek z moich karpikow
:(

27. Data: 2002-11-19 09:42:27

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> z rachuby wynika
> ze sasiad mial ze 2x wiekszy pozytek z moich karpikow

Odstrzelic ich !!! Takich sasiadow ! ;-(((

Asia

zdjecia ziol ...
pompa + zamarzajaca woda
Popioły