Re: jak zamienic obrazek na krzyżyki?

From: "monika iskrzak" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: jak zamienic obrazek na krzyżyki?
Date: Sun, 09 Mar 2003 18:09:41 +0100

>Muszę Cię zasmucić, zrobiłaś niedokładnie,
>ponieważ w tym programie
>(jak i w innych tego typu) sama decydujesz
>o ilości kolorów poprzez Opcje,
>atrybuty obrazu tam wybierasz ilość kolorów
>i o tym jakiej firmy bedą nici. Mozesz tez wybrać
>czy schemat bedzie wtylko w kolorach, kolorach i znaczkach
>lub w znaczkach czarno-białych.
>Jest jeden problem, ja np. u siebie nie mogę tego wydrukować,
>ale wiem, ze Mario pracuje nad tym, zeby mozna było
>uzyskać wydruk.
>Pozdrawiam.
>Mira Z. (Wrocław)

> [...]
Ja już próbowałam przenieść obrazek na krzyżyki w tym polskim porogramie.I tak
jak pisze Kaja, po przeniesieniu kolory znacznie odbiegały od oryginału. Nici
też zmieniałam na wszystkie możliwe , tak by uzyskac jak najlepszy
efekt.Niestety nic to nie dało. Obrazek po przeniesieniu nie był taki jak
trzeba.
I działo się tak we wszystkich programach jakie znalazłam. Muszę przyznać, że
w tym polskim programie efekt był najlepszy z najgorszych (najbliższy tego co
chciałabym uzyskać).
Wciąż sie zastanawiam, że może to ja coś ciągle robię źle. I może jest ktoś,
kto wie co i mnie oświeci. Bardzo chciałabym wyszyć te obrazki, które
znalazłam. Królestwo za pomoc!!!!!!!!
Pozdrawiam. Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl