jak zmniejszyc reaktywnosc skory twarzy?!

1. Data: 2004-05-29 10:17:42

Temat: jak zmniejszyc reaktywnosc skory twarzy?!
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Mam skóre bardzo wrażliwą i nawet po kosmetykach do takiejż, twarz mam
czerwoną. Używam teraz iwostinu i jestem zadowolona, nie podrażnia mi skóry,
ale też nie zmniejsza jej reaktywności. Gdzieś czytałam, że istnieją
kosmetyki zmniejszające reagowanie skóry na ciepło, na słońce itp. Ledwo
słoneczko, (nawet przez szybe) spotka sie z moją buzią, momentalnie robie
sie czerwona, nawet po kremie z dużym filtrem. Mam używac czegos na
rozszerzone naczyńka, czy może na zaczerwienienia? Czy na co? A może jakieś
tabletki? :)
W zimie ten problem był nieodczuwalny, no ale teraz to jest tragedia;)
Pozdrawiam i pomozcie:)

1. Data: 2004-05-29 12:14:07

Temat: Re: jak zmniejszyc reaktywnosc skory twarzy?!
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakieś
> tabletki? :)
> W zimie ten problem był nieodczuwalny, no ale teraz to jest tragedia;)

moja tesciowa ma podobne problemy. i w lecie uzywala zawsze kosmetykow la
roche pasay o bardzo wysokim filtrze. ale ostatnio zachwala bardzo kosmetyki
przeciwsloneczne dermedic. tansze a daja taki sam rezulatat. dodam ze
tesciowa ma bardzo wrazliwa cere. na sloncu w ciagu paru minut robia jej sie
plamy i wysypka. a po tych komsetykach jest zadowolona i faktycznie skore ma
w bardzo ladnym stanie.
ja mam niewielekie problemy w porowaniu z Toba i moja tesciowa, uzywam kremu
angio expert i prosensive firmy dermedic i chwale sobie. nie odczuwam juz
ani sciagnieca skory po myciu, nie pojawiaja sie zaczerwienienia a skora na
slonce reaguje juz lepiej. Bo zdazraly m isie nawet w zimie jak wyszlo
sloneczko takie reakcje podobne jak Tobie.

pewnie niewiele pomoglam, ale poszukaj tez w firmie avene lub svr jakiegos
produktu ktory moglby pomoc.
A swoja droga bylas u dermatologa z tym?

pozdr
Maria

1. Data: 2004-05-29 13:50:51

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

[ciach]
Pomoglas:)
Wlasnie zastanawialam sie nad taki zielonym kremem na zaczerwienienia itp.
dermedica, cena ok 40zł, to wlasnie ten o ktorym piszesz? Nigdzie nie
widzialam o nim opinii, więc nie kupowałam, choć próbką byłam zadowolona i
ten super zapach! A tesciowa jakiego konkretnie przeciwslonecznego
dermediaca uzywa? Z jakim filtrem?
Myslisz ze ten krem na zaczerwienienia + cos z filtrem ok 60 wystarczy?
U dermatologa bylam, to powiedzial, ze musze uzywac kosmetykow do cery
wrazliwej, bo mam cienka skore i sklonnosc do pekania naczynek i ze mam
odwodniona skore. I ze filtr to conajmniej 60. Dlatego teraz zastanawiam sie
nad doborem konkretnych kosmetykow, bo dermatolog mi nic nie poradzil :/
Dzieki i pozdrawiam

1. Data: 2004-05-29 14:35:26

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dermedica, cena ok 40zł, to wlasnie ten o ktorym piszesz? Nigdzie nie
> widzialam o nim opinii, więc nie kupowałam, choć próbką byłam zadowolona i

ten kremik to pewnie angioexpert, uzywam go od 4 miesiecy i jestem ogromnie
zadowolona. kiedys nie sposob bylo pokazac sie ludziom bez makijazu, z
powodu zaczerwienienia na buzi. teraz moja buzka wyglada o niebo lepiej a
skora nie luszczy sie, nie raguje gwaltownie na zmiany pogodowe, suche
powietrze. razem z kremem uzywam toniku z tej serii. i jak narazie zostane
przy tym zestawie na dluzej.

>A tesciowa jakiego konkretnie przeciwslonecznego
> dermediaca uzywa? Z jakim filtrem?

uzywa tego z najwyzszym filtrem, to chyba wlasnie jest 60. jest bardzo
zadowolona a ja widze po jej skorze ze lepiej wyglda.

> Myslisz ze ten krem na zaczerwienienia + cos z filtrem ok 60 wystarczy?

chyba tak, 60 to juz jest krem okreslany jako "bloker", male szanse zeby Ci
nie pomoglo :)

> U dermatologa bylam, to powiedzial, ze musze uzywac kosmetykow do cery
> wrazliwej, bo mam cienka skore i sklonnosc do pekania naczynek i ze mam
> odwodniona skore.

w takim razie jak masz odwodniona skore to "szarpnij" sie jeszcze (niestety
te kosmetyki sa dosc drogie ale dobre i wydajne) na krem prosensive tez z
firmy dermedic (oprocz tego na naczynka). To jest krem bardzo delikatny,
ladnie sie wchlania, przedewszytskim nawilza skore i chorni przed wplywm
niekorzystnym srodowiska. U mnie najgorszym objawem bylo wysuszenie skory i
sciagniecie nawet po nakremowaniu. czasami latalam do lazienki po krem pare
razy po wieczornym myciu zanim nie poszlam spac. Od miesiaca jak smaruje
buzke kremem prosensive nie mam zadnych takich problemow.

pozdr

1. Data: 2004-05-29 16:26:16

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ledwo
> słoneczko, (nawet przez szybe) spotka sie z moją buzią, momentalnie robie
> sie czerwona, nawet po kremie z dużym filtrem.

troche pomoże stosowanie kremów z niemikronizowanymi filtrami mineralnymi
(pozostawiają biłaą warstwę)

1. Data: 2004-05-29 19:38:42

Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy tym zestawie na dluzej.

Od miesiaca jak smaruje
> buzke kremem prosensive nie mam zadnych takich problemow.

mam pytanie, a te kremy są dostępne w aptekach czy dobrych drogeriach? I
jeśli mogłabym prosić orientacyjne ceny, bo jest różnica miedzy np.40zł a
140 :)
Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!
magda

1. Data: 2004-05-29 21:34:03

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> mam pytanie, a te kremy są dostępne w aptekach czy dobrych drogeriach? I
> jeśli mogłabym prosić orientacyjne ceny, bo jest różnica miedzy np.40zł a
> 140 :)

kremy sa dostepne w aptekach tylko, mozna kupic na www.esentia.pl i tam
sprawdz ceny, ale raczej nie kosztuja wiecej niz 100zl. ptrosensiv to chyba
cena okolo 40 a angioexpert okolo 34 zl.
zreszta na stronie producenta: www.dermedic.pl sa sugerowane ceny i one nie
odbiegaja w aptekach za bardzo od tej podanej na www.

pozdr

jak to było z tą pokrzywą?
Ile rośnie włos?
Samoopalacz
dopalacz Ziaja Sopot do opalania czy dobry do solarium?
maseczka błotna [Avon]