jak zrobić lazanie

1. Data: 2001-11-20 16:18:41

Temat: jak zrobić lazanie
Od: "iwona" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-20 16:40:00

Temat: Re: jak zrobić lazanie - Chcialabym pomoc, ale linijki nie starczy ;)
Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

iwona wrote:

1. Data: 2001-11-20 16:48:02

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

FeLicja (Kasia) wrote:

> iwona wrote:

Ugotowac. Upiec. Podawac. Smacznego.

;-P
A tak na serio: zaczyna juz i mnie irytowac proszenie o przepisy na
potrawy, ktore byly podane dzien, dwa temu, korzystanie z grupy niczym
informacji, czyli bez zadnego wkladu wydawanie zlecen. Iwonko, a do tego
nawet nie napisalas nic w swoim poscie poza zlozeniem zamowienia w tytule!
Domyslam sie, ze jestes nowa, moglabys wiec chociaz sie przedstawic :)
Kasia
Ps. Poczekaj troszke, na pewno zaraz ktos podrzuci ci przepis na... racuchy ;))

1. Data: 2001-11-20 17:10:35

Temat: Re: jak zrobić lazanie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwona <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tdvp9$gb6$...@s...amu.edu.pl...

1. Data: 2001-11-20 18:49:31

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

iwona wrote:

Kliknij sobie tutaj i bedziesz miala dokladny przepis podany dwa dni temu:

http://groups.google.com/groups?q=lasagna+group:pl.r
ec.kuchnia&hl=en&as_drrb=b&as_mind=13&as_minm=11&as_
miny=2001&as_maxd=20&as_maxm=11&as_maxy=2001&rnum=1&
selm=3BF7FC97.ABED11DE%40west.net

Osad na herbacie - co to jest??
kebab- przepis
Orzechowa krajanka