jak zrobić łóżko podwieszane

1. Data: 2012-05-20 00:08:27

Temat: jak zrobić łóżko podwieszane
Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest duży ambaras zrobić spanie pod sufitem, a'la łóżko piętrowe, tyle
że bez dołu (umocowane do sufitu i ścian).
Jednoosobowe, może odrobinę szersze.
Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).

Dizęki za pomocne uwagi

2. Data: 2012-05-20 00:48:42

Temat: Re: jak zrobić łóżko podwieszane
Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia <l...@p...pl> napisał(a):

> Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).
>

> Dizęki za pomocne uwagi

Do mega pewnej konstrukcji to trzeba użyć mega pewnych elementów. W NASA
popytaj. Tylko jak znam życie to chuje spytają jaki tam sufit. Bez pytania o
sufit to tylko wróżka Ci zostaje. Niedrogo. W telewizji kilka urzęduje w
dostępnych dla wszystkich godzinach. Od jakiegoś czasu oczekuję na niusach
pytania " Czy używany papier toaletowy można prać, a jeśli można to jaki
program nastawić". Twoje pytanie utwierdza mnie w przekonaniu że się doczekam.

3. Data: 2012-05-20 09:35:29

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lamia" <l...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Jednoosobowe, może odrobinę szersze.
> Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).

Kogutkowi ziarna nie podsypali. Looknij tutaj:
http://www.wnetrza.webzine.pl/wyszukaj/?cx=partner-p
ub-9437783573201988%3A9km0ay5rier&cof=FORID%3A11&ie=
utf-8&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCka+wisz%C4%85ce&sa=Szukaj&
siteurl=www.wnetrza.webzine.pl%2F

dużo pomysłów.
Tu też
http://deccoria.pl/galeria,id,64409,1,wiszace-lozka-
lozka-pod-sufitem.html

http://www.youtube.com/watch?v=XMRRGrVnFjg

4. Data: 2012-05-20 10:56:14

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy Niwinski <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> http://www.wnetrza.webzine.pl/wyszukaj/?cx=partner-p
ub-9437783573201988%3A9km0a
> y5rier&cof=FORID%3A11&ie=utf-8&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCk

Oj jak pomogłeś. Zwłaszcza dając informacje o tych mega pewnych elementach .
Normalnie doktorat można zrobić.

5. Data: 2012-05-20 10:56:42

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2012-05-20 11:13:36

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" >>
> Oj jak pomogłeś. Zwłaszcza dając informacje o tych mega pewnych elementach
> .
> Normalnie doktorat można zrobić.

Po co? Wystarczy się zwrócic do Kogutka. Ten za pomocą wagi sprężynowej do
ważenia ryb ustali wszelkie parametry elementów i stwierdzi, że jego czajnik
i tak jest lepszy....

:))))))))))))))))))))))))

7. Data: 2012-05-20 11:36:01

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwinski" napisał

> Wystarczy się zwrócic do Kogutka.

Nie , jeżeli czytałeś to wystarczy koło 15.000 zł i łóżko jak marzenie;
tylko projekt jakby lekko kradziony - zmodyfikowany. ;)

Dziobak

p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora ? :>>

8. Data: 2012-05-20 16:12:23

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziobak" <d...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>

> Dziobak
>
> p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora ? :>>

Oddzyndzolcie sie odemnie. Jestem tylko i wyłącznie swoim własnym
wcieleniem.

9. Data: 2012-05-20 19:08:49

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwinski" napisał

> Oddzyndzolcie sie odemnie.

Tak jest , oddzydzolono , ave , sorki ;)

Dziobak

10. Data: 2012-05-20 22:16:24

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziobak <d...@h...pl> napisał(a):

> p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora ? :>>

Nie. Dyjor to teoretyk gawędziarz. Niedużo ale coś wie. Andy umie obsługiwać
Google. Tylko to umie.

Zmywarki BOSH
Kabiny Aquaform
Meble "biurowe" do mieszkania
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie