jak zrobić łóżko podwieszane

31. Data: 2012-05-21 12:15:38

Temat: Re: jak zrobić łóżko podwieszane
Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy Niwinski <a...@i...pl> napisał(a):

> "kogutek" <s...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Widzisz, kogutku - jest tylko jeden problem:
>
> ja wiem, czego nie wiem, ty zaś nie wiesz, że nic nie wiesz, tylko ci się
> wydaje.
> Zachowujesz się jak taki głupiomądry wieśniak, co trafił na salony i głupio
> mu, że taki durnowaty.

Studiuj Google. To akurat dla Ciebie poziom.

32. Data: 2012-05-21 12:26:56

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> po prostu miałeś albo masz szczęście...
>

> a ja widziałem jak sie połamały i powyrywały podpory pod cały ciąg
> kanalizacji w nowym budynku, pan projektant źle policzył obciążenie i poszło
> wszystko w pizdu.

A ja widziałem słonia w karafce. I co z tego. Nic. To że swoją fachowość
udowadniasz traumatycznymi historyjkami też nic nie znaczy. Nikt normalny, po
tym co stwierdziłeś o braniu kilka razy mocniejszych elementów niż wychodzą z
obliczeń, nie będzie brał poważnie tego co piszesz.`Możesz jeszcze się
ratować. Piszesz że mam szczęście. udowodnij obliczeniami że gwintowany pręt
jest zbyt słaby żeby utrzymał bojler 80l. Dwa takie pręty użyłem, bo bojler ma
dwu punktowe mocowanie do ściany. Liczysz, udowadniasz że nie mam racji tylko
szczęście i ja wtedy zjadam myszkę.

33. Data: 2012-05-21 14:20:17

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-21 14:26, kogutek pisze:

> [...]
> jest zbyt słaby żeby utrzymał bojler 80l. Dwa takie pręty użyłem, bo bojler ma

Drogi kogutku, wytrzymałość pręta to tylko
jeden z elementów całego zamocowania. Twój
pręt wbity w styropian, wyleci pod byle jakim
obciążeniem.

Liczysz, udowadniasz że nie mam racji tylko
> szczęście i ja wtedy zjadam myszkę.

Pokazałem twoją ignorancję. Teraz pisz jak
smakowała mysz.

JK

34. Data: 2012-05-21 19:21:19

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JK <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> obciążeniem.
>
> Liczysz, udowadniasz że nie mam racji tylko
> >

> Pokazałem twoją ignorancję. Teraz pisz jak

U mnie jest ściana z cegły. Liczysz, udowadniasz że nie mam racji, zjadam
mysz. Taka jest kolejność. Ty liczysz a jak wychodzi z obliczeń że się urwie
to wtedy ja konsumuję myszkę. Powtórzyć trzeci raz czy zrozumiałeś? Jak wbić w
powietrze to się nawet sekundy nie utrzyma sam pręt.

35. Data: 2012-05-21 19:53:49

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-21 21:21, kogutek pisze:

> [...]
> to wtedy ja konsumuję myszkę. Powtórzyć trzeci raz czy zrozumiałeś? Jak wbić w
> powietrze to się nawet sekundy nie utrzyma sam pręt.

Drogi kogutku, pogrążasz się ciągle.
Nawet nie wiesz, że aby przeprowadzić takie
obliczenia trzeba mieć przynajmniej szkic
zamocowania, nie mówiąc już o parametrach
materiału z którego wykonany jest twój
mityczny "gwintowany pręt".

No dawaj, jak smakuje mysz?

JK

36. Data: 2012-05-21 20:21:19

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JK <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> Nawet nie wiesz, że aby przeprowadzić takie
> obliczenia trzeba mieć przynajmniej szkic
> zamocowania, nie mówiąc już o parametrach

Pręt z gwintem M6 ma 100mm długości. Ze ściany wystaje 10mm. nakrętka
dokręcona siłą 15 Nm. Grubość wspornika 2mm. Odległość pomiędzy mocowaniami
300mm. Wysokość bojlera 800mm. Wspornik 150 mm licząc od góry bojlera. Drugi
wspornik na którym opiera się bojler 500 mm niżej niż pierwszy wspornik.
Mocowanie dwu punktowe na górnym wsporniku. Średnica bojlera 480 mm.
Podłączenie wężykami. Do dzieła. Rób szkic i licz. materiał śruby możesz
przyjąć dowolny pod warunkiem że będzie to stal. Może być klamkowa. Pręt
obsadzony na gips. Głodny jestem ale się nie pożywię. Jestem tego pewny. A tak
na poważnie. Jak umiesz policzyć i nigdy tego nie robiłeś dla takiej sytuacji
to policz. W sumie tego nawet liczyć nie trzeba. Oszacować można. Od razu
możesz policzyć jaka dla takich warunków powinna być minimalna grubość pręta
przy współczynniku bezpieczeństwa 1,3. A jak nie potrafisz oszacować to się
nie wychylaj.

37. Data: 2012-05-22 00:15:11

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

> kupować elementy z atestami, czyli nie najtańsze w sklepie za rogiem tylko
> w specjalistycznym sklepie.

Może się zdarzyć , że akurat za rogiem jest specjalistyczny; no chyba że
uważasz castoramę i.t.p. za specjalistyczny :>>

> jeśli strop jest z monolitu to prawdopodobnie wystarczą solidne kotwy
> wbijane albo chemiczne, jeśli strop jakiś inny to warto sie zastanowić nad
> kotwieniem na wylot.

Czy Lamia gdzies napisała ,że mieszka w domku ??
Na wylot ? A co na to sąsiad ???

Uprasza sie o odrobinę logiki i wyobraźni :)

Dziobak

38. Data: 2012-05-22 11:58:06

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziobak wrote:
> [...]
>
> Czy Lamia gdzies napisała ,że mieszka w domku ??
> Na wylot ? A co na to sąsiad ???
>
> Uprasza sie o odrobinę logiki i wyobraźni :)

a może on(a) ma męża konstruktora, a może mieszka na barce mieszkalnej, a
może jest pigmejem i waży 20 kg itd...

39. Data: 2012-05-23 06:45:38

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

> a może on(a) ma męża konstruktora, a może mieszka na barce mieszkalnej, a
> może jest pigmejem i waży 20 kg itd...

Zapisz się do wiodącej partii , będziesz od ręki specjalistą od PR
Stara ubecka zasada : nie masz racji to z przeciwnika zrób idiotę.

Dziobak

40. Data: 2012-05-23 07:11:22

Od: anhin <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapisz się do wiodącej partii , będziesz od ręki specjalistą od PR
> Stara ubecka zasada : nie masz racji to z przeciwnika zrób idiotę.

Może i stara, ale dlaczego ubecka? Argumentacja ad hominem była pod
różnymi nazwami elementem retoryki już w starożytnej Grecji. Choć trzeba
przyznać, że obecnie zyskała świeży wymiar: nie masz racji, to przypisz
przeciwnikowi poglądy lub orientacje polityczne, jaką uważasz za hańbiące.
Przepraszam za wcinanie się, ale NMSP.

Zmywarki BOSH
Kabiny Aquaform
Meble "biurowe" do mieszkania
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie