jak zrobić łuk, deska, oparcie krzesła

1. Data: 2011-05-04 10:58:43

Temat: jak zrobić łuk, deska, oparcie krzesła
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szerokość 43,5
wysokosc 28,5

jak zrobić w miarę ładny łuk, zaokrąglenia z lewej i z prawej strony oparcia

chciałem dość lekkim kątem jechać ku górze
i dość krótkim kątem na górze skończyć
i by tak samo było z obydwu stron

2. Data: 2011-05-04 11:27:35

Temat: Re: jak zrobić łuk, deska, oparcie krzesła
Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-04 12:58, zlotowinfo pisze:
> [...]
> oparcia
>
> chciałem dość lekkim kątem jechać ku górze

ja tego w ogóle nie widzę :)
skrobnij jakiś szkic to będziemy wiedzieć o co Ci chodzi

3. Data: 2011-05-04 11:29:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
> oparcia
>
> chciałem dość lekkim kątem jechać ku górze

Gotowanie i wygięcie do szablonu.

4. Data: 2011-05-04 14:39:00

Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
widzialem, jak goscie robili ze sklejki deski kajtowe DIY.
Podpierali deske z obu stron, srodek obciazali, pod spodem jakis
czajnik parujacy stal (chyba).
Albo "naparowanie" sklejki i przykrecenie sciskami do formy.

Poszukaj w googlu "DIY kite boards", ew. zajrzyj na polskie/
zagraniczne fora kitowe.

Aha - jak zrobisz deske zamiast krzesla nie miej do mnie pretensji ;)

pozdr
Piotr

5. Data: 2011-05-04 22:00:27

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
> ja tego w ogóle nie widzę :)
> skrobnij jakiś szkic to będziemy wiedzieć o co Ci chodzi

http://panel.comze.com/oparcie1.jpg
http://panel.comze.com/oparcie2.jpg
http://panel.comze.com/oparcie3.jpg

przydałby się jakiś program graficzny
z centymetrami i łukiem bym to sobie sprawdził jaki kąt
mi wygląda lepiej, druknął i odrysował

nie wiem jeszcze jak bardzo ostro iść z kątem w pionie

6. Data: 2011-05-05 05:51:26

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-05 00:00, zlotowinfo pisze:
> [...]
> mi wygląda lepiej, druknął i odrysował
>
> nie wiem jeszcze jak bardzo ostro iść z kątem w pionie

Zaraz zaraz
czyli tobie nie chodzi o łuk wygięcia deski (sklejki) tak żeby była
wklęsła (pod plecy) tylko o łuk na linii cięcia tej deski a sama deska
będzie płaska.

Jeżeli dobrze zrozumiałem intencje to

- ściągnąć inkscape
- włączyć we właściwości strony siatkę w minimetrach
- narysować swoje oparcie przy pomocy krzywych Besiera (można zastosować
lustrzane odbicie połówki żeby było symetryczne)
- wydrukować
- przeprasować wydruk żelazkiem na deskę (jak druk atramentowy to na mokro)
- piłka w dłoń i jazda

7. Data: 2011-05-05 16:22:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2011 00:00:27 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> przydałby się jakiś program graficzny
> z centymetrami i łukiem bym to sobie sprawdził jaki kąt
> mi wygląda lepiej, druknął i odrysował

Kurczę, no po prostu fascynujące, jak sobie radzono z "giętymi" meblami w
średniowieczu! Bez żadnych programów graficznych, drukarek??? Ale prymityw!
:->
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

8. Data: 2011-05-05 17:03:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurczę, no po prostu fascynujące, jak sobie radzono z "giętymi" meblami w
> średniowieczu! Bez żadnych programów graficznych, drukarek??? Ale
> prymityw!

Teraz robi się dokładnie tak samo - szablon do którego przymocowywuje
się element gorący, prosto z gotowania (części umeblowania, wręgi łodzi
itp.) Szablon zapewnia powtarzalność.

9. Data: 2011-05-06 09:26:17

Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-05-2011 o 00:00:27 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> http://panel.comze.com/oparcie3.jpg
>
> przydałby się jakiś program graficzny
> z centymetrami i łukiem bym to sobie sprawdził jaki kąt

polecam Google Sketchup - darmowy i bardzo łatwy w obsłudze. Aby dojść do
prawy wystarczy zobaczyć kilka treningowych filmików na YouTube a potem
dostosować sobie skróty klawiaturowe do własnych potrzeb.

--
PZDR
Shaman

10. Data: 2011-05-08 10:50:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Kurczę, no po prostu fascynujące, jak sobie radzono z "giętymi"
> meblami w średniowieczu! Bez żadnych programów graficznych,
> drukarek??? Ale prymityw! :->

to idź sobie obejrzyj, tylko dokładnie te meble, że średniowiecza...

wierz mi, nie chciałabyś takiej chały w domu.

używa ktoś kamery HDC-SD90 ???
Myjka ciśnieniowa
pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD
Awaria pieca cd