jaka elektryczna podkaszarka do trway

1. Data: 2011-08-13 21:40:18

Temat: jaka elektryczna podkaszarka do trway
Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka elektryczna podkaszarke do trawy polecacie? Cena ma mniejsze
znaczenie. Ma byc koniecznie elektryczna i solidna (by dlugo wytrzymala!)?

Czy Makita, Stihl to dobra firma?

2. Data: 2011-08-14 09:13:19

Temat: Re: jaka elektryczna podkaszarka do trway
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jaka elektryczna podkaszarke do trawy polecacie? Cena ma mniejsze
> znaczenie. Ma byc koniecznie elektryczna i solidna (by dlugo wytrzymala!)?
>
> Czy Makita, Stihl to dobra firma?

Ryobi

Z silnikiem z tyłu (u góry) i dzielonym wałem (wchodzi do samochodowego bagażnika).
Można dołączyć kultywator

Pozdrowienia!
Tadeusz

3. Data: 2011-08-16 06:50:27

Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jaka elektryczna podkaszarke do trawy polecacie? Cena ma mniejsze
> znaczenie. Ma byc koniecznie elektryczna i solidna (by dlugo wytrzymala!)?

Przede wszystki MUSI być przeznaczona do pracy ciągłej (oznaczenie S1).
Inaczej bardzo szybko ją spalisz.

Adam

4. Data: 2011-08-16 19:55:06

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam L. napisał:
> Przede wszystki MUSI być przeznaczona do pracy ciągłej (oznaczenie S1).
> Inaczej bardzo szybko ją spalisz.

Niedawno kupiłem makitę z silnikiem 1000 W - pisałem tu na grupie o niej
- i już urządzałem kilkukrotne długotrwałe koszenie swojego placu i
terenów przyległych - pod jednorazowe koszenie wchodzi mi jakieś 10 arów
traw, co trwa jakieś 2 - 3 godziny.
Nie spaliła się i nic tego nie zapowiadało. Jest mocna i doskonale
chłodzona. Ma głowicę żyłkową, sprawuje się ok.

pozdr
Robert G.

Kilka pytań o obsługę solara
szklane pojemniki na zywnosc
klucz do odkręcania łożysk w pralkach Electrolux
Opinie o pompa Viessmann Vitocal 300-A
Równość kobiety z mężczyzną