jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?

1. Data: 2003-08-10 16:11:12

Temat: jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczelam walczyc z ta mala slicznoscia :-)
http://www.stitchability.co.uk/fdl_gakonga.htm
ale sie podlamalam..bo chyba zbyt male mi to wychodzi..
wiem, ze to samo w sobie jest malutkie (8cmX27) ale bez przesady :-)
Z pewnoscia ktoras z Was juz to wyszywala?
jakiego plotna uzylyscie..
na moim na 2,5 cm wypada 22 kratki..i dostaje oczoplasu ;-( a do tego
krzyzyki wychodza strasznie grubasne :-(
Jaka wielkosc jest optymalna dla tego obrazka.?
help :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-10 16:29:45

Temat: Re: jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-08-10 at 18:11, T0SIA wrote:
> [...]
> krzyzyki wychodza strasznie grubasne :-(
> Jaka wielkosc jest optymalna dla tego obrazka.?

Tego nie wiem, ale siostrzyczki bardzo misie podobaja - mialabys mozliwosc mi je
przeslac? A masz moze inne obrazki z tej serii? Mam brak dance i to wszystko, a to
takie ladne...

Kot po prosbie

1. Data: 2003-08-10 16:39:09

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1060532823.2544.1.camel@cosmos...
> Tego nie wiem, ale siostrzyczki bardzo misie podobaja - mialabys mozliwosc
mi je przeslac? A masz moze inne obrazki z tej serii? Mam brak dance i to
wszystko, a to takie ladne...

pofrunelo... :-)
reszta na priv'ie :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-10 17:22:28

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-08-10 at 18:39, T0SIA wrote:
> [...]
> wiadomości news:1060532823.2544.1.camel@cosmos...
> mi je przeslac? A masz moze inne obrazki z tej serii? Mam brak dance i to

Nie dolecialo :-( Priv tez nie....

Kot

1. Data: 2003-08-10 19:14:29

Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze na tej stronie,ze ma to być na aidzie 18ct. Ada

1. Data: 2003-08-10 20:21:25

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pisze na tej stronie,ze ma to być na aidzie 18ct. Ada

hmmm wiem, ze lamerskie pytanie.. ale ja dotad bylam raczej szyjaca i
dziergajaca a nie haftujaca..
co znaczy to '18ct." :-)?
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-10 20:23:26

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1060536000.2547.7.camel@cosmos...
> Nie dolecialo :-( Priv tez nie....

no to jeszcze raz zapodam :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-10 20:45:07

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aida 18 to kanwa która na cal czyli 2,5 cm ma 18 krzyżyków

--
esterka, tez niedawno uświadomiona w tej dziedzinie

1. Data: 2003-08-10 20:48:51

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> aida 18 to kanwa która na cal czyli 2,5 cm ma 18 krzyżyków

aaa..aaaaHAAAA :-)
no to juz wszystko wiem :-)
dziekuje ;)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-10 20:59:38

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-08-10 at 22:23, T0SIA wrote:
> Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:1060536000.2547.7.camel@cosmos...
>
> no to jeszcze raz zapodam :-)

Dzieki, teraz jest OK !