jaka kosiarka spalinowa ?

1. Data: 2010-07-05 16:03:19

Temat: jaka kosiarka spalinowa ?
Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę na działkę kupić kosiarkę spalinową. Chciałbym na to przeznaczyć
do 700 zł. Możecie coś polecić, albo na co zwrócić uwagę?
Działeczka 3 ary więc bez szaleństw.
A może elektryczna? Ale jest trochę drzew i krzewów więc nie wiem czy ma
to sens?
piona

--
http://piona.fm.interia.pl

2. Data: 2010-07-05 16:22:27

Temat: Re: jaka kosiarka spalinowa ?
Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> Działeczka 3 ary więc bez szaleństw.
> A może elektryczna? Ale jest trochę drzew i krzewów więc nie wiem czy ma

Im więcej KM tym lepiej

3. Data: 2010-07-05 18:20:16

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 3 ary to dowolna będzie dobra. Zapewne chcesz zbierać skoszoną trawę do
kosza, a nie zostawiać na trawniku. Tu odradzam kosze plastikowe. Lepsze są
"miękkie" z takiej ni to siatki, ni to tkaniny.
Jacek
PS
więcej dowiesz się na pl.rec.ogrody

4. Data: 2010-07-05 19:53:22

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-05 20:20, Jacek pisze:
> Na 3 ary to dowolna będzie dobra. Zapewne chcesz zbierać skoszoną trawę
> do kosza, a nie zostawiać na trawniku. Tu odradzam kosze plastikowe.
> Lepsze są "miękkie" z takiej ni to siatki, ni to tkaniny.

Dlaczego odradzasz plastikowe kosze?

5. Data: 2010-07-06 05:23:16

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak przy pustym lub prawie pustym koszu złapiesz kawałek gałęzi, kość,
której nie dojadł pies sąsiada a przyniosły wrony, ewentualnie kamień czy
inny twardy przedmiot, to dziura w koszu albo przynajmniej pęknięcie
gwarantowane.
Jacek

6. Data: 2010-07-06 05:25:16

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego szybciej się zatykają szczeliny w koszu, a przy zatkanych nie
zbiera, albo zbiera kiepsko, chociaż przy 3 arach może to być bez większego
znaczenia
Jacek

7. Data: 2010-07-06 06:38:21

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> której nie dojadł pies sąsiada a przyniosły wrony, ewentualnie kamień czy
> inny twardy przedmiot, to dziura w koszu albo przynajmniej pęknięcie

Przy kosiarkach elektrycznych z plastikowemi koszami nigdy mi się nic
takiego nie stało, a kamienie, gałęzie i kości latały. Ze spalinówkami nie
miałem doświadczeń.

8. Data: 2010-07-06 06:58:49

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wymieniałem plastikowy kosz 2 razy w ciągu 6 lat (nie liczę klejenia i
łatania).
Jacek

9. Data: 2010-07-06 07:36:03

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Działeczka 3 ary więc bez szaleństw.
> A może elektryczna? Ale jest trochę drzew i krzewów więc nie wiem czy ma
Na 3 ary to kup najprostszą spalinówke jaka dostaniesz.
Spokojnie może byc bez napędu
Za 400-450zł kupisz np w Bricomarche
http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm
Ja mam i sobie bardzo chwale. A kosze tez ok 3-4 arów

A teraz Biedronce są solidne duże kosiarki, mają funkcje mielenia trawy
Ostatnio przecenili je z 799zł na 500zł
http://img156.imageshack.us/img156/4407/kosiarka.jpg

Krzysiek

10. Data: 2010-07-06 08:12:43

Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris pisze:

> [...]
> Ja mam i sobie bardzo chwale. A kosze tez ok 3-4 arów
>
> A teraz Biedronce są solidne duże kosiarki, mają funkcje mielenia trawy

Ale mimo wszystko dobrze by było aby ta kosiarka miała metalową obudowę
jeśli będzie spalinowa. Z autopsji wiem że lubią te plastikowe czasem
"pęcnąć" :)

bidet - stelaz
Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?
bateria bidetowa w umywalce?
Wholesale nike air DUNK shoes DUNK SB shoes men's women's www.shoestrade.biz
Wholesale china MBT shoes MBT sport shoes men's women's www.shoestrade.biz