jaka lubicie bielizne ?

1. Data: 2002-10-08 15:56:31

Temat: jaka lubicie bielizne ?
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie...
Czy koronki czy raczej sportowe kroje, jakie kolorki, materialy, i inne.
Ja osobiscie przepadam za stylem sportowym, nie lubie fizbin. Najlepiej
czuje sie w czarnym kolorku i wprost przepadam za stringami...sa wygodne
tylko niestety jest coraz zimniej i pupa marznie ;(

A jak to jest u was dziewczyny?

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-08 16:06:06

Temat: Re: jaka lubicie bielizne ?
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa"
> [...]
> czuje sie w czarnym kolorku i wprost przepadam za stringami...sa wygodne
> tylko niestety jest coraz zimniej i pupa marznie ;(

Powiedz mi proszę co da Ci taki wątek zawierający kilkaset nic nie
wnoszących wyznań dotyczących wyboru bielizny dla siebie?
Usatysfakcjonuje mnie odpowiedź w rodzaju: robię statystykę, zakładam
sklep itp ;-)
Żeby nie było całkiem OT ja lubię koronki.
Asia

1. Data: 2002-10-08 16:19:16

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Gierappa" <g...@b...pl> napisał wiadomość

> Najlepiej
> czuje sie w czarnym kolorku

;-(

> i wprost przepadam za stringami...sa wygodne
> tylko niestety jest coraz zimniej i pupa marznie ;(

Bo stringów nie nosi się w chłodnej porze roku! Toż to zakładać należy w
lecie pod jakieś lekkie spodnie (np.), aby pokazać tę pupcię ;))) w zimie?
Nic się nie pokaże. :(

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-10-08 16:22:45

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz mi proszę co da Ci taki wątek zawierający kilkaset nic nie
> wnoszących wyznań dotyczących wyboru bielizny dla siebie?

nio jak to co bardzo ciekawy temat....... ;-))))))))
ciągle o tym pudrach zaczyna się robić nudno......

> Żeby nie było całkiem OT ja lubię koronki.

ja też (nie dla siebie oczywiście .....), najlepiej białe.......

pozdrówko pięknotki
nyksu

1. Data: 2002-10-08 16:29:39

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kudlacik" <k...@c...art.pl> napisał w
wiadomości

> lecie pod jakieś lekkie spodnie (np.), aby pokazać tę pupcię ;))) w zimie?
> Nic się nie pokaże. :(

nadchodzi strasznie smętna pora roku......;-((((((((,

nyksu....

1. Data: 2002-10-08 16:34:34

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Kudlacik" wrote:

jest coraz zimniej i pupa marznie ;(

> Bo stringów nie nosi się w chłodnej porze roku! Toż to zakładać
> należy w lecie pod jakieś lekkie spodnie (np.), aby pokazać tę pupcię
> ;))) w zimie? Nic się nie pokaże. :(

ja nosze cały rok - i nei wyobrazam sobie zeby pora rokumiała na to jakis
wpływ, jak jestem na dworze i jest zimno to i tak mam płąszcz, ale w
dzisiejszych czasach w domu czy w biurze jest ciepło nawet w grudniu - wiec
nie widze powodu by chodzic zamotanym od szyi po kostki, jakby było minus 10
w pomieszczeniu, dla mnie jakis czas temu stracił racje bytu podzial odziezy
na wiosenna i zimowa.

--

Lia

1. Data: 2002-10-08 16:48:48

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nyksu"
> nio jak to co bardzo ciekawy temat....... ;-))))))))
> ciągle o tym pudrach zaczyna się robić nudno......
Wydaje mi się że różnica jest podstawowa: w przypadku wyboru kosmetyków
padają opinie dla jakich cer jest co dobre, w jakich cenach, jak działa itp.
W ten sposób łatwiej znaleźć coś dla siebie. A czy to ze ktoś lubi sportowe
fasony może sprawić że i ja polubię?
Asia

1. Data: 2002-10-08 17:02:38

Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadchodzi strasznie smętna pora roku......;-((((((((,

wlasnie, koniec z tymi 'podwyzszaczami tetna' ... ;(

--<e>--

1. Data: 2002-10-08 17:14:52

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gierappa napisał(a):

> Czy koronki czy raczej sportowe kroje,

ja raczej wole prosty kroj, czarne.

Moze dziwny jestem ale koronki na mnie za bardzo nie dzialaja.

Jak dziewczyna zalozy koronki to z niesmaku szybko je jej sciagam ;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-10-08 17:27:22

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
itp.
> W ten sposób łatwiej znaleźć coś dla siebie. A czy to ze ktoś lubi

uroda to nie tylko piękne usteczka, oczka i nosek ale
całokształt.....;-)))))
więc jeżeli już grupa o urodzie - to dlaczego mają być jakieś
ograniczenia...

zresztą jak podejrzewałem - najbardziej w temacie okazali się aktywni
panowie......hyhyyy...

pozdrowionko
mirek.e

OSZCZEDNOSCI DO 75 % !!!!!!