jaka mikrofale polecacie

1. Data: 2008-06-09 20:50:03

Temat: jaka mikrofale polecacie
Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam zamiar kupic mikrofale. Totalnie nei wiem nic na ten temat. tzn mam w
domu (rodzinnym) ale zakupioną ze 6 lat temu i podejrzewam ze wiele sie
zmienilo.

Na co patrzec co warto z funkcji miec i co polecacie (fimry / modele)

Z góry dziękuję za porady

stclaus

2. Data: 2008-06-09 21:05:57

Temat: Re: jaka mikrofale polecacie
Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie: nie warto mieć.
zajmuje miejsce, brudzi sie, a używa sie tak rzadko,
ze niewielu znam takich co by kupili po raz drugi

3. Data: 2008-06-09 21:20:11

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

StClaus pisze:
> [...]
> zmienilo.
>
> Na co patrzec co warto z funkcji miec i co polecacie (fimry / modele)

to zależy jaką chcesz
do zabudowy czy wolno stojącą?
jak najtaniej czy jesteś gotów rozłożyć cenę na parę lat użytkowania?
do czego ma służyć?

ja używam mikrofali do rozmrazania i podgrzewania/odgrzewania gotowców
(tzn robionych przeze mnie, nie z paczki), do pizzy (mrozonej) to tylko
tzw funkcje grill, a ponieważ również czasami coś piekę, to kupiłem
mikrofale z piekarnikiem do zabudowy (a tu tez jest psikus, bo zależy,
czy chcesz mikrofale z piekarnikiem czy piekarnik z mikrofala;) )

mam TEKE 32 bis i jest ok.
wczesniej miałem wolnostojącego LG z funkcja grila i jeszcze z takim
garem z przykrywka, ze niby sie gotuje tam, czy na parze robi czy cos..
ale w zyciu tego nie uzylem (tych dostawek wszystkich)

odpowiedz sobie na pytania, to zawęży ci sie obszar poszukiwań

pozdr
doslaw

4. Data: 2008-06-10 01:13:43

Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogólnie: nie warto mieć.
> zajmuje miejsce, brudzi sie, a używa sie tak rzadko,
> ze niewielu znam takich co by kupili po raz drugi

no to dołączam do tych niewielu. Kupiłbym drugi i trzeci i piąty raz. Nie ma
lepszego sposobu szybkiego odgrzewania posiłków. Używam kuchenki prawie że
codziennie
--
Jackare

5. Data: 2008-06-10 05:14:05

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to ciekawe, bo mam już czwartą mikrofalówkę od roku 1989 licząc i jest w
użyciu kilka razy dziennie.
Zaznaczę, że koleżanka małżonka gotuje normalne obiady i mikrofalówka bardzo
rzadko służy do odgrzewania pizzy, czy innej chinszczyzny.
Jacek

6. Data: 2008-06-10 06:23:24

Od: Jo Joro <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego nastąpiło Pn, 09 cze 2008 o 22:50 GMT
skoro StClaus napisal(a):
> [...]
> zmienilo.

> Na co patrzec co warto z funkcji miec i co polecacie (fimry / modele)

Niedawno przerabiałem zakup mikrofali.
Generalne różnice jeśli chodzi o wyposażenie to;
grill (brak, zwykły, kwarcowy)
sterowanie (mechaniczne, elektroniczne)
ilość wbudowanych funkcji automatycznych (np. gotowy program do pizzy,
rozmrażania, hot-dogów itp)
wygląd (biała, inox, diody i migajace lampki ;p)

W najdroższych modelach jest gotowanie na parze.

Doszedłem do wniosku, że należy kupić mikrofale ze sterowaniem
elektronicznym, z wbudowanymi automatycznymi funkcjami dla potraw króre
odgrzewa się najczęściej o wyglądzie pasujacym do wystroju kuchni.
Kupiłem Zelmera 29Z010 http://www.ceneo.pl/303936 i jestem zadowolony.

Pozdrawiam
Arek

7. Data: 2008-06-10 06:33:25

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogólnie: nie warto mieć.
> zajmuje miejsce, brudzi sie, a używa sie tak rzadko,
> ze niewielu znam takich co by kupili po raz drugi

Ja też się przyłączam miałam 2 lata Samsunga i stała jako jeszcze jeden
sprzęt czyli grat....
Mnie poprostu jedzenie z mikrofali nie smakuje, a odgrzewane w
szczególności, mrożona pizza np. dla mnie podgrzana i wyjęta z mikrofali
jest niezjadliwa a do rozmrożenia używam innych sposobów. Dużo tu zależy od
trybu życia jaki się prowadzi to trzeba też brać pod uwagę.
Jolka

8. Data: 2008-06-10 07:36:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> szczególności, mrożona pizza np. dla mnie podgrzana i wyjęta z
> mikrofali jest niezjadliwa a do rozmrożenia używam innych

To może jeszcze ja: jedzenie "gotowane" w mikrofali jest dla mnie
również niejadalne, za tą mrożoną podeszwę, którą coponiektórzy
kupują, pieką w mikrofalce i jeszcze potem twierdzą, że jest to
pizza karałbym jakąś straszną karą, żona w domu gotuje pyszne
obiady a jednak życia bez mikrofalki sobie nie wyobrażam. Żaden z
tzw. "innych sposobów" nie rozmrozi tak szybko bryły mięcha
wydobytej z zamrażarki, podobnie nie ma lepszej metody na szybkie
odgrzanie dania niezjedzonego w porę. Do innych celów mikrofalki
nie uzywamy, te dwa wystarczą, żeby nazwać ją sprzętem
niezbędnym.

J.

9. Data: 2008-06-10 09:18:47

Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

StClaus <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> zmienilo.
> Na co patrzec co warto z funkcji miec i co polecacie (fimry / modele)

Do gotowania mikrofala to pomyłka tak samo jak do pizzy, za to super się
sprawdza do podgrzewania potraw już zrobionych, 3 minutki i masz znowu
ciepły obiad, tak więc jak dla mnie dopłacanie do super bajerów, grilów itp.
mija się z celem. Ogólnie mam i używam Samsunga od lat i sprawdza się
znakomicie bo nie zawsze jestem na czas obiadu.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

10. Data: 2008-06-10 10:42:39

Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

StClaus pisze:
> [...]
> zmienilo.
>
> Na co patrzec co warto z funkcji miec i co polecacie (fimry / modele)

Candy - mam i uzywam prawie codziennie - do odgrzewania. Super wygodne w
uzyciu, wszystkie przyciski sa na wierchu (start, stop, rozmrazanie,
zegar), bardzo wygodne pokretlo . Te z 4 na koncu maja grill - czasem
wykorzystuje do miesa, ale mozna sie bez niego obejsc.
http://www.candy.pl/produkty/29697

Miesiac temu kupywalem tez Zelmera dla tesciow - nie pamietam oznaczenia
- wszystko fajne, ale niebieskie diody - tragedia - z daleka
nieczytelne, a z bliska zbyt oslepiajace (za mocne swiatlo jest i z
daleka widzisz bardziej poswiate niz cyferki)

--
Regards,
Maverick

Jakie panele do ok 45 zł
Poszukiwany rzecoznawca budowlany - Poznań
orginalna skora kurtka meska
ile czasu powinno "schnąć" mieszkanie?
komputer i Internet