jaka pianka do wlosow?

1. Data: 2006-04-02 09:05:42

Temat: jaka pianka do wlosow?
Od: "Moreno" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jaka pianka jest najlepsza do wlosow?
zalezy mi, zeby unosila wlosy u podstawy i nadawala puszystosc.

Morton

1. Data: 2006-04-02 15:01:55

Temat: Re: jaka pianka do wlosow?
Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Użytkownik "Moreno" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> jaka pianka jest najlepsza do wlosow?
> zalezy mi, zeby unosila wlosy u podstawy i nadawala puszystosc.

Przeglad pianek do wlosow znajdziesz w kwietniowym ELLE.

Pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2006-04-02 16:51:54

Od: "xxl" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moreno" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jaka pianka jest najlepsza do wlosow?
> zalezy mi, zeby unosila wlosy u podstawy i nadawala puszystosc.

Niedawno pytalem ale nikt nie odpowiedzial heh
Kupiłem sobie nivea i niestety zadowolony nie jestem zadowolony :/ słaba -
po godzinie włosy idą w swoich kierunkach ...

1. Data: 2006-04-02 17:09:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0ovig$jog$1@nemesis.news.tpi.pl>
xxl <s...@d...pl> pisze:

> Niedawno pytalem ale nikt nie odpowiedzial heh
> Kupiłem sobie nivea i niestety zadowolony nie jestem zadowolony :/
> słaba - po godzinie włosy idą w swoich kierunkach ...

Ja (proste włosy do ramion, średniej grubości) używam "Wellaflex" Hydro
Style z kompleksem nawilżającym
http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=485
Oraz "Wellaflex" - pianka 2-dniowa objętość:
http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/wflex
02/2nd_day_volume/index.jsp

Tej z kolei
http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=137
5
używałam, gdy miałam bardzo krótkie "pazurki" na głowie.
Była idealna w utrzymaniu wyszukanego bałaganu :)

Nie polecam pianki:
SUNSILK
http://www.bobired.pl/images/L1385.JPG
Bo nie daje_ŻADNEGO_efektu, oprócz zwisających smętnie sznureczków włosów

oraz:
Fructis
http://osemka.perfumeria.pl/x_C_I__P_7015826-7010001
.html
Koszmar - po nałożeniu włosy w ogóle nie nadawały się do rozczesania,
sztywniały momentalnie, a po wysuszeniu miałam wrażenie, ze obsypane są
mąką. Zmniejszenie ilości nakładanej pianki do minimum niczego nie zmieniło.
Kolejną wadą jest wstrętny zapach zielonego jabłuszka pomieszanego z octem.
Fuj. Użyłam trzy razy i odstawiłam do wyrzucenia.

--
Nixe

1. Data: 2006-04-02 17:12:50

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0p0g2$1lui$1@news.mm.pl>
Nixe <n...@f...peel> pisze:

> Ja (proste włosy do ramion, średniej grubości) używam "Wellaflex"
> Hydro Style z kompleksem nawilżającym
> http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=485

To nie jest dokładnie ta pianka, która jest na zdjęciu.
Ta "moja" ma napis "24-godzinna objętość", jest w butelce koloru "niebieski
metalic" i służy powiększeniu objętości włosów, a nie tylko samemu
usztywnieniu fryzury.

--
Nixe

1. Data: 2006-04-02 19:52:34

Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> jaka pianka jest najlepsza do wlosow?
> zalezy mi, zeby unosila wlosy u podstawy i nadawala puszystosc.

Ja uzywam pianki Loreala - Matrix. Mam wlosy do polowy szyi, raczej cienkie.
Pianka dodaje puszystosci, pogrubia wlosy, nablyszcza a takze fajnie sie po
niej ukladaja.

1. Data: 2006-04-02 20:06:28

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Apr 2006 11:05:42 +0200, Moreno napisał(a):
> Witam,
> jaka pianka jest najlepsza do wlosow?
> zalezy mi, zeby unosila wlosy u podstawy i nadawala puszystosc.
>
> Morton

a ja polecam piankę TAFT a dokladnie poyzcje nr 6. The pink Silk-Touch Line
with Silk-Effect strona:
http://schwarzkopf.pl/int_henkel/cosmetics/index.cfm

1. Data: 2006-04-02 20:07:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0pa2s$dr$1@atlantis.news.tpi.pl>
Magi <m...@p...onet.pl> pisze:

> Ja uzywam pianki Loreala - Matrix.

To L'Oreala czy Matrixa, bo to dwie różne firmy.
Tak jakbyś napisała, że używasz tuszy Lancome'a - "Clinique" ;-)

--
Nixe

1. Data: 2006-04-02 20:24:31

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-02 22:07:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> To L'Oreala czy Matrixa, bo to dwie różne firmy.
> Tak jakbyś napisała, że używasz tuszy Lancome'a - "Clinique" ;-)

Matrix jest Loreala.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-04-02 20:42:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:rbjxxk21xuq6.dlg@iska.from.poznan>
Lia <i...@p...org> pisze:

> Matrix jest Loreala.

Ale 'Matrix' to marka handlowa firmy Matrix Essentials Inc i nazwa produktów
tej właśnie firmy.

A do grupy L'Oreala de facto należy spora część rynku kosmetycznego.
Począwszy od Garniera skończywszy na Helenie Rubinstein.
Z tym, że głupio trochę powiedzieć, że kupiło się szminkę L'Oreala - Helena
Rubinstein ;-)

--
Nixe

zmiany w allegro - podrobki