jaka prostownica?

1. Data: 2004-04-25 19:39:38

Temat: Re: jaka prostownica?
Od: "Ivy" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak naprawde DOBRA i z dobrego materialu zrobiona prostownica kosztuje okolo
300zł i więcej....
chodzi mi o ceramiczne teflonowe itp prostownice...

1. Data: 2004-04-25 21:25:34

Temat: jaka prostownica?
Od: "Wojtek" <labacki@NO_SPAM.wupe.peeel> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie, zamierzam kupic dla kobiety prostownice tylko nie wiem
jaka. Znalazlem na allegro cos takiego
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23912469 ale nie wiem czy sie
nadaje. Kobieta ma wlosy sredniej dlugosci, do ramion. Prosze o pomoc

1. Data: 2004-04-25 23:17:44

Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <labacki@NO_SPAM.wupe.peeel> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23912469 ale nie wiem czy sie
> nadaje. Kobieta ma wlosy sredniej dlugosci, do ramion. Prosze o pomoc

Ja bym proponowała Ci prostownicę z dodatkiem wkładek nie tylko do
prostowania włosów ale i też do utworzenia włosów falowanych i lekko
skreconych, większość produktów tego typu ma takie, jest wtedy większe
wykorzystanie urządzenia, poza tym są na parę, podobno te mniej wysuszają
włosy, i trzecia uwaga-osoba z allegro ma negatywne komentarze, ja bym u
niej nie kupowała,
pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-04-26 07:11:36

Od: "Wojtek" <labacki@NO_SPAM.wupe.peeel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włosy, i trzecia uwaga-osoba z allegro ma negatywne komentarze, ja bym u

No tak, ale mi chodzi głównie o prostowanie włosów, to juz przemyslalem. Co
do uzytkownika allegro- masz racje, wstrzymam sie na razie.
Teraz jesczze jedno pytanko, skoro namawiasz mnie do prostownicy na parę, w
takim razie pytam Was czy sa prostownice na pare bez zadnych dodtakowych
urzadzen i wkładek?Jesli tak to jakie polecacie.
Z gory dziekuje

1. Data: 2004-04-26 22:30:05

Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim razie pytam Was czy sa prostownice na pare bez zadnych dodtakowych
> urzadzen i wkładek?Jesli tak to jakie polecacie.

znalazłam coś takiego, na parę i do tego teflonowa powłoka, sama
prostownica:
http://www.totu.com/index.php?st=76&par=31&IdProdukt
=2000533&PHPSESSID=2b4d706daaa540662c6adba99f20dba9

1. Data: 2004-04-26 22:41:12

Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> Co

ta jest fajna, bo wąska, ale nie na parę za to, WG 5306
http://www.kosmetykiprofesjonalne.pl/wigo/prostownic
e.htm

a to polecam przeczytać, jest wiele ciekawych spostrzeżeń i uwag dotyczących
prostowania włosów
http://www.bizz.pl/serwis_uroda/index.php?engine=tek
st&nid=1648

Ania

1. Data: 2004-05-02 10:43:10

Od: skakanka <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> [...]
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23912469 ale nie wiem czy sie
> nadaje. Kobieta ma wlosy sredniej dlugosci, do ramion. Prosze o pomoc

Witam, ja ostatnio kupiłam sobie fajną prostownicę na parę i teflonową w
EuroAGD firmy Remington, cena 149 zł, jestem b. zadowolona, ale trzeba
pamiętać, że zbyt częste używanie takiego urządzenia niszczy włosy.

gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Zarastam!
srebrny cień i ciemny podkład
[Wawa] Frank Provost na Nowym Swiecie...
kraków?