jaka trawa?

1. Data: 2004-04-30 13:07:52

Temat: jaka trawa?
Od: drumbas <d...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chcialbym posiac na swojej dzialce jak najlepsza trawe
co polecacie?
Warto kupowac trawe w rolkach? czy lepiej siac zwykle nasiona?
Slyszalem ze jesli chodzi o nasiona to najlepsza jest trawa z ilawy.
Prawda to?
z gory dziekuje za odpowiedzi
pozdrowienia

2. Data: 2004-04-30 13:21:30

Temat: Re: jaka trawa?
Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze jednymi z lepszych w kraju nasion traw oferuje firma Barenbrug.
Robilem u nich specjalna mieszanke (tylko 6 KG - ale zamaniakowalem na
trawe jak na polach golfowych ktora tzreb akosic na 4 mm - ja kosze na 8-10)
i musze ich tu pochwalic za serwis dla nawet tak nietypowych drobnych
klientow. Oczywiscie oferuja oni gotowe mieszanki http://www.barenbrug.pl/

Pozdrowienia
Wojtek Bialkowski

3. Data: 2004-04-30 21:44:40

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym posiac na swojej dzialce jak najlepsza trawe
> co polecacie?

To zależy jakie przeznaczenia ma trawnik. Ja w ogrodzie za domem mam trawe sportową -
sprawdza się świetni. Nie jest taka ładna ale za to wytrzymała. Przed domem planuje
angielski dywanik gęsty drobny nisko koszony

> Warto kupowac trawe w rolkach? czy lepiej siac zwykle nasiona?
Z rolki jest bardzo droga. Poza tym musisz mieś idealnie przygotowane podłoże -
równiutkie.

> Slyszalem ze jesli chodzi o nasiona to najlepsza jest trawa z ilawy.
> Prawda to?

ja kupowałam wembley - mieszanka sprowadzana z angli a nie produkcji polskiej. Jestem
zadowolona.

Pozdarwiam

Kasia-Zuzia

4. Data: 2004-05-01 08:47:37

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zależy jakie przeznaczenia ma trawnik. Ja w ogrodzie za domem mam trawe
sportową -
> sprawdza się świetni. Nie jest taka ładna ale za to wytrzymała.

Ja tez w ubiegłym roku posiałam sportową - ze względu na wytrzymałość.
Jestem b. zadowolona, rośnie jak szalona i ma świeży, zdrowy kolorek.
Raczkująca w ogrodnictwie
Gosia

5. Data: 2004-05-01 20:57:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez w ubiegłym roku posiałam sportową - ze względu na wytrzymałość.
> Jestem b. zadowolona, rośnie jak szalona i ma świeży, zdrowy kolorek.
> Raczkująca w ogrodnictwie
hehe
pewnie nie znasz lacinskiej nazwy tej Trawy sportowej
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2004-05-01 21:32:17

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> pewnie nie znasz lacinskiej nazwy tej Trawy sportowej
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Ha, wiem za to, że podczas robót ogrodowych ucierpial mój musculus flexor
carpi radialis :-)
Quam quisque novit artem, in hac se exerceat :)
Gosia

7. Data: 2004-05-02 07:07:05

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c71513$hgk$1@news2.ipartners.pl Małgorzata Klecka
<m...@w...pl> napisał(a):

> Quam quisque novit artem, in hac se exerceat :)

Hejka. Do Tadzia hehehe bardziej pasuje: "Semper avarus eget".
Pozdrawiam zachłannie Ja...cki
H.Z.: "Górale robią kierpce z własnej skory." :-)

8. Data: 2004-05-02 08:04:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-05-02 08:25:28

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wazne jest ile jakich nasion traw
> jest procentowo w danej mieszance a nie jak sie on nazywa
> :)))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Tadziu, mnie można na wszystko nabrać, jesli chodzi o ogrodnictwo. :-)
Michałowi udało się mnie przekonać, żeby cuchnący ciemiernik posadzić jak
najdalej od domu :-)))
Lecę z dziećmi dokształcac się w ZOO z łacińkich nazw zwierzątek, może czymś
zabłysnę :-)
Bardzo miłego dnia
Gosia

10. Data: 2004-05-08 09:09:37

Od: "tomkar" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drumbas" <d...@B...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> chcialbym posiac na swojej dzialce jak najlepsza trawe
> co polecacie?

Niestety to ciepłolubna roślina i jeśli ma być dobra to musi być chodowana w
cieplarni w określonych warunkach. Mieszanki w polskich sklepów to jakiś
syf!
Uprawiane bez osłon będą dość słabe, ale pewnie ci chodzi o amatorską uprawę
dla własnych potrzeb z której też możesz być zadowolony. Tylko musisz jej
więcej spalić ;)

Jakie krzewy na żywopłot?
quiz zupełnie nie na temat...
Toruńskie smardze ogrodowe