jaka tu nagrode dla ...

1. Data: 2002-12-11 07:36:34

Temat: jaka tu nagrode dla ...
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorza Sapijaszko wymyślić, za cytowanie poezji, powiedzonek i jak to tam
jeszcze nazwać to co znajduje się pod każdym jego listem.
Łapię się na tym, że w listach Grzegorza nie skupiam uwagi
na wątek dyskusji, tylko czytam to co jest pod jego podpisem.
I zastanawiam się skąd on to czerpie i że też chce mu się tyle dodatkowego
tekstu wklepywać?
A jak Wasze wrażenia? Czy Wam też podobają się te teksty? :-))

Pozdrawiam Krycha :-)

2. Data: 2002-12-11 09:14:30

Temat: Re: jaka tu nagrode dla ...
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> [...]
> tekstu wklepywać?
> A jak Wasze wrażenia? Czy Wam też podobają się te teksty? :-))

Pewnie, że się podobają, lubię limeryki. Technicznie - zgaduję, że ma
losowego sygnaturkowca, ale i tak musiał to kiedys wklepać albo
pościągać z sieci, co wcale mniej czasu nie zabrałoby :-)
A nagrodę? Może książkę z jeszcze większą ilością limeryków? ;-)

Krycha&Co(ty)

3. Data: 2002-12-11 09:19:37

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" napisał
> [...]
> tekstu wklepywać?
> A jak Wasze wrażenia? Czy Wam też podobają się te teksty? :-))

Też. Swego czasu pisał, że komputer losowo wybiera fraszki i limeryki, ale
najpierw musiał je zebrać i wklepać.
Majka

4. Data: 2002-12-11 11:54:24

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też bardzo lubię limeryki Grzegorza, nawet czasem posyłam je dalej swoim
znajomym.
Smutno byłoby bez nich na grupie...

Pozdrawiam ciepło,

Beata Werońska

5. Data: 2002-12-11 12:19:22

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Dec 2002, Beata Werońska wrote:

> Też bardzo lubię limeryki Grzegorza, nawet czasem posyłam je dalej swoim
> znajomym.
> Smutno byłoby bez nich na grupie...

Bardzo rowniez sie ciesze, ze dewiacje opisywane w limerykach spotykaja
sie z tak milym przyjeciem ;-)

Pozdr.

D.P.

6. Data: 2002-12-11 12:46:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in
.uhc.lublin.pl:

> Bardzo rowniez sie ciesze, ze dewiacje opisywane w limerykach spotykaja
> sie z tak milym przyjeciem ;-)

Ujete w kunsztowna forme przestaja byc dewiacjami :-)
Jakby tak ktos sprobowal bez dodatku poezji, to kryminal i ognie piekielne
:-))
A limeryki sa dobre na zimowa chandre (dzieki, Grzesiu! - za limeryki
oczywiscie)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

7. Data: 2002-12-11 16:07:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> writes:

> Grzegorza Sapijaszko wymyślić, za cytowanie poezji, powiedzonek i
> jak to tam jeszcze nazwać to co znajduje się pod każdym jego listem.

:-))) To coś, to limeryki, zawleczone do Polski głównie przez
Minkiewicza i Tuwima w latach trzydziestych ubiegłego wieku... Rok
przed nimi, w 1935, swoje limeryki opublikował K.I. Gałczyński. Po
wojnie dołączyli do nich: Antoni Marianowicz, Janusz Nowicki, no i
oczywiście Maciej Słomczyński --> jego limeryki są najbardziej
,,pieprzne''. Limeryki pisują też Wisława Szymborska, Stanisław
Barańczak, i całe grono pozostałych szerzej znanych i nieznanych
autorów...

> Łapię się na tym, że w listach Grzegorza nie skupiam uwagi na wątek
> dyskusji, tylko czytam to co jest pod jego podpisem.

Ach, bo to już od dawna znany fakt, że na niusach nie jest ważne *co*
i *gdzie*, ale *kto* [coś] napisał :-)

> I zastanawiam się skąd on to czerpie i że też chce mu się tyle
> dodatkowego tekstu wklepywać?

On już dawno temu to zrobił, wklepując zawzięcie. A biorą się z
fortunek/sygnaturek, które to nakarmił limerykami z własnoręcznie
zrobionej bazy danych.

Pozdrawiam,
Grzesiek, rozbawiony
--
Raz pewien poeta-chimeryk
Napisał tragiczny limeryk.

8. Data: 2002-12-11 16:07:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> A nagrodę? Może książkę z jeszcze większą ilością limeryków? ;-)

Dobrze kombinujecie, dobrze... :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien pan rzekł sarkastycznie: ,,Rajem
Jest mi życie! Ot, wyśpię się, najem...

9. Data: 2002-12-11 16:08:55

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> writes:

> Bardzo rowniez sie ciesze, ze dewiacje opisywane w limerykach
> spotykaja sie z tak milym przyjeciem ;-)

Marzą Ci się... Oj, świntuszek, no :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żył raz jeden młodzieniec w Gdyni
Co przyjemność znajdował na świni.

10. Data: 2002-12-11 16:14:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> A limeryki sa dobre na zimowa chandre (dzieki, Grzesiu! - za
> limeryki oczywiscie)

Ależ proszę bardzo...

--
Nasz przodek Adam, w rajskim ogrodzie