jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej

11. Data: 2003-09-21 19:54:27

Temat: Re: jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkkvcn$s1a$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Skoro nalegasz, wygralem 4:1 ( i zrobilem osobisty rekord jednej gry
> 205 pkt ). :-)))))

Nic mi to nie mowi, ale gratuluje!

> VETO!!! :-))))))
> casus

Skoro nalegasz, bedziemy udzielac porad za Ciebie ;P

--
Robert

12. Data: 2003-09-21 19:56:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nalegasz, bedziemy udzielac porad za Ciebie ;P
> Robert

Ale dopilnuj rzetelnosci:-)

casus

13. Data: 2003-09-21 19:58:15

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkkvps$9f$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Ale dopilnuj rzetelnosci:-)
> casus

Nie mam kwalifikacji :(

(Ale pracuję nad tym :))

--
Robert

14. Data: 2003-09-21 20:40:36

Od: " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nalezy powiedziec prawde: przy retinopatii wczesniaczej stopnia II/III i
> wyzej rokowania co do widzenia sa niepewne.

A jak jest w przypadku retinopatii II? (jedna z lekarek w CZD określiła to
jako IIIA) Dodam, że dziecko nie miało zabiegu, ma w tej chwili 17 miesięcy,
było niedawno na kontroli i kazano nam się zgłosić w 3 roku życia. Nie mam
wątpliwości, że córka widzi dobrze (nawet mrówkę na ciemnobrązowej
podłodze:-)) ), ale interesuje mnie, czy przebyta retinopatia może mieć
jakiś wpływ na widzenie w przyszłości.

Kasia

15. Data: 2003-09-21 20:52:58

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkl2ia$di9$...@a...news.tpi.pl,
minkapinka <kasia.goldian@wp_nospam.pl>:

> [...]
> (nawet mrówkę na ciemnobrązowej podłodze:-)) ), ale interesuje mnie,
> czy przebyta retinopatia może mieć jakiś wpływ na widzenie w

Retinopatia II z reguly konczy sie samoistnym wyleczeniem. Jesli kontrola
wykazala, ze OK, to nie martwcie sie :)

--
Robert

16. Data: 2003-09-21 21:27:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Retinopatia II z reguly konczy sie samoistnym wyleczeniem. Jesli kontrola
> wykazala, ze OK, to nie martwcie sie :)
> Robert

Jasne. Jezeli zalecenie bylo odbyc kontrole w 3 r.z., oznacza to, ze stan
jest dobry.

casus

17. Data: 2003-09-21 21:44:12

Od: "Roma" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niewazne, wazna byla zabawa.:-)

> sorki , ale ja tutaj nie mam dyzurow:-))))

moze sam tego nie wiesz, ale masz masz...

> jak chce to jestem, jak nie chce to mnie nie ma - a kto chce, zawsze mnie
> znajdzie:-))))))))
> Ale bede pamietac, przy dluzszych wyjazdach powiem, ze mnie nie ma:-)

i za to ogromne dzieki

pozdrawiam
Roma

18. Data: 2003-09-21 22:01:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze sam tego nie wiesz, ale masz masz...

przykro mi bardzo Romo, ale z dniem dzisiejszym sie skonczyly:-(

> pozdrawiam
> Roma

ja rowniez
casus
ps: ze swoim problemem pisz do mnie na priv

19. Data: 2003-09-21 22:03:31

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkl748$m9k$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> przykro mi bardzo Romo, ale z dniem dzisiejszym sie skonczyly:-(

casus, nie obrazaj sie na grupe, please :)

--
Robert

20. Data: 2003-09-21 22:53:42

Od: "Roma" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przykro mi bardzo Romo, ale z dniem dzisiejszym sie skonczyly:-(

;-( powiedzialam cos nie tak? cos sie stalo? wiesz ze nie mozesz grupy
zostawic..., wiesz przeciez jak pomagaja Twoje wypowiedzi- robisz tu w
jednym poscie wiecej niz przez caly dzien w gabinecie- zagladaja tu przeciez
glownie Ci, ktorzy z roznych jak ja powodow do lekarza pojsc nie moga...
odmien to, prosze
wierna czytelniczka(-1.5 na kazdym oku;-)))
Roma

> ja rowniez
> casus
> ps: ze swoim problemem pisz do mnie na priv

pytanie do aptekarzy, farmaceutow
nadcisnienie
szczepionki - jakis pediatra?
Otinum - puchnie ucho ... ?