jaka waga elektroniczna ?

1. Data: 2006-03-27 22:49:05

Temat: jaka waga elektroniczna ?
Od: "Rafał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jaka polecacie wage ewlektroniczna? chodzi mi o konkretna firma, ewentualnie
model, nie chcialbym kupowac nieznanego byle taniego porduktu, ale wage
ktora rzeczywiscie mierzy i pomiar jest "prawdziwy" - pomiar masy, wody,
tłuszczy i ewentualnie miesni

moze ktos ma doswiadczenia z jakimis konkretnymi modelami firm ?

2. Data: 2006-03-28 09:33:15

Temat: Re: jaka waga elektroniczna ?
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał napisał:

> [...]
> model, nie chcialbym kupowac nieznanego byle taniego porduktu, ale wage
> ktora rzeczywiscie mierzy i pomiar jest "prawdziwy" - pomiar masy, wody,

Kazda waga oszukuje. Napniesz miesnie i juz inny wynik, zegniesz nogi i
juz inny wynik.
Jesli chcesz dokladnosci, zrob sobie impedancje. Wlasnie jestem w
okresie przygotowan do bioimpedancji jakiej jeszcze nikt nie mial robionej.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

Wspomagacze odchudzania
Slonina jak konserwowa...
MM - jajka+chleb pełnoziarnisty ? kasza ?
[gazeta] Jabłka ratują przed otyłością
jaroszyzm, socjalizm i feminizm - zniewalający tercet