jaka zmywarka, na co zwracać uwagę

71. Data: 2009-09-02 08:57:26

Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwag
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h7lat8$61g$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie kris <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> A co powiedzieć o naszych przodkach. Cud doprawdy, że ludzkość nie
wyginęła
> już u zarania swego.
>
> Qra

To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
związanej...

72. Data: 2009-09-02 09:01:47

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja nie.
> I większośc znanych mi osób równiez nie wyparza.
> Bo mało kto ma w zasobniku ciepłą wodę o tem. wyższej jak 60 stC
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Krzysiek

W tamtych czasach myłem naczynai w blaszanej emaliowanej balijce i grzałem
wodę w garnku na gazie. Lepiej pachniały od tych ze zmywarki (ale to ja taki
wrażliwy jestem, jak kocur)... Pierwszy zlewozmywak w tym domu ja założyłem
w 1970 - po powrocie z wojska, podobnie pierwszy automat (pół-) do prania w
uliczce ja kupiłem. Ale wodę grzałem gazowym piecem przepływowym, więc
wrzątek miałem do dyspozycji - jako i teraz.

73. Data: 2009-09-02 09:03:59

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczęście.

> Bo

> Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia po umyciu!!

Adam

74. Data: 2009-09-02 09:05:46

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyginęła

> To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
> związanej...

Rodzinę ma raczej długowieczną - wszyscy dziadkowie zmarli w wieku około 90
i nie kojarzę żeby ktokolwiek poza standardowym myciem coś więcej z
naczyniami robił

Adam

75. Data: 2009-09-02 09:35:42

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia po umyciu!!
>
> Adam

Hm, zawsze jest jakiś pierwszy raz. Po polsku myte, nie po parchacku.

76. Data: 2009-09-02 09:59:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> szczęście.

> Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się
> przeciwko tobie nie obróciło.

A czyż to czyni różnicę?

Qra

77. Data: 2009-09-02 10:01:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> wyginęła

> To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
> związanej...

Weź się Pansla nie ośmieszaj. Cywilizacja nie działa nam ludziom na korzyść.
Ale przesadna czystość i sterylność też. Poszukaj se w necie, bo mię się nie
chce, jakie są pośrednie przyczyny narastających alergii.

Qra

78. Data: 2009-09-02 10:39:51

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> A czyż to czyni różnicę?
>
> Qra

Już ślepota?
Jeszcze jest za wcześnie.
Jeszcze się nie zmierzcha
U Qr znana ślepota mieszka
Lecz im dopiero o zmroku
Cienie pokazują się w oku
Dlatego Qry jednym patrzą
Bo tylko jeden cień zobaczą.

79. Data: 2009-09-02 11:15:26

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zmywarka mieści 6 kompletów. Dziennie zdarza się jej nawet
> 4-5 cykli zaliczyć, bo wszystkie brudne gary w niej lądują.
> Generalnie wszyscy radzą kupować jak największe zmywarki,
> więc ja chciałbym zwrócić uwagę, że mała zmywarka kompaktowa
> też ma swoje zalety:
> - często zmywa - nie ma problemu z "zapachem"
> - zmywarka stoi na szafce - nie trzeba się schylać
> - łatwiej się "zebrać" do załadowania/rozładowania
> - nie trzeba mieć nadmiaru talerzy/sztućów, bo brudne
> nie muszą długo czekać na zebranie pełnego wsadu.
> - małe zużycie wody/energii - da się sensownie zmywać

O super :)
Mozesz pochwalic sie jeszcze modelem jaki masz ?
Ja planuje wstawic do szafki pod zlew - jedyne miejsce (jak to sie kiedys
nie pomyslalo o zmywarce :D )
Malej modyfikacji bedzie wymagal syfon zlewu.

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

80. Data: 2009-09-02 11:44:27

Od: witek <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pelos pisze:

> Mozesz pochwalic sie jeszcze modelem jaki masz ?

To bym musiał w domu sprawdzić. Electrolux kompaktowy na 6 kompletów.
Parę lat temu był tylko jeden model. Teraz widzę, że jest kilka.

> Ja planuje wstawic do szafki pod zlew - jedyne miejsce (jak to sie
kiedys
> nie pomyslalo o zmywarce :D )

Ja kuchnię urządzałem 17 lat temu i o zmywarce zupełnie nie myślałem.

Witek

Jak zrobić regał z płyt gipsowych
czyszczenie bramy?
wyłącznik nadpradowy elektryka
Urmet Matibus
Waska lodowka - ktos przerabial temat? szerokosc 50 cm