jaki Sposób na schudniecie???

1. Data: 2005-04-15 06:59:00

Temat: jaki Sposób na schudniecie???
Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie jak mozna schudnac pare kilogramków ;)) stosowac diete? cwiczenia
?
czy to i to?? chodzi mi o jakas recepte na schudniecie bez ostrego katowania
sie dieta i cwiczeniami.
--
POZDRAWIAM
Margolcia

1. Data: 2005-04-15 07:07:48

Temat: Re: jaki Sposób na schudniecie???
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/15/2005 8:59 AM,Użytkownik Margolcia usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> ?
> czy to i to?? chodzi mi o jakas recepte na schudniecie bez ostrego katowania

pl.misc.dieta

K.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-15 07:57:38

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolcia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
cwiczenia
> ?
> czy to i to?? chodzi mi o jakas recepte na schudniecie bez ostrego
Najlepsza dieta to ŻP (żryj pół) nazywana też ŻM (żryj mniej). :) I to na
serio. Ja na niej schudłam 7 kg i to trwale, tzn. waga mi stanęła na 60 kg i
nie tyję, a jem normalnie. W pewnym momencie żołądek przyzwyczaja się do
mniejszych porcji. Jest wiosna, jedz więcej owoców i warzyw, pij soki.
Zapomnij o słodyczach (łatwo powiedzieć...). Może też spróbuj znaleźć sobie
jakieś zajęcie, siedzenie i nicnierobienie sprzyja podjadaniu.

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-04-15 09:54:58

Od: "GrzechG" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ?
> czy to i to?? chodzi mi o jakas recepte na schudniecie bez ostrego katowania

A bardzo prosze -ale tak jak ty sie nie da! Sa naprawde efektywne sposoby
odchydzanaia ale kosztuje to troche pracy. Poza efektem optycznym osiagasz
zdrowie i kondycje.

Po pierwsze dieta. Dzinnie powinnas jesc 1 g bialka na kologram wagi ciala!
(tunczyk w sosie wlasnym, jajka,sery zolte itd.)
Do tego malo węglowdanów a więc napoje słodkie i soki out, zamist tego woda,
chleb biały out - zamiast niego razowy ale tez w malych ilosciach.

Po 2gie cwiczenia, ale intensywne a nie jakies tam opylanie. Przykladowo
zakladamy na siebie koszulke, na nia worek foliowy na to sweterek a na sweterek
bluze z kapturem. Cieple dresowe spodnie na dół i biegamy, lub na silowni
zasuwamy na rowerze i steperze. (4 razy w tygodniu po 1,5 do 2 h)

Dodatkowo można kupic sobie l-karnityne lub do 20 - 40 minut przed wysilkiem pic
bardzo mocna kawę!

Efekty?? Kolega tak idzie 4ty tydzien i stracil juz w pasku 4 dziurki (prawie
5) - odleglosc miedzy dziurkami to 2,5 cm - wiec widzisz efekty!

--
/GrzechG

My www --> http://www.grzechg.tk

1. Data: 2005-04-15 10:26:13

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze GrzechG:
> [...]
> bluze z kapturem. Cieple dresowe spodnie na dół i biegamy, lub na silowni
> zasuwamy na rowerze i steperze. (4 razy w tygodniu po 1,5 do 2 h)

Nie rozumiem sensu tego worka foliowego. No chyba że schudnięcie ma
polegać na odwodnieniu.

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-04-15 10:44:00

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem sensu tego worka foliowego. No chyba że schudnięcie ma
> polegać na odwodnieniu.

Ja nie rozumiem ani worka ani... tych grubych warstw ciuchów. Ja, jak
chadzałam na jakieś siłownie czasami to instruktorzy zalecali lekkie i
przewiewne, najlepiej krótkie ciuchy, żeby skóra oddychała i organizm się
nie grzał... Ale ja to w sumie chodziłam nie dla schudnięcia, ale dla
poprawy sylwetki i lepszego samopoczucia...

hiver

1. Data: 2005-04-15 11:35:58

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sealpup" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> serio. Ja na niej schudłam 7 kg i to trwale, tzn. waga mi stanęła na 60 kg

To sie nie zawsze sprawdza;). U mnie ZM sie nie sprawdzalo, poszlam do
dietetyka i sie dowiedzialam, ze ...jem za malo zeby schudnac;) Organizm
zbyt dlugo narazony na zbyt male porcje, magazynuje podobno kazdy kes.
Zalezy oczywiscie, jakie byly porcje wyjsciowe. Przy problemach z waga
warto sprawdzic hormony tarczycy. Niedoczynnosc utrudnia odchudzanie.

Podstawa to regularne jedzenie, minimum 3 posilki, a najlepiej piec malych
posilkow. Z wlasnych obserwacji wiem, ze najlepiej ograniczac weglowodany i
nabial. Trzeba tez jesc powoli, dlugo zuc, co jest nie bez znaczenia, bo
wtedy lepiej sie trawi, a takze latwiej jest wyczuc ten moment kiedy, juz
sie jest sytym.

W pewnym momencie żołądek przyzwyczaja się do
> mniejszych porcji. Jest wiosna, jedz więcej owoców i warzyw, pij soki.

Niektore owoce ( banany, gruszki, itp.) wrecz pomagaja utyc. Jesli owoce to
lepiej ananasy, grejpfuty, truskawki...Ale najlepiej wiecej warzyw. Soki tez
odradzam, bo zawieraja duzo cukru. Jesli juz soki, to rozcienczane woda, a
najlepiej samorobne;) Za to 2 litry wody mineralnej niegazowanej dziennie sa
polecane.

> Zapomnij o słodyczach (łatwo powiedzieć...). Może też spróbuj znaleźć
> sobie
> jakieś zajęcie, siedzenie i nicnierobienie sprzyja podjadaniu.

Ze slodyczy, kostka gorzkiej czekolady ( min. 70% kakao) od czasu do czasu
nie jest wielkim grzechem. Natomiast odradzam kawe z mlekiem. Podobno ta
mieszanka robi cos takiego, ze nawet przy ostrej diecie spowalnia
odchudzanie.

Warto znalezc sobie sport, ktory sprawia przyjemnosc i nie jest uprawiany
tylko dla schudniecia;). W moim przypadku to rolki - rzezbienie sylwetki
jest przy okazji wielkiej frajdy:) Wtedy nei trzeba sie zmuszac, zeby sie
"posportowac" i czlowiek nie szuka wymowek:) Mnie rolki wciagnely tak
bardzo, ze nawet bedac w pologu nie moglam sobie odmowic jezdzenia. Polecam
rolki! Jak masz nieduza nadwage to nawet bez diety jazda na rolkach ladnie
cie wyrzezbi;)wiem co mowie;). Przy okazji : podczas jazdy na rolkach nie ma
zadyszki ( pale papierosy, wiec to dla mnie wazne).

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-04-15 12:09:30

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał(a):

> Nie rozumiem sensu tego worka foliowego. No chyba że schudnięcie ma
> polegać na odwodnieniu.

Bo to tylko jak sie chce szybko schudnac, jak chocby znajoma tancerka,
ktora, zeby byc przyjeta na kolejny sezon, musiala pokazac figure
idealna[1], ktora po wakacjach (czyt. mniej ruchu, wiecej slodyczy)
lekko od idealu[1] odbiegala.

th

[1] w kategoriach baletowych oczywiscie

1. Data: 2005-04-15 12:30:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia wrote:

> [...]
> ?
> czy to i to?? chodzi mi o jakas recepte na schudniecie bez ostrego katowania

Zachorowac na zoladek. U mnie podzialalo :>

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-04-15 12:31:25

Od: "Big L." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak przypomniala mi sie koncowka filmu "Czekajac na Joe" (Touching the
void). Gosciu w ciagu tygodnia stracil schodząc z gór ze zlamana noga 1/3
masy ciala. Moze warto sie wybrac na taka wspinaczke? ;) Piekna talia
gwarantowana a i ile adrenaliny przy tym, 2in1 haha!

Big L

olej /oliwa/ z pestek moreli
depilacja
sukienki