jaki balsam na celulitis??

1. Data: 2004-10-03 14:36:50

Temat: jaki balsam na celulitis??
Od: "Joanna" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?

pozdrawiam
i dziekuje
asia

1. Data: 2004-10-03 14:56:55

Temat: Re: jaki balsam na celulitis??
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?

google
p.

1. Data: 2004-10-03 16:30:48

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?

Witaj,
jesli masz celulitis-idz predko do dermatologa,
a jesli ci chodzi o celulit-to----praktycznie zaden balsam, masc, krem go
nie zwalczy. By go zmnijeszyc potrzeba zmienic diete, tryb zycia, zaczac
uprawiac sport, chodzic na masaze i przy okazji czyms sie wysmarowac.
Ja probowalam juz niemal wszystkiego co jest dostepne na rynku.
Pomoga mi-dieta,
cwiczenia-joga plus body slim w fitnessclubie
oraz masaze endermologie.
Ostatnio mialam zestaw Eris lirene.Poza fajnym zapachem efekt w postaci
gladkiej skory, to potrafi wiekszosc kremow i balsamow.
Pozdrawiam, choc wiem,ze nie pomoglam Hafsa

1. Data: 2004-10-03 17:17:34

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?

W archiwum grupy znajdziesz na ten temat setki, a może nawet tysiące,
wiadomości. ;-) Ja sama stosuję żel Diora Ultra-Firming Multi-Sensory Gel
"Body Model" + Balsam Wyszczuplający z ekstraktem z bluszczu firmy "Cztery
Pory Roku". Wcześniej stosowałam mleczko ujędrniające i żel antycellulitowy
Avonu, z których byłam zadowolona.

Ligeia

1. Data: 2004-10-03 19:22:20

Od: "siwy" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?

..trzeba ruszyc tylek, i zaczac uprawiac sport

siwy

1. Data: 2004-10-03 19:37:06

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwy" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> ..trzeba ruszyc tylek, i zaczac uprawiac sport
>
> siwy

Sam sport nie wystarczy, ponieważ cellulit zaobserwowano również u
zawodowych sportowców. Zatem nie zawsze jest to efekt siedzącego trybu życia
i kiepskiej diety.

Ligeia

1. Data: 2004-10-04 08:24:24

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

> Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?

Balsam może być tylko jednym z elementów terapii anty-cellulitowej.
Sam może jedynie ujędrnić trochę skórę oraz wizulanie zmniejszyć odrobinę
skórkę pomarańczową - ale raczej tylko na czas stosowania.

Ale jeśli połączysz prawidłowe odżywianie się (m.in. picie dużo wody) z
ćwiczeniami i odpowiednim kosmetykiem - prawdopodobieństwo sukcesu wzrasta.

Jeśli chodzi o konkretną nazwę kosmetyku, mogę Ci polecić serum
atycellulitowe Eris z serii Lirene - było chwalone na tej grupie. Ale raczej
większość kosmetyków spełni swoją rolę - chodzi głównie o masaż. To serum
Eris jest dosyć tanie, więc można sobie pozwolić na "nieoszczędzanie"
podczas aplikacji. Dziewczyny pisały, że można spotęgować efekty owijając
się folia spożywczą na ok 1 h po wsmarowaniu.

Na koniec dodam, że jeśli zażywasz dwuskładnikowe tabletki antykoncepcyjne i
rozwój cellulitu zaczął się u Ciebie wraz z ich przyjmowaniem, to dopóki ich
nie odstawisz - nastaw się na walkę z wiatrakami :/

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-04 12:34:35

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@p...com.pl> wrote in message

> Sam sport nie wystarczy, ponieważ cellulit zaobserwowano również u
> zawodowych sportowców.

U szachistów?? Oczywiście żartuję zgadzam się że ruch to podstawa.
Napisała ta co się dużo rusza ;).
Wygońcie mnie na rolki!!
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-10-04 13:25:13

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> "Ligeia" <e...@p...com.pl> wrote in message

> U szachistów?? Oczywiście żartuję zgadzam się że ruch to podstawa.
> [...]

Podstawa, ale mnie chodziło raczej o to, że samym sportem nie da się
zlikwidować cellulitu.

Ligeia

1. Data: 2004-10-04 13:53:55

Od: "Marta " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <z...@t...pl> napisał(a):

> Witam , czy znacie moze skutkujacy balsam na celulitis? a moze masc?
>

> pozdrawiam
> i dziekuje
> asia
>
> Wiatm!
osobiscie uzywam kremu na rozstepy z Avonu i jestem bardzo zadowolona

podkreslanie "podbitych" oczu
warkoczyki i...
włosy????
[WRO] Bodyfit wellness klub ul. Pretficza
[GDZIE] KIllyS, Aktywny utwardzacz do paznokci