jaki ciśnieniomierz?

1. Data: 2009-04-29 19:24:10

Temat: jaki ciśnieniomierz?
Od: "Katrin" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, poradzcie jaki ciśnieniomierz elektroniczny zakupić. Nie za drogi a
sprawdzona marka. Czy to prawda, że nie należy kupować nadgarstkowy tylko
naramienny? Jakie marki i modele chwalicie sobie? Pozdrawiam

2. Data: 2009-04-29 20:39:07

Temat: Re: jaki ciśnieniomierz?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dla kogo??
Dla starszej babci, czy trzydziestolatka? Dla zdrowego do kontroli, czy może
dla chorego na ........?
Jacek

3. Data: 2009-04-30 07:56:54

Od: "Katrin" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale dla kogo??
> Dla starszej babci, czy trzydziestolatka? Dla zdrowego do kontroli, czy
> może dla chorego na ........?
> Jacek

Hej, już uściślam! Potrzebuję 1 szt. generalnie dla domu (40-45 lat) i
inny dla mamy (60L). generalnie do kontroli. Nie wiedzialam, że wiek jest
taki ważny :)
Szukałam wiele i gubię się ale w innych tematach, tzn.:
1. jaka marka najlepsza (Braun, Hartman, AEG, Rosmax, ADI Meducal,
Panasonic...)
2. nadgarstkowy czy naramienny
3. z pomką elektryczną czy gruszką(czy pompki el. nie są zawodne?)
4. zapis wielu wynikow (moglby sie przydac)
5. dobra żywotność baterii
6. gwarancja min. 2 lata
7. ciśn. i puls

Na razie wybrałam Hartmmany:
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-hartmann-
tensoval-comfort-p-6638.html
142 PLN
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-hartmann-
tensoval-control-p-6637.html
195 PLN
Cy warto (i ew. po co? :) kupić ten za 195, co o nich sadzicie?

przegladalam wiele:
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-hartmann-
tensoval-comfort-p-6638.html
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-hartmann-
tensoval-mobil-p-6640.html
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-hartmann-
tensoval-control-large-p-7179.html
http://www.casiosklep.pl/cisnieniomierz-naramienny-c
itizen-ch432b-p-640.html
http://www.casiosklep.pl/cisnieniomierz-nadgarstkowy
-citizen-ch607-p-641.html
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-panasonic
-3038-nadgarstkowy-dodatkowo-pilkakompres-rozgrzewaj
acy-wartosci-4995-gratis-p-6213.html
http://www.pixmania.com/pl/pl/1415022/art/braun/ci-n
ieniomierz-bp-4020.html?srcid=7128&&Partenaire=ceneo
&&CodePromo=oui
http://www.casiosklep.pl/cisnieniomierz-naramienny-c
itizen-ch437c-p-643.html
http://www.jhm.pl/product_info.php?products_id=491
http://www.planetabezvat.pl/dzial/drobneagd/kategori
a/?id=189&&bid=8685
http://www.casiosklep.pl/cisnieniomierz-nadgarstkowy
-citizen-ch608-p-642.html

4. Data: 2009-04-30 10:52:45

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katrin pisze:
> Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

OMRON modele od M3 do M& w zależności od portfela...

Juanitos

5. Data: 2009-04-30 15:27:35

Od: "Katrin" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> OMRON modele od M3 do M& w zależności od portfela...
> Juanitos

Dzięki, oglądałam OMRONy, ale nie wiedzialem czy tam marka jest ok :)
Wybrałam:
http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-omron-aut
omatyczny-termometr-elektroniczny-gratis-p-6625.html

6. Data: 2009-04-30 16:01:28

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro tak, to może być nadgarstkowy (przy słabym krążeniu np. u starszych
osób z miażdżycą nadgarstkowy często "nie słyszy"). Jak widzę chcesz wydać
150-200 zł a więc weź Omrona. Np. M3 z rekawem albo R3 nadgarstkowy. Na
Allegro do wyboru do koloru. Nadgarstkowy generalnie jest wygodniejszy ale
większe prawdopodobieństwo przekłamań, w przypadku, jak pisałem wyżej
Jacek

7. Data: 2009-04-30 17:11:40

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katrin pisze:
> [...]
> Wybrałam:
> http://aptekajakmarzenie.pl/cisnieniomierz-omron-aut
omatyczny-termometr-elektroniczny-gratis-p-6625.html

Doskonały wybór, bardzo dobra cena, słynna (dobra) marka. Sam taki
używam, ale wtedy zapłaciłem prawie 700 PLN :-( Bardzo dobra ergonomia.
Pomiary wykonuj na prawym przedramieniu. życzę samych dobrych odczytów.

Pozdrawiam
Juanitos

Uwaga na sklep komp. ESC we Wrzeszczu.
Czy dieta wege jest zdrowa alternatywa dietetyczna?
odchudzanie-co jesc ?
Kleszcze
Jaka jest dobra maść dla sportowców na nadciągnięcia naderwania