jaki kolor makijazu??

1. Data: 2003-06-13 20:12:30

Temat: jaki kolor makijazu??
Od: "KIMI" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
nawiazujac do mojego porzedniego maila o niemoznosci zalozenia normalnych
butow na wesele, musialam przemienic wszystko, zeby pojsc w klapkach.... no
niestety tak bywa- wiem ze nie wypada...

Ale przejde do sedna- powiedzcie mi jaki kolor makijazu mam wybrac do zywo
iebieskiego komletu (wszystko bedzie niebieskie- buty torebka, i komplecik
na mnie). Mam zielononiebieskie oczy i czarne wlosy- acha- niebieski odpada
(na oczy). A jak myslicie czy moglabym zrobic delikatny roz + na podobny
kolor wszystkie paznokacie?? POZDRAWIAM Kaska

1. Data: 2003-06-14 07:49:38

Temat: Re: jaki kolor makijazu??
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KIMI" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (na oczy). A jak myslicie czy moglabym zrobic delikatny roz + na podobny
> kolor wszystkie paznokacie?? POZDRAWIAM Kaska

Ja bym to właśnie widziała w różowym/łososiowym kolorze, ew. z domieszką
beżu. Taki lekki, delikatny i świeży makijaż, na pewno będzie pasował
zarówno do stroju, jak i do koloru oczu (widziałam kiedyś takie
niebieskozielone oczy ozdobione łososiowym cieniem - cudo :-) Na niebieskich
(moich :-) też wygląda ślicznie)
Pozdrawiam i życzę udanej zabawy :-)
Ula

1. Data: 2003-06-14 09:15:10

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

KIMI wrote:

> [...]
>(na oczy). A jak myslicie czy moglabym zrobic delikatny roz + na podobny
>kolor wszystkie paznokacie?? POZDRAWIAM Kaska

Róż ok, nawet nie delikatny a amarantowy, albo jakiś złamany szarością.
Ja ostatnio tak chodzę: błękitne ubranie i brązowo-różowe dodatki.
Też mam czarne włosy (no, prawie czarne), ale oczy brązowe. Możesz użyć
brązowych cieni do powiek a lakieru i szminki różowych. Nie wiem jak na
Tobie wyglądają różowe cienie, więc trudno powiedzieć. W każdym razie,
jeśli niebieski jest delikatny i pastelowy, niech róż będzie
zdecydowany, bo będzie go mniej. W przeciwnym wypadku będziesz wyglądać
landrynkowo. Chyba że chcesz.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

GUAM- co możecie mi powiedzieć to tym cudeńku???
POMOCY! Rozlany podkład
POMOCY! Rozlany podkład ...
pomocy
neutrogena-polecam