jaki kolorek wlosow

1. Data: 2002-10-24 17:51:53

Temat: jaki kolorek wlosow
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tak sie ostatnio zastanawialam nad zmiana koloru moich wlosow, ale nie
radykalna tylko przyciemnieniem czy rozjasnieniem, nadaniu wlosom soczystego
koloru. Jestem brunetka o jasnej karnacjii i bardzo ciemnych
zielono-brazowych oczach. No wiec jakie odcienie beda na mnie ladnie
wygladac? :)
Z gory serdeczne dzieki za pomoc

Iza

1. Data: 2002-10-24 20:03:25

Temat: Re: jaki kolorek wlosow
Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

granatowa czerń
ciemna wiśnia
ciemny brąz
rubinowa czerwień (ale ta chyba nie będzie ci pasować skoro masz jasna
karnacje)

AGA

1. Data: 2002-10-24 20:57:20

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koloru. Jestem brunetka o jasnej karnacjii i bardzo ciemnych
> zielono-brazowych oczach. No wiec jakie odcienie beda na mnie ladnie

moze bordowy? Blue velvet z Welli bodaj dale calkiem fajny kolor.

Asiek

1. Data: 2002-10-25 08:16:10

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> granatowa czerń

Ja mam podobny typ urody i granatowa czern wygladala na mnie trupio.

> ciemny brąz

to juz lepiej, ale na moich nie bylo go widac. Jesli ktos ma jasniejsze, to
tak ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-25 09:05:48

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

edward wrote:

> granatowa czerń

chyba za zimny dla Niej ...

> ciemna wiśnia
> ciemny brąz
> rubinowa czerwień (ale ta chyba nie będzie ci pasować skoro masz jasna
> karnacje)

no wlasnie to by moglo wygladac ciekawie :)
jesli izusek tylko ma ladna cere...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-25 14:26:58

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze bordowy? Blue velvet z Welli bodaj dale calkiem fajny kolor.

Moze bedzie dobry, tylko troche sie boje, a moja cera nie jest straszna ;).
Hmm, ale musze sie przefarbowac, no strasznie mnie kusi. Czern raczej
odpada, bo wlasnie zdaje mie sie, ze bede wygladala jak trup ;)

Iza

Bielizna
fajny sklep we Wrzeszczu
Kosmetyki z serii Mat-B Complex