jaki krem?

1. Data: 2004-04-05 19:30:46

Temat: jaki krem?
Od: "Sylwia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów,
Od jakiegoś czasu próbuję dobrać sobie krem do twarzy, niestety wszystko na
marne.
Mam 28 lat, zaczęły się pojawiać kurze łapki i ogromna linia na czole. Nie
chcę używać silnych kremów, na to mam jeszcze czas.
Co mi radzicie? Jaki krem? Cerę mam suchą (po umyciu), po jakimś czasie robi
się tłusta ze skłonnością to wyprysków.
Może krem loreala do zmarszczek mimicznych? Lub nowy vichy oligo25???
Będę wdzięczna za wszelkie rady.
Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2004-04-05 19:54:00

Temat: Re: jaki krem?
Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Sylwia" <d...@p...onet.pl>

>Mam 28 lat, zaczęły się pojawiać kurze łapki i ogromna linia na czole. Nie
>chcę używać silnych kremów, na to mam jeszcze czas.

nie chciałabym być niegrzeczna, ale jak już będziesz przypominać
rodzynek, to kremy mało pomogą.

>Co mi radzicie? Jaki krem? Cerę mam suchą (po umyciu), po jakimś czasie robi
>się tłusta ze skłonnością to wyprysków.

to najpierw bym zmieniła to, czym myjesz twarz, bo Ci ją wysusza
nadmiernie. polecam piankę q10+R Inter Fragrances.

>Może krem loreala do zmarszczek mimicznych? Lub nowy vichy oligo25???

oligo25, o ile wiem, nie ma nawet pół filtra, więc na dzień to średnio
się nadaje. a właśnie, ten krem to na dzień czy na noc?

zasadniczo - ten na dzień ma mieć dobre filtry, nawilżać ale nie
natłuszczać, może trochę rozświetlać albo wyrównywać koloryt skóry.
ten na noc - uspokajać skórę i bdb nawilżać oraz zawierać dobre coś
antyzmarchowe - może retinol, może jakieś (modne teraz) pochodne
botoksu...

nie podałaś ceny, więc trudno tu doradzać - zresztą, nie ma kosmetyków
idealnych, są tylko idealnie dobrane. a dobór to już kwestia osobnicza
- proponuję więc spacer po sklepach, ewentualnie maile do producentów
z prośbą o konkretne próbki (opisz swoją skórę, wiek, oczekiwania).

oczywiście, można się kierować tym, co polecą inni - ja np. bardzo
lubię Visible Results L'Oreala na dzień (lubiłabym bardziej Nivea
D'Energie, gdyby miał filtry i nie był w słoiku), a na noc AntiGravity
Clinique (lotion) i na to Sopot Ziai.

anek

1. Data: 2004-04-05 19:59:30

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:
> [...]
> Mam 28 lat, zaczęły się pojawiać kurze łapki i ogromna linia na
> czole. Nie chcę używać silnych kremów, na to mam jeszcze czas.

To ja nie rozumiem. Piszesz, że masz zmarszczki pod oczami i jedną "ogromną"
na czole, ale nie chcesz silnych kremów? To kiedy chcesz je używać, jak
będziesz miała całą pomarszczoną twarz? :-) Słyszałam, że lepiej zapobiegać
niż leczyć. ;-)

> [...]
> czasie robi się tłusta ze skłonnością to wyprysków.
> Może krem loreala do zmarszczek mimicznych? Lub nowy vichy

W sumie z Twojego opisu wynika, że masz jakiś nie za dobry środek myjący,
skoro twarz zaraz po umyciu robi się sucha. Może warto go zamienić na coś
łagodniejszego i nawilżającego? A jeśli masz cerę skłonną do wyprysków, to
polecam Normaderm Vichy, albo Clinique TotalTurnaround. Oligo25 miałam tylko
próbkę i nie do końca mi podpasował ten krem. Co do kremu na zmarszczki
miniczne, to używałam go trochę na szyję i dekolt z pozytywnymi efektami.
Jednak nie wiem, czy w przypadku cery ze skłonnością do przetłuszczania się,
będzie dobry. Myślę, że najlepiej będzie jak weźmiesz w sklepie, albo w
aptece kilka próbek i sprawdzisz, co najlepiej Ci pasuje. Polecałabym też
wizytę u kosmetyczki, która oceni jaki masz typ cery i zasugeruje
odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-05 20:57:14

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:

> oligo25, o ile wiem, nie ma nawet pół filtra, więc na dzień to średnio
> się nadaje. a właśnie, ten krem to na dzień czy na noc?

Chyba raczej na dzień.

> zasadniczo - ten na dzień ma mieć dobre filtry, nawilżać ale nie
> natłuszczać, może trochę rozświetlać albo wyrównywać koloryt skóry.

Ewentualnie matować.

Ligeia

1. Data: 2004-04-06 09:14:38

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):
> [...]
> łagodniejszego i nawilżającego? A jeśli masz cerę skłonną do wyprysków, to
> polecam Normaderm Vichy, albo Clinique TotalTurnaround.

z tego, co słyszałam, to Normaderm też działa wysuszająco?

1. Data: 2004-04-06 11:44:55

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:
> z tego, co słyszałam, to Normaderm też działa wysuszająco?

Nic z tych rzeczy :-) Po Normaderm mam twarz mieciutka, aksamitna, matowa i
nawilzona .. ahe i znacznie mniej pryszczata ;-) Ale pewnie nie na wszystkie
twarze tak dziala. :-)

--
Kometa

OUTLET????
gdzie jest HOUSE w Wawie?
Wzmocnienie włosów po pigułkach antykoncepcyjnych
stylizacja włosów
lancome puder