jaki krzew na cienistą skarpę

1. Data: 2004-09-04 18:06:01

Temat: jaki krzew na cienistą skarpę
Od: "Antoni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od zachodniej strony domu stromą skarpę, mocno zacienioną. Jaki krzew
najlepiej tam posadzić, chciałbym coś w rodzaju jałowca, ale ten mi tam nie
urośnie. Ważne żeby nie rósł wysoko.
pzdr Antoni

2. Data: 2004-09-04 18:59:56

Temat: Re: jaki krzew na cienistą skarpę
Od: Bahusek <m...@p...TUTAJTOBEZTEGOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Sep 2004 20:06:01 +0200, Antoni napisał(a):

> [...]
krzew
> najlepiej tam posadzić, chciałbym coś w rodzaju jałowca, ale ten mi tam

Witam. W zależności od ilości miejsca można zastosować np Mikrobiotę
syberyjską o niskim , rozłożystym pokroju lub cisy pospolite odmiany
karłowe. Dobrze uzupełnia się Choiną kanadyjską odm. "Jeddeloch".
Krzysztof

3. Data: 2004-09-04 19:11:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Antoni" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
krzew
> najlepiej tam posadzić, chciałbym coś w rodzaju jałowca, ale ten mi tam

Cos w rodzaju jalowca - chcesz cos iglastego?
Z iglastych do cienia najlepsze sa cisy - wybierz sobie ktoras z
krzewiastych odmian.
Jesli jednak zdecydowalbys sie na lisciaste, to moim zdaniem najlepsze na
taka skarpe beda jasminowce i pecherznice. Jesli za wysokie dla Ciebie, to
mozesz zawsze je skrocic, a poza tym istnieja odmiany tychze, rosnace
nizej.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-09-04 20:06:54

Temat: Re: jaki krzew na cienistą skarp
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:chd472$f1q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> taka skarpe beda jasminowce i pecherznice. Jesli za wysokie dla Ciebie, to
> mozesz zawsze je skrocic, a poza tym istnieja odmiany tychze, rosnace

Z liściastych może jakieś irgi np. dammera albo pozioma?

Pozrawiam
Kaśka

po spotkaniu u Marii
winorosl