jaki makijaz do...

1. Data: 2002-08-20 17:46:14

Temat: jaki makijaz do...
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... czerwono bialej sukienki. Do tego czerwone szpilki, wiec nie wiem jakie
kolory makijazu beda pasowac - coby nie przedobrzyc ;)

Sandra

1. Data: 2002-08-20 18:26:18

Temat: Re: jaki makijaz do...
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ... czerwono bialej sukienki. Do tego czerwone szpilki, wiec nie wiem
jakie
> kolory makijazu beda pasowac - coby nie przedobrzyc ;)

Zalezy jaki masz kolor oczu, wlosow, karnacji jaka to okazja (i w jakim
pomieszczeniu i oswietleniu bedziesz wystepowala w tej sukience) i jaka
sukienka (wiecej bieli czy czerwieni? czerwien ciepla czy chlodna?
przydymiona czy nasycona?) I jeszcze jaka bedziesz miala fryzure:-)
Acha i jak sie malujesz, lekko, mocno, tylko oczy czy takze usta?
DominikaNM

1. Data: 2002-08-20 18:39:06

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> [...]
> przydymiona czy nasycona?) I jeszcze jaka bedziesz miala fryzure:-)
> Acha i jak sie malujesz, lekko, mocno, tylko oczy czy takze usta?

Otóż to.
Ale generalnie można skreślić fiolety, róże i pomarańcze,
a skupić się raczej ( to już w zależnosci od typu urody)
na beżach, brązach i szarościach.

--
GABi

1. Data: 2002-08-21 00:57:00

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Zalezy jaki masz kolor oczu, wlosow, karnacji

Ciemne, ciemne, jasna :)

> jaka to okazja

wesele, nie moje ;)

> (i w jakim
> pomieszczeniu i oswietleniu bedziesz wystepowala w tej sukience)

Tego nie wiem - miejsce wesela jest osnute tajemnica...

>i jaka
> sukienka (wiecej bieli czy czerwieni? czerwien ciepla czy chlodna?
> przydymiona czy nasycona?)

Raczej przydymiona czerwien - po rowno bieli i czetwieni.

> I jeszcze jaka bedziesz miala fryzure:-)

Tego tez nie wiem. Sukienka jest w stylu lat 50, ale chyba bede miala
rozpuszczone wlosy, bo nie chce mi sie isc do fryzjera na 11 i siedziec ze
dwie godziny na fotelu, bo padne za szybko ;)

> Acha i jak sie malujesz, lekko, mocno, tylko oczy czy takze usta?

Oczy i usta. Raczej nie za mocno, mocniej oczy niz usta...

Wpadlam dzis na pomysl burgundu/wisni...

Sandra

1. Data: 2002-08-21 00:59:07

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale generalnie można skreślić fiolety, róże i pomarańcze,
> a skupić się raczej ( to już w zależnosci od typu urody)
> na beżach, brązach i szarościach.

Kiedys, jakis makijazysta pouczyl mnie (hmm...), ze do oswietlenia
dziennego - kolory cieple, do sztucznego - zimne. Zakladam, ze wesele potrwa
do pozna i bede w oswietleniu zimnym - w brazach byl wygladala jak ciezko
chora... (mam jasna cere, ciemne oczy i wlosy).

Sandra

1. Data: 2002-08-21 08:40:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia napisala:
(...)

> Zakladam, ze wesele potrwa
> do pozna i bede w oswietleniu zimnym - w brazach byl wygladala jak ciezko
> chora... (mam jasna cere, ciemne oczy i wlosy).

Usta i paznokcie w kolorze czerwonego wina, oczy jak lubisz, ale raczej
bez kolorowych cieni. I wypróbuj cały makijaż dzień wcześniej, bo
może się okazać, że wszystko pięknie, ale źle się w tym czujesz.

Krycha

1. Data: 2002-08-21 09:50:53

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwie godziny na fotelu, bo padne za szybko ;)

> Oczy i usta. Raczej nie za mocno, mocniej oczy niz usta...
>
> Wpadlam dzis na pomysl burgundu/wisni...

To przymierz wczesniej czy burgund nie bedzie sie gryzl z ta czerwienia...
Mozesz wyprobowac makijaz stylizowany na lata 50-te. Makijaz moze byc
troche blyszczacy, dodaj srebro (nie bedziesz przy tym wygladala blado) w
sztucznym swietle dobrze wyglada. Jezeli wisnia bedzie pasowala do tej
sukienki sprobuj zrobic makijaz srebrno wisniowy - bardzo ladny efekt moze
byc. Pamietaj o uzyciu kosmetykow w jednej tonacji. Usta , szczegolnie ze
nie malujesz ich mocna moga byc bledsze zeby nie tworzyly ciemnej plamy na
twarzy bo przy intensywnym kolorze sukienki mogloby wyjsc za duzo akcentow.
I koniecznie zadbaj o dobre utrwalenie makijazu zebys nie musiala go co
chwile poprawiac w lazience:-))) Moze skusisz sie na sztuczne rzesy w
kepkach - daja bardzo ladny, naturalny efekt.
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-21 10:39:23

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Zakladam, ze wesele potrwa
> do pozna i bede w oswietleniu zimnym - w brazach byl wygladala jak ciezko
> chora... (mam jasna cere, ciemne oczy i wlosy).

Sa brazy i brazy. Wszystko zalezy jakie byc wybrala. Np. zloto
przechodzace w brazy daje bardzo cieply efekt. Ale do tej sukienki
lepiej chyba faktycznie odcienie srebra jak pisala Dominika niz
zlocistosci.
pzdr
agi

--
ĐĎࡹá

1. Data: 2002-08-21 15:14:28

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I koniecznie zadbaj o dobre utrwalenie makijazu zebys nie musiala go co
> chwile poprawiac w lazience:-)))

Slub jest o 14.30, wiec juz postanowilam zabrac caly zestaw do makijazu i po
jakims czasie po prostu go zmyc i umalowac sie jeszcze raz :)
Dzieki za rady :)

Sandra

1. Data: 2002-08-21 15:15:12

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> I wypróbuj cały makijaż dzień wcześniej, bo
> może się okazać, że wszystko pięknie, ale źle się w tym czujesz.

Dobra rada! Wyprobuje :)

Sandra

PS: pozdrowienia dla 3 ogonow :)

A najgorsze jest to...
słabe i cienkie wlosy u dziecka
Zima, wiosna...-bedzie dalszy ciag?
strefa bezclowa
vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?